اصولگرايان به جاي زدن خاكريز در ... :   فدايي در كنگره جمعيت ايثارگران: اصولگرايان ...



اصولگرايان به جاي زدن خاكريز در ...

 

فدايي در كنگره جمعيت ايثارگران:

اصولگرايان به جاي زدن خاكريز در درون خود جريان فتنه را خط قرمز بدانند


نمي‌شود كسي بگويد من اصولگرا هستم ولي جريان فتنه را تبرئه و يا تطهير كند و در نشست با سران فتنه براي بازگشت و بازسازي محترمانه آنها زمينه‌سازي كند/ اصولگرايان بايد به كارآمدي بصيريت و روشنگري بينديشند.

دبيركل جمعيت ايثارگران گفت:اصولگرايان به جاي زدن خاكريز در درون خود جريان فتنه را خط قرمز بدانند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، حسين فدايي طي سخناني در مراسم افتتاحيه پنجمين كنگره سراسري جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه ما بر اين باوريم كه اسلام دين كامل ،برتر و مكتب الهي و نسخه شفابخش براي همه انسان‌هاست و معتقديم كه حكومت ديني اسلام جامع‌ترين نظام سياسي اجتماعي است گفت: گفتمان انقلاب اسلامي فراتر از همه مكاتب و نظام‌هاي سياسي اجتماعي بشري است كه براساس علوم و تحارب انساني تاكنون بدست آمده است.
وي افزود: ما براين باوريم كه اقدام دعوت‌كنندگان به مكاتب فكري، سياسي، اجتماعي از ابتداي انقلاب تاكنون در مقابل جمهوري اسلامي ايران جلوگيري از رشد وتعالي بشريت بوده و فرصت‌سوزي ظرفيت ملت بزرگ ايران را به همره داشته است.
وي نظام اسلامي را پاسخگو نياز همه انسان‌ها حتي غير مسلمانان دانست و گفت: معتقديم كه نظام‌هاي غيرالهي مبتني بر خواست و اراده فردي وخواست و اراده جمعي است كه دعوت به دنيا مي‌كنند و بشريت را به گمراهي و ظلالت مي‌كشانند.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: ما براين باوريم كه فقهاي جامع‌الشرايط در عصر غيبت به‌عنوان نواب امام عصر (عج) و مشخصا ولايت فقيه در استمرار حركت انبياء و ائمه، امامت امت را برعهده دارند و كاروان اصحاب حق تحت پرچم اسلام و ولايت مطلقه فقيه وكاروان باطل تحت پرچم نظام سلطه در حركت است و چالش بزرگ بشريت از ابتدا تا انتهاي تاريخ جبهه بندي بر سر حق و باطل است.
فدايي با بيان اينكه ولايت فقيه با اتكا بر دو منابع قدرت الهي و مردم، ضامن امني براي اسلاميت و جمهوريت نظام است ادامه داد:معتقديم رهبر فرزانه انقلاب ولي فقيه زمان با بصيرت و توانايي خاص، توطئه‌ها و دشمني‌هاي نظام سلطه را در گردنه‌هاي مختلف تاريخ انقلاب ناكام گذاشته و ذلت، خواري وناتواني جبهه باطل را به اثبات رسانده است.
دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ماهيت نظام اقتدارگرا و برتري طلب و استكباري رو به نابودي دانست و گفت: همانگونه كه قدرت افسانه‌اي اتحاد جماهير شوروي نابود شد دير يا زود شاهدافول قدرت پوشالي آمريكا نيز خواهيم بود.
وي تاكيد كرد: روح مقاومت، پايداري، عدالتخواهي و استكبار ستيزي كه به بركت انقلاب اسلامي در سراسر جهان مطرح شد در حال نهادينه شدن ذيل گفتمان پايداري و مقاومت است.
وي ادامه داد: ملت‌هاي آزاده جهان و دولت‌هاي مستقل‎، ‌پيام گفتمان انقلاب اسلامي ايران كه توجه به معنويت و توحيد است را دريافت كرده‌اند.
فدايي خاطرنشان كرد: هسته‌هاي مقاومت مستضعفين جهان شكل گرفته و صف بندي جبهه مستضعفين جهان در مقابل مستكبرين در حال گسترش است آينده متعلق به مظلومين و مستضعفين صالح خواهد بود واين روند اجتناب ناپذير تاريخ بشريت است.
دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه انقلاب اسلامي در روند رو به تكاميل سي ساله خود توطئه‌هاي نظام سلطه عليه اسلاميت و جمهوريت را در انتخابات 22 خرداد سال 1388 با موفقيتي قاطع پشت سر گذاشت اظهار داشت: گذر از فتنه 88 نظام جمهور اسلامي ايران را به‌عنوان نظام الهي، انساني،آزاد. مستقل، ظلم ستيز، مقتدر، رهايي بخش، مردمي، ‌عدالتخواه و صلح طلب به الگويي براي همه جهانيان تبديل كرد.
اين فعال سياسي اصولگرا ادامه داد: جهاد بزرگ ملت ايران دراحياء گفتمان انقلاب اسلامي با مشاركت بيش از 80 درصدي در انتخابات 22 خرداد سال 1388 و انتخاب رئيس‌جمهوري در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامي با بيش از 60 درصد آراء تمامي توطئه نظام سلطه از ابتداي انقلاب را كه در سال گذشته به اوج خود رسيد را نقش برآب كرد.
وي خاطرنشان كرد: شكست دشمنان ملت ايران پس از انتخاب 88 موجب واكنش ديوانه‌وار آنها شد. فتنهاي پيچيده را رقم زد كه طيف گسترده‌اي از نظام سلطه و ضد انقلاب، خواص اهل ترديد مردود و مسكوت را با مديريت اتاق جنگ نرم نظام سلطه بين‌المللي براي جبران اين شكست ساماندهي كرد.
فدايي تصريح كرد: البته ما اكثريت قاطع راي دهندگان به آقاي ميرحسين موسوي را خودي و از وفاداران به نظام دانسته و همانگونه كه رهبري معظم فرمودند پيش خدا ماجورند.
اين نماينده مجلس از موضع فعال و ابتكار دولت در نقش آفريني تحولات جهاني تشكر كرد و گفت: راهبرد سياست خارجي جمهوري اسلامي در دولت اصولگراي آقاي احمدي نژاد را كه مبتني بر حضور موثر در مجامع و سازمان‌هاي جهاني، توسعه روابط با كشورهاي آفريقايي، آمريكاي لاتين، اهتمام بايسته در شكل دهي، ايجاد و مشاركت بلوك‌ها واتحاديه‌هاي منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي و بالاخره دفاع از حقوق مسلم ايران در دستيابي افتخار آميز به فناوري نوين هسته‌اي براي مصارف صلح‌آميز است را بايد از جمله اقدامات اساسي اين دولت براي طرح دوباره گفتمان انقلاب اسلامي در عرصه تحولات جهاني دانست.
وي ادامه داد: بيانيه سه جانبه ايران، برزيل، تركيه در همين راستا گواه صادقي از توان خلاق و انقلابي نظام در انفعال نظام سلطه است.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه آنها تلاش كردند شيريني پيروزي بزرگ در انتخابات را بر كام ملت ايران تلخ كنند خواسته يا ناخواسته در مسير ارتجاع و همراهي با نظام سلطه وخيانت به ملت ايران گام برداشتند، خاطرنشان كرد: توصيه مكرر ما به اصحاب ترديد و سكوت كه مواضع آنها زمينه تقويت فتنه و استمرار آن را فراهم كرده جدا كردن صف بندي‌ها از نظام سلطه و ضد انقلاب وآشوبگران بوده است.
وي تاكيد كرد: ما نقش خواص موثر قدرت‌طلب را در جريان فتنه بسيار ويژه ارزيابي مي‌كنيم زيرا آنها به دنبال استفاده از ظرفيت هاي نظام سلطه و ضد انقلاب و افراد و جريانات مختلف سياسي و اصحاب ترديد و سكوت بودند براي زياده خواهي در مديريت سياسي كشور كه نتوانستند و متاسفانه توسط نظام سلطه مديريت شدند وبا تلاق و بحراني براي خود و همراهانشان ايجاد كردند كه آنها را در استانه بازي خطرناك جديدي قرار دارد.
دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: آيا تلاش براي آسيب زدن به جايگاه و موقعيت نظام اسلامي در عرصه بين‌الملل و گرفتن قدرت قدرت چانه زني از مسوولين، ظلم بزرگ به ملت ايران نيست؟ آيا تلاش براي مخدوشكردن گفتمان عقلاني و برتري اسلامي ظلم بزرگ به عقلانيت نيست؟ آيا تلاش براي مقابله با آراء مردم و بي‌اعتمادي آنها نسبت به نظام اسلامي و تقابل مردم با هم (مردم عليه مردم) ظلم بزرگ به جمهوريت ملت ايران نيست؟
وي ادامه داد: آيا تلاش براي اثبات تهمت ظلم و جنايت و بي‌ناموسي به اين نظام مقدس كه بر خون شهدا ء مستقر گشته، ظلم بزرگ به حضرت امام و همه ايثارگران نيست؟ آيا تلاش براي نفوذ آيادي دشمن در مراكز حساس نظام وانجام اقدامات ناهنجار به نام اسلام آيا ظلم بزرگ به دولت نيست؟ آيا تلاش براي قانون گريزي و ايجاد حاشيه امن براي خلافكاران و مشروعيت بخشيدن به اقدامات خلاف قانون و خلاف شرع آنها ظلم بزرگ به قانون نيست؟ آيا تلاش براي نسبت دروغ بزرگ تقلب به نظام اسلامي و فريب افكار عمومي و بي‌اعتمادي نمودن خواص، نخبگان، ‌روحانيون و اثبات رفتارضد ديني به ملت بزرگ و مسلمانايران ظلم بزرگ به نخبگان و ارزش‌ها نيست؟ آيا قتل ده‌ها انسان بي‌گناه و غارت اموال عمومي ايجاد آشوب اغتشاش سلب آرامش و امنيت عمومي ظلم به ملت بزرگ ايران نيست؟
فدايي خاطرنشان كرد: آمريكا، انگليس و اسرائيل تلاش دارند از ضد انقلاب خارج نشين تا ضد انقلاب داخلي ومنافقين قديم وجديد، بهائيان، شيطان پرستان، ‌معترضين، اهل سكوت و ترديد گرفته تا خواص موثر و معتقد به نظام همه رادريك جبهه گسترده سازماندهي كنند.
وي بابيان اينكه جريان فتنه طي يك نقشه و طرح توطئه آميز بنا دارد تاريخ انقلاب و حوادث پس ازا نتخاب را همچون دروغ‌پردازان و دروغ نويسان عصر مشروطه قلب واقعيت نموده وملت ايران را محاكمه كند،گفت: راه نجات خواص موثر قدرت طلب استمرار فتنه نيست بلكه بازگشت از فتنه و قرار گرفتن در صف ملت است.
فدايي با تاكيد بر اينكه گسست درحاكميت، اختلاف مسوولين سه قوه به ويژه تقابل دولت و مجلس استراتژي نظام سلطه وكانون فتنه است،گفت: اصولگرايان واقعي با مجاهدت و صبوري، بايستي دشمن را ناكام كنند.
اين فعال سياسي اصولگرا تشكيلات حزب و گروه ابزاري حهت اداي تكليف الهي و اصلاح امور مسلمين و بسط يد ولي فقيه دانست و گفت: بر خلاف احزاب متعارف، حزب اسلامي بر اقتدار اسلام و مسلمين و ولي امر مسلمين، مجاهدت مي‌كند نه تصرف قدرت به نفع حزب، باند و گروه خود.
دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي معتقد است توسعه پيوند امام امت و وحدت و انسجام جامعه و ارتقاء حفظ و گسترش جايگاه و شان و منزلت ولي‌فقيه زمان از اوجب واجبات و تكليف قطعي همه تشكل‌ها و احزاب در جامعه اسلامي است.
وي خاطرنشان كرد: رقابت سياسي نبايد آنچنان كه جريان دوم خرداد و فتنه دنبال مي‌كند براي تخريب يا تضعيف اصول بنيادي نظام باشدبلكه بايستي مسابقه در خيرات را سامان دهد.
فدايي تصريح كرد:جناح بندي‌هاي چپ و راست و رقابت‌هاي جعلي سياسي وبازي‌هاي قدرت و فتنه اگر طراحي دشمنان نباشد حداقل فرصت‌هاي بي‌نظير تاريخي براي پيشرفت و آباداني را از ملت ايران گرفته و مي‌گيرد.
اين نماينده اصولگراي مجلس خطاب به اصولگرايان گفت: هر اصولگرايي بخواهد براي كسب راي بيشتر خود رادر دامن جريان غير اصولگرا بياندازد اقدامي غير اصول گرايانه انجام داده است.
فدايي اظهارداشت: اگر ديروز جريان دوم خرداد را خط قرمز اصولگرايان مي‌دانستيم و يا متواضعانه به همه كنشگران سياسي، نگراني خود را از پروژه موسوم به دولت وحدت ملي و ماجراي‌هاي قدرت‌طلب جريان فتنه متذكر مي‌شديم امروز نيز بيان مي‌كنيم جريان فتنه خط قرمز اصولگرايان است و از ساير اصولگرايان نيز درخواست داريم به جاي زدن خاكريز در درون خود جريان فتنه را خط قرمز بدانند و ديوار بي‌اعتمادي از درون را ويران كرده و مقابل جريان فتنه خاكريزي نفوذ ناپذير بزنند.
فدايي با بيان اينكه نمي‌شود كسي بگويد من اصولگرا هستم ولي جريان فتنه را تبرئه و يا تطهير كند و در نشست با سران فتنه براي بازگشت و بازسازي محترمانه آنها زمينه‌سازي كند،‏ گفت: بي‌شك ارايش سياسي آينده كشور بين سلايق مختلف پايبند به چهار ركن اسلام، نظام و انقلاب اسلامي، سيره و روش حضرت امام (ره) و ولي فقيه به‌عنوان يك واقعيت اجتناب ناپذير رقم خواهد خورد. اين تحليل كه آرا مردم متدين را محدود به 8 ، 7 ميليون بدانند و براي جذب جامعه خاكستري بايستي مرام ليبرالي را دنبال كرد ادامه باتلاقي است كه دوم خرداد و جريان فتنه در آن اسير شد.
وي با تاكيد بر اينكه اصولگرايان بايد به كارآمدي بصيريت و روشنگري بينديشند، ‌گفت: امروز بايد دغدغه اصلي هر انسان منصفي، در كشور، پيشرفت، عدالت و معنويت باشد اصلاح‌طلبي به معني حقيقي و درست كلمه از اجزاء انفكاك ناپذير گفتمان اصولگرايي است و ما بايد پرچمدار اين گفتمان باشيم.
فدايي بزرگ‌ترين اصلاح را مبارزه با فقر، فساد و تبعيض دانست و تسامح در اين ميدان را خروج از اصولگرايي عنوان كرد و گفت: بايسته است كه براي رسيدن به قله‌هاي پيشرفت و تعالي كشور و سند چشم انداز همه اصولگرايان روي نيازهاي واقعي و ضروري ملت در حوزه اقتصادي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي پاي فشاري كنند.
به گفته اين عضو فراكسيون انقلاب اسلامي اصول‌گرايان بايد با كار مضاعف و همت مضاعف با روحيه اصلاح‌طلبي و تحول خواهي در حل مشكلات ومسائل اساسي كشور، دولت را ياري دهند تا مسائل جانبي. مانع توجه به پيشرفت و عدالت نشود.
فدايي گفت: مقام معظم رهبري به‌عنوان نايب امام زمان (عج) و ولي فقيه زمان، ‌خلف صالح حضرت امام خميني (ره) با تدبير، بصيرت، صبر، شجاعت به بهترين نحو ممكن كشتي انقلاب را از طوفان‌هاي سهمگين و غائله‌هاي فتنه عبور داده و در مسير تكاميل انقلاب عزت وافتخار را براي ملتايران به ارمغان آورد.
نماينده مردم تهران ادامه داد: از آنجا كه در مسير انقلاب پيوند امت با امامت مستحكم بوده و نظام توانسته است با اقتدار از گردنه‌ها عبور كند، طمع دشمن، سست كردن اين رابطه گسست ناپذير است كه البته اين خواب آشفته نيز تعبير نخواهد شد و وحدت ملي در سايه پايبندي به اصول و تبعيت از رهبري حاصل مي‌شود نه در سايه قدرت طلبي، سهم خواهي ويا وادادگي نسبت به نظام سلطه...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : اصولگرايان به جاي زدن خاكريز در ...