اقرار به قتل همسر صیغه‌ای : اقرار به قتل همسر صیغه‌ای مردی كه متهم است همسر ...



اقرار به قتل همسر صیغه‌ای

مردی كه متهم است همسر صیغه‌ای خود را در بندر انزلی به قتل رسانده و جسدش را در باغچه خانه دفن كرده است، به قتل اعتراف كرد.

سرهنگ رحیم شعبانی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انزلی با اعلام این خبر گفت: رسیدگی به جریان این پرونده همزمان با اعلام ناپدید شدن ناگهانی زن جوانی در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت. تحقیقات پلیسی نشان داد شوهر زن گمشده، مرد ۳۵ ساله‌ای است كه با زنان بدنام زیادی ارتباط دارد و از گمشدن همسر قبلی و فرزند خردسالش اظهار بی‌اطلاعی می‌كند.

در حالی كه متهم با اظهارات ضد و نقیض قصد داشت جریان پرونده را به انحراف بكشاند، مأموران دریافتند وی مدتی پیش به همراه همسر ۲۵ ساله‌اش خانه‌ای اجاره كرده اما شش ماه بعد به بنگاه مراجعه و قرار‌داد اجاره را فسخ كرده است. پلیس در گام بعدی بررسی و تجسس خود را در خانه اجاره‌ای متمركز كرد تا اینكه بعد از جست‌وجو متوجه دفن شدن شیئی مشكوكی داخل باغچه خانه شدند. كارآگاهان وقتی با كمك آتش‌نشانان باغچه را كندند، جسد این زن را كه داخل فرشی پیچانده شده بود، از خاك بیرون آوردند.

با كشف جسد، متهم با اعتراف به قتل همسرش گفت: مدتی پیش با شیرین ازدواج موقت كردم تا اینكه او بچه‌دار شد و فرزندمان متولد شد. با تولد فرزندمان با یكدیگر اختلاف پیدا كردیم تا اینكه سحرگاه پنجم فروردین ماه امسال او را خفه و جسدش را در باغچه خانه دفن كردم و فرزند خردسال را نیز به بهزیستی سپردم. /جوان

 


ویدیو : اقرار به قتل همسر صیغه‌ای