ازدواج مجدد با شناسنامه جعلی :     مردی كه با جعل شناسنامه و مجرد نشان دادن ...



 

ازدواج مجدد , ازدواج مجدد بازیگران ایرانی , قانون ازدواج مجدد

 

مردی كه با جعل شناسنامه و مجرد نشان دادن خود اقدام به فریب خانمی كرده بود و وی را به عقد خود درآورده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ بیدمشكی، رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی ضمن تایید این خبر گفت: در پی شكایت خانمی مبنی بر اینكه مردی كه با جعل شناسنامه و مجرد نشان دادن خود اقدام به فریب و ازدواج با اینجانبه كرده است بلافاصله شوهر زن دستگیر و كارآگاهان با بررسی مدارك شناسایی و لپ تاب وی به صحت ادعای زن شاكی پی بردند.

بیدمشكی ادامه داد: متهم در بازجویی ها اقرار كرد ازطریق اینترنت با شاكی كه ساكن مشهد می باشد آشنا و با طرح این ادعا كه مجرد می باشد و به قصد ازدواج با وی از محل سكونت خود در شیراز به مشهد مراجعه و با ارائه شناسنامه جعلی نظر شاكی را جلب و وی را به عقد خود درمی آورد كه پس از مدتی همسر وی مشكوك شده و متوجه می شود متهم همسر دیگری نیز داشته و اقدام به شكایت می نمایند. در بررسی های بعدی مشخص شد متهم علاوه بر جعل شناسنامه و كارت ملی، اقدام به جعل كارت شناسایی مراكز دولتی و نظامی نیز نموده و برای جلب ا عتماد شاكی سال تولد خود را از ۱۳۳۹ به ۱۳۴۸ تغییر داده است.

وی گفت: در اثناء رسیدگی به پرونده، همسر سابق متهم نیز به پلیس آگاهی مشهد مراجعه و عنوان نمود همسرش هنگام ازدواج با وی نیز متوسل به چنین ترفندی گردیده است. با تكمیل تحقیقات پرونده به همراه متهم به مرجع قضایی تحویل شد و متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد...../ خبرگزارى ایسنا 


ویدیو : ازدواج مجدد با شناسنامه جعلی