امیری فعلاً از پرسپولیس دور شد : هافبک تیم ملی برای تصمیم‌گیری در مورد تیم ...


هافبک تیم ملی برای تصمیم‌گیری در مورد تیم آینده خود با توصیه یک مربی شاخص مواجه شده است. خبرگزاری تسنیم: وحید امیری بعد از اتمام قراردادش با نفت تهران با پیشنهاد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال موجه شد اما هنوز تصمیم نگرفته کدام یک از این دو تیم را انتخاب کند. در این بین احتمال اینکه امیری برای ادامه فوتبال راهی قطر شود هم وجود دارد و در حقیقت مدیر برنامه‌های این بازیکن از سوی او ماموریت دارد که انتقالش به لیگ این کشور را نهایی کند.

اینکه چرا امیری ترجیح می‌دهد راهی قطر شود دلیلش این است که او سخت بین دوراهی پرسپولیس و استقلال قرار گرفته است. پرسپولیسی‌ها از مدت‌‌ها قبل روی جذب امیری حساب باز کرده‌اند و حتی حاضرند پیش قرارداد خوبی به این بازیکن بدهند. هواداران پرسپولیس هم در چند وقت اخیر آن قدر در صفحات اجتماعی امیری را پرسپولیسی خطاب کرده‌اند که خود او هم متعجب  است. در این میان امیری هم چندی پیش در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرده بود

حضور علیرضا منصوریان در رأس کادرفنی استقلال اما باعث شد پروژه پرسپولیسی شدن امیری با روند کُندتری پیش رود و او به طور جدی با پیشنهاد سرمربی پیشین خود مواجه شود. جدا از اینکه درخواست منصوریان از امیری برای پیوستن به استقلال این بازیکن را برای تصمیم‌گیری تحت فشار قرار داده، یک مربی که رابطه نزدیکی هم با سرمربی آبی‌پوشان دارد به امیری توصیه کرده از بین سرخابی، استقلال را انتخاب کند.

توصیه این فرد به امیری باعث شده این بازیکن بیشتر از قبل برای تصمیم‌گیری  تحت فشار قرار بگیرد. با توجه به این قضیه در حال حاضر احتمال پیوستن امیری به استقلال بیشتر شده و این در حالی است که پرسپولیسی‌ها به خاطر رابطه خوبی که با مدیر برنامه‌های این بازیکن دارند به نوعی کار پیوستن این بازیکن را به تیم‌شان تقریبا قطعی می‌دانند! امروز هم افشارزاده اعلام کرد که با امیری برای حضور در استقلال صحبت کرده است!

اردوی تیم ملی فردا شب به پایان می‌رسد و روز چهارشنبه تکلیف نهایی امیری برای انتخاب تیم جدید مشخص خواهد شد.


ویدیو : امیری فعلاً از پرسپولیس دور شد