اصرار نوری مالکی برای نخست وزیری : نوری مالکی در بیانیه منتشر شده در سایت دفتر ...


نوری مالکی در بیانیه منتشر شده در سایت دفتر نخست وزیری عراق تاکید کرد: هرگز از نامزدی پست نخست وزیری صرف نظر نمی کنم. تابناک: نخست وزیر عراق امروز جمعه تاکید کرد که هرگز از نامزدی پست نخست وزیری عراق برای سومین دوره متوالی در راستای وفاداری به آرای رای دهندگان عراقی، صرف نظر نخواهد کرد.

به گزارش العالم، نوری مالکی در بیانیه منتشر شده در سایت دفتر نخست وزیری عراق تاکید کرد: هرگز از نامزدی پست نخست وزیری صرف نظر نمی کنم.

وی افزود: پست نخست وزیری حق ائتلاف دولت قانون است که بیشترین کرسی های پارلمان را در مقایسه با سایر تشکل های سیاسی در انتخاباتی سالم و شفاف بدست آورده است.

نخست وزیر عراق تاکید کرد: اجازه تحمیل کردن شروط از سوی هر طرفی که باشد، نخواهیم داد.

نوری مالکی بر ادامه نبرد تا شکست دادن نهایی دشمنان عراق و ملت این کشور تاکید کرد و گفت: وفاداری به آرای رای دهندگان ایجاب می کند که به آنها وفادار باشم و در این دشواری عراق در کنار آنها بایستم و به خودم اجازه نمی دهم هرگز که از این امانتی که به دوش من گذاشته اند، شانه خالی کنم.

وی تاکید کرد: سرباز مدافع منافع عراق و ملت آن در مقابله با گروه ترویستی داعش و همپیمانان بعثی و نقشبندی آنها که دستورالعمل های خارجی مشکوک را اجرا می کنند، باقی خواهم ماند؛ دستورالعمل هایی که برکسی پوشیده نیست.

نوری مالکی گفت: با خداوند پیمان بسته ام که درکنار نیروهای مسلح و دواطلبان تا شکست دادن نهایی دشمنان عراق و ملت این کشور مبارزه کنم.


ویدیو : اصرار نوری مالکی برای نخست وزیری