بازیگر تلویزیون در دام مرد سارق : بازیگر تلویزیون در دام مرد سارق جام جم آنلاین: ...



بازیگر تلویزیون در دام مرد سارق

جام جم آنلاین: مردی كه با ادعای خرید اثاثیه دست دوم خانه یك بازیگر سینما و تلویزیون، وی را فریب داده و سه میلیون تومان از حسابش سرقت كرده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

 

جزییات مرگ امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون عکس , طبیعت افسانه‌ای نیوزلند عکاس سام نیل بازیگر سینما و تلویزیون , بازیگر معروف سینما و تلویزیون، خانم ک

 

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش یكی از مردان بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران علیه مردی به اتهام سرقت پول از حساب بانكی‌اش شكایت كرد.

شاكی گفت: برای فروش اثاثیه قدیمی خانه‌ام در روزنامه آگهی داده بودم تا این كه مردی با من تماس گرفت و خود را خریدار اثاثیه دست دوم معرفی كرد.

 

وی افزود: مرد خریدار با ادعای این كه در غیاب من به خانه‌مان رفته و اثاثیه دست دوم را دیده و قصد خرید دارد، از من خواست مقابل یك دستگاه خودپرداز بروم تا پول اثاثیه را كه سه میلیون تومان بود، به حسابم واریز كند و سپس شاگردش، اثاثیه خریداری شده را با خود ببرد.

این بازیگر گفت: چون مشكلی برایم پیش آمد و نتوانستم سر قرار حاضر شوم، از پسرم خواستم مقابل یك دستگاه خودپرداز برود تا خریدار، پول اجناس را واریز كند.

وی یادآور شد: مرد خریدار تلفنی از پسرم خواسته بود زبان دستگاه را به انگلیسی تغییر دهد تا پول را واریز كند. پسرم نیز طبق خواسته او عمل كرده بود، اما وقتی از طریق اینترنت حسابم را بررسی كردم، متوجه شدم مرد خریدار، فرزندم را فریب داده و به جای واریز پول به حسابم، پول‌هایم را از حسابم خارج كرده است.

 

در پی شكایت این بازیگر، پرونده‌ای تشكیل و برای تحقیقات به اداره آگاهی ارسال شد. تحقیق در این باره ادامه داشت تا این كه ماموران در استعلام از سامانه بانك متوجه شدند، صاحب حساب مرد جوانی بوده كه ابتدا پول‌ها به حساب او واریز و دقایقی بعد برداشت شده است. تحقیق برای شناسایی و دستگیری سارق ادامه دارد..../جام جم آنلاین


ویدیو : بازیگر تلویزیون در دام مرد سارق