ترفند غیر فعال کردن گوشی دزدیده شده :       با این ترفند بسیار کاربردی میتوانید ...



 

 

غیر فعال کردن گوشی دزدیده شده از دور , نحوه فعال کردن اینترنت گوشی , ترفند باز کردن گوشی های قفل

 

با این ترفند بسیار کاربردی میتوانید گوشی خود را که گم شده است برای همیشه غیر فعال کنید. شاید گوشی خود را گم کرده باشید و شخص دیگری گوشی شما را پیدا کرده باشد و آن را به شما پس دهد اما شما میتوانید برای جلوگیری از سوء استفاده از گوشیتان میتوانید با این ترفند گوشی خود را غیر فعال کنید.

برای اینکار باید کار های زیر رو انجام بدید اما بدونید که اگر گوشی دوباره هم به دستتون برسه دیگه فایده نداره چون اون گوشی کار نمیکنه

برای چک کردن شماره سریال موبایل خود، کلید های زیر را به ترتیب فشار دهید (بدون فاصله) : * # ۰ ۶ # یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این شماره مختص دستگاه شما است. این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. هنگامیکه موبایل شما دزدیده می شود، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید. سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند. تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می دانید شخصی که آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد.

منبع:mobp30.com


ویدیو : ترفند غیر فعال کردن گوشی دزدیده شده