تغییرات بدموقع در استقلال : باشگاه استقلال در آستانه تغییراتی بزرگ در سطوح ...


باشگاه استقلال در آستانه تغییراتی بزرگ در سطوح مدیریتی خود قرار گرفته است، تغییراتی که به نظر می‌رسد به هیچ عنوان در شرایط فعلی به نفع این باشگاه نیست. ورزش سه: گفته می‌شود با تصمیم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان قرار است منصور قنبرزاده به زودی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی شود، اتفاقی که به نظر می‌رسد در شرایط فعلی هرگز به نفع این تیم نیست چراکه آبی‌ها هم اکنون درگیر جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات هستند و به محض اینکه مدیرعامل جدید معرفی شود، 20 روز زمان می برد که او حق امضا برای خرید بازیکن پیدا کند. با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد تغییرات در مدیرعامل استقلال به هیچ عنوان در فصل نقل و انتقالات به نفع این تیم تمام نخواهد شد.

از همه این‌ها گذشته فصل گذشته که منصوریان و قنبرزاده در باشگاه نفت‌تهران فعالیت می‌کردند شایعات زیادی در مورد اختلاف این دو وجود داشت و حالا انتخاب قنبرزاده به عنوان مدیرعامل استقلال می‌تواند این باشگاه بزرگ را با چالش‌هایی بزرگ روبه‌رو کند.

هر چند به عملکرد دو ساله بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل استقلال انتقادهای زیادی وارد است، اما به نظر می‌رسد در روزهایی که این باشگاه عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته تغییر مدیرعامل در این باشگاه به هیچ عنوان مورد پسند هواداران نخواهد بود.


ویدیو : تغییرات بدموقع در استقلال