به جراحی نشدن سلیمی امیدوارتر شدیم : آخرین وضعیت قهرمانان وزنه‌برداری از زبان ...



بهداد سلیمی , ترمیم مو و کاشت مو بدون جراحی , جراحی بینی

آخرین وضعیت قهرمانان وزنه‌برداری از زبان پورکاظمی:

به جراحی نشدن سلیمی امیدوارتر شدیم/ دو قهرمان مدال‌های‌شان را مدیون پزشک هستند

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: امیدوار هستیم که برای ادامه درمان بهداد سلیمی، با اعتماد بیشتری به درمان‌های غیرجراحی از جمله فیزیوتراپی بپردازیم.

لفطعلی پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین مراحل درمانی بهداد سلیمی گفت: با سپری کردن هشتمین روز از تزریق به کتف بهداد سلیمی، شرایط وی بهبود یافته و علائم ظاهری این وزنه‌بردار مشخص کننده این موضوع است که درد و تورم در ناحیه مصدومش کاهش پیدا کرده است. بر همین اساس امیدوار هستیم که با اعتماد بیشتری به درمان‌های غیرجراحی از جمله اقدامات فیزیوتراپی و سایر موارد درمانی ادامه دهیم.

وی در خصوص شرایط سجاد انوشیروانی و کیانوش رستمی گفت: هر دو نفر چند سال است که زیر نظر دکتر رازی، فوق تخصص زانو تحت درمان هستند و در واقع این دو به صورت ویژه تحت کنترل این دکتر هستند. حتی دکتر رازی با اقدامات درمانی خود قبل از المپیک سبب شد تا انوشیروانی و رستمی در نهایت مدال‌های المپیک را به دست بیاورند.

پورکاظمی تأکید کرد: هر زمان که تشخیص جراحی داده شود این دو در بیمارستان آتیه جراحی می‌شوند و منتظر هماهنگی‌ برای اقدامات آتی با دو قهرمان وزنه‌برداری هستیم. رستمی و انوشیروانی مدال‌های‌شان را مدیون دکتر رازی هستند و چند سال تحت درمان وی قرار دارند. جراحی کردن برای دکتر رازی کاری ندارد اما باید در خصوص جراحی قهرمانان، بسیاری از موارد را مورد سنجش قرار داد./فارس

 


ویدیو : به جراحی نشدن سلیمی امیدوارتر شدیم