تصویب‌ کنندگان برجام فکر شب اول قبر باشند : امام جمعه مشهد با بیان اینکه نمایندگان ...


امام جمعه مشهد با بیان اینکه نمایندگان مجلس اگر می‌خواهند برجام را تصویب کنند فکر شب اول قبر خود باشند، گفت: اگر مصلحت را می‌خواهند در نظر بگیرند خودشان می‌دانند و مسیر قانونی که در حال طی شدن است. خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه برجام عبور از موضع مقام معظم رهبری است، گفت: امروز به مجردی که کسی از سر دلسوزی می‌آید و نقد دارد به تندرو، جناح‌گرایی و انواع نسبت‌ها متهمش می‌کنند.

سید احمد علم‌الهدی اظهار کرد: سخن ما در خطبه اول درباره تفسیر سوره انسان است، لذا اینکه قرآن می‌فرماید هستی و وجود بوده اما انسان نبوده است مشخص است که به عنوان ابوالبشر در احاطه موجودات هستی قرار دارد.  
 
علم‌الهدی با اشاره به اینکه در راس نظام مشروطه رهبری دینی قرار نگرفت، عنوان کرد: 37 سال از عمر این انقلاب اسلامی گذشته است همچنین 12 سال امام راحل و 25 سال تا به امروز مقام معظم رهبری در برابر همه هجمه‌های دشمن ایستادگی کردند و هم مردم با بصیرت ما وفاداری خود را در کنار این ستون انقلاب حفظ کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: لذا این مسائلی که در نتیجه مذاکرات در توافق وین پیش آمد مقام معظم رهبری از همان اول مسئله را پیگیری می‌کردند و خطوط قرمز را مشخص کرده بودند که مسیر انحراف انقلاب را می‌بست.
 
علم‌الهدی تصریح کرد: ما نماز می‌خوانیم و در این نظام با کسی درگیر نیستیم همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده بودند به دولت اعتماد داریم و دولت دولتی است که مردم به آن رای داده‌‌اند در این راستا معنا ندارد بخواهیم این دولت را تخریب کنیم و همه رنج‌های آنها را نادیده بگیریم.
 
امام جمعه مشهد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: یک نقطه برنده این توافق آن بود که مقام معظم رهبری فرمودند ممالک و کشورهایی که در سال 82 سه عدد سانتریفیوژ را تحمل نمی‌کردند و می‌خواستند که پیچ و مهره تاسیسات هسته‌ای ما را در بیاورند امروز به جایی رسید که 6 هزار سانتریفیوژ را پذیرفتند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این خطوط قرمز درست آن خلاء‌هایی است که از جانب آن انقلاب منحرف و صدمه می‌بینید لذا این برجام با قطعنامه شورای امنیت عبور و تجاوز از خط قرمز مقام معظم رهبری است.
 
وی ادامه داد: چند روز گذشته در جلسه قرآن و عترت مشهد، خطوط قرمز را با پاراگراف‌های برجام بررسی کردیم با این نگرش عزیزان ما در مجلس باید به این موضوع پی ببرند که این برجام تجاوز از خطوط مقام معظم رهبری است و این را به عنوان یک موضوع اصلی بدانند که این برجام عبور از موضع مقام معظم رهبری است.
 
امام جمعه مشهد با بیان اینکه نمایندگان مجلس اگر می‌خواهند برجام را تصویب کنند فکر شب اول قبر خود باشند، گفت: اگر مصلحت را می‌خواهند در نظر بگیرند خودشان می‌دانند و مسیر قانونی که در حال طی شدن است.
 
وی با اشاره به اینکه باید در نظر گرفت معماری الهام‌گونه انقلاب اسلامی از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است که توسط معمار انقلاب امام راحل شکل گرفت، گفت: امام راحل فرمودند خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی کنید نابود خواهید شد لذا در شرایط امروز خطر آمریکا وجود دارد.


ویدیو : تصویب‌ کنندگان برجام فکر شب اول قبر باشند