انریکه: دوست نداشتیم به اتلتیکو برسیم : روز گذشته قرعه کشی دور یک چهارم نهایی ...


روز گذشته قرعه کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد و بر این اساس بارسلونا باید با اتلتیکو مادرید روبرو شود. ورزش سه: روز گذشته قرعه کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد و بر این اساس بارسلونا باید با اتلتیکو مادرید روبرو شود.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا که در نشست خبری بازی با ویارئال شرکت کرده بود، در مورد مصاف با اتلتیکو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت:" در یک چهارم لیگ قهرمانان همه حریفان دشوار هستند. دوست نداشتیم با تیمی از اسپانیا برخورد کنیم ولی نکته مثبت اینجاست که شناخت کافی از اتلتیکو داریم. تعداد بالای تیم های اسپانیایی در این مرحله(3 تیم)، احتمال برخوردشان را زیاد کرده بود. فصل گذشته با شکست همه تیم ها قهرمان شدیم. مهم این است که به فینال راه یابیم"

وضعیت اینیستا:" او مصدومیت مختصری دارد و مشخص نیست که فردا بازی کند. شاید در مورد او ریسک نکنم ولی باید بگویم که مشکل او جدی نیست."

سوارز 4 اخطاره:" نگران این مساله نیستم و این دلیلی برای بازی ندادن به او نخواهد بود."

ویارئال:" ویارئال حریف دشواری است.آنها یکی از بهترین تیم های لالیگا هستند. ویارئال در دفاع و استفاده از ضدحملات، تیم متبحری است."

قرعه آسان رئال و دشوار برای بارسا؛ تردید در سلامت قرعه کشی:" مهم نیست من چه فکری می کنم چون چیزی تغییر نخواهد کرد."

شرایط تیم:" در حساس ترین مقطع فصل قرار داریم و شرایط ما به گونه ای است که می توانیم همه جام ها را فتح کنیم. در فینال کوپا دل ری باید به مصاف حریف دشواری مثل سویا برویم و در لیگ قهرمانان نیز اتلتیکوی سرسخت را پیش رو داریم. همه بازی ها نزدیک هستند و دوست دارم با قاطعیت و تضمین بالا به مصاف چالش های پیش رو برویم."

مربیگری در تیم ملی:" تیم ملی؟ از حضور در بارسا خوشحالم و دوست دارم به قراردادم پایبند بمانم."


ویدیو : انریکه: دوست نداشتیم به اتلتیکو برسیم