انصاری: اسناد پرسپولیسی بودنم هست : هافبک پرسپولیس گفت: سابقه و عملکرد برانکو ...


هافبک پرسپولیس گفت: سابقه و عملکرد برانکو نشان می دهد که مربی بزرگی است و اسکوچیچ نیز از او تعریف می کرد. کاپ: ساسان انصاری، هافبک جدید پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه نزدیک به 7 سال در تیم فولاد خوزستان بودم، از نوجوانی آنجا بودم و تلاش کردم خودم را با شرایط در اهواز و فولاد وفق بدهم. بعد از 7 سال بازی کردن از لحاظ فردی فصل خوبی بود. این باعث شد من کمی دیده شوم. چند پیشنهاد بود اما وقتی پیشنهاد پرسپولیس بزرگ رسید و این تیم یکی از پرطرفدارترین تیمهای آسیا با هواداران میلیونی بود، فکر کنم تصمیم گرفتنم به یک دقیقه نکشید و در یک دقیقه تصمیم گرفتم.

وی ادامه داد: به محض شنیدن اسم پرسپولیس و هواداران میلیونی اش و تیمی که از کودکی هم عاشق این تیم بودم که عکس هایش، مدارکش نیز موجود است حتی آرزویم این بود که شاید بازی اش را در ورزشگاه از نزدیک ببینم ولی لطف خدا بود که این سعادت نصیب من شد که در تیم محبوبم با هواداران میلیونی اش بتوانم فوتبال بازی کنم و امیدوارم لیاقت این پیراهن را داشته باشم.

هافبک جدید پرسپولیس درباره پست خود در زمین تصریح کرد: در این یکی، دوساله در پست های مختلف بازی کردم. از وینگر گوشه چپ و راست، مهاجم نوک، هافبک تهاجمی. در این سه، چهار پست بازی کردم.

انصاری درباره فصل گذشته و حضورش در فولاد گفت: من 28 بازی انجام دادم. با توجه به اینکه دو بازی محروم بودم اما تمام بازی ها که برایم امکان بازی بود بازی کردم. 9 گل در لیگ زدم، چهار پاس گل دادم، یک پنالتی گرفتم، یک گل در جام حذفی زدم، دو پاس گل هم در جام حذفی دادم.

وی در پایان افزود: آقای برانکو را می شناسم اما از نزدیک افتخار کار کردن با ایشان را نداشتم ولی دورادور تعریف ایشان را شنیدم. حتی آدم می تواند با دیدن برخی مسائل متوجه شد که یک مربی چه شخصیت و کاریزمایی دارد. فکر کنم آقای برانکو مربی بسیار بزرگی است که سابقه و عملکردش نشان می دهد که مربی بزرگی است. این برای من افتخار است که در تیم بزرگ پرسپولیس و مربی بزرگی مثل برانکو کار می کنم. با توجه به اینکه من دوسال اخیر با مربی بزرگی به اسم آقای اسکوچیچ کار می کردم. ایشان نیز خیلی تعریف و تمجید می کردند از شخصیت و خصوصیات فنی آقای برانکو و این افتخار بزرگی برای من است که با آقای برانکو کار کنم.


ویدیو : انصاری: اسناد پرسپولیسی بودنم هست