احسان خواجه امیری واقعا خوش لباس است؟ : احسان خواجه امیری واقعا خوش لباس است؟یک ...



احسان خواجه امیری واقعا خوش لباس است؟
یک نگاه اجمالی به سبک پوشش احسان خواجه امیری در کنسرت‌های یک ساله اخیرش کافی بود که بگوییم او در پوشش، طرفدار سبک کلاسیک است. در این گزارش به بررسی سبک وسیاق پوشش‌های او در کنسرت‌های سال 91 پرداخته ایم.
مجله ایده آل:  از قدیم گفته‌اند رنگ رخسار نشان می‌دهد از سر درون... این حکایت لباس‌هایی است که ما به تن می‌کنیم و آنچه می‌پوشیم بدون هیچ کلامی نشانگر درونیات‌مان و اولین اتفاقی است که ما را به مخاطب می‌شناساند. اما وقتی پای ستاره شدن به میان می‌آید قواعد کمی سخت‌تر که نه مقداری متفاوت‌تر می‌شود.

چهره بودن می‌طلبد که مراقب انتخاب‌هایمان باشیم و متفاوت‌تر از دیگران بپوشیم. لباسی که ما می‌پوشیم شخصیت و سبک و سیاق رفتاری ما را به تصویر می‌کشد و اگر این تعریف درست به کار گرفته شود در مورد حرفه خوانندگی حتی می‌تواند فراتر از این برود و تا حدودی سبک خواننده از سلیقه او در انتخاب شعر گرفته تا موسیقی که روی متن می‌نشاند را هم نشان بدهد.  احسان خواجه امیری، خواننده شناخته شده پاپ ایرانی است.

سبک آهنگ‌های او تا حدی ملایم است و کاراکتر شخصیتی و چهره او مردانه به نظر می‌رسد. یک نگاه اجمالی به سبک پوشش او در کنسرت‌های یک ساله اخیرش کافی بود که بگوییم او در پوشش، طرفدار سبک کلاسیک است. سبک کلاسیکی که به خاطر انتخاب رنگ‌های مناسب با روحیات جوان‌پسندانه مخاطبان او هم به خوبی همراه می‌شود. در این گزارش «نفیسه یزدان‌پناه» كارشناس گرافیك و طراح لباس به برسی سبک وسیاق پوشش‌های او در کنسرت‌های سال 91 پرداخته است.
کلاسیک  می‌‌پوشد
حتی اگر از طرفداران پر و پا قرص احسان خواجه‌امیری نباشید، کافی است نگاهی به تصاویر به جا مانده از کنسرت‌هایش بیندازید تا با سبک متنوع پوشش او آشنا شوید. آقای خواجه امیری از معدود خوانندگانی است که در اجراهای هر کنسرتش به پوشیدن یک دست لباس اکتفا نمی‌کند، بنابراین نباید انتظار داشته باشید در اجرا او را درست مثل شب قبل ببینید. این توجه به پوشش و در نظر گرفتن تنوع، به‌دلیل احترام به مخاطب کاملا قابل تحسین است؛ اما مشروط بر اینکه سبک اصلی پوشش در تمامی شب‌های اجرا حفظ شود.

چون اگر قرار باشد ما از سبک پوشش خواننده به جنس و حال و هوای اجراهای او پی ببریم نباید هر شب یک جور او راروی صحنه ببینیم! به اعتقاد من بهترین ایده برای پوشش یک خواننده این است که یک سبک مشخص برای خودش تعریف کند و همیشه براساس همان سبک اما با طرح‌های متفاوت ظاهر شود. روشی که آقای خواجه‌امیری تا حدودی به آن پایبند است، سبک خوانندگی و ظاهر موقر او ایجاب می‌کند که حتی در انتخاب لباس‌های اسپرت هم تا اندازه‌ای محتاط عمل کند و بیشتر سراغ سبک و سیاق کلاسیک برود.

احسان خواجه امیری , آلبوم جدید احسان خواجه امیری , سی سالگی احسان خواجه امیری

 تهران بهمن 91
انتخاب لباس‌ اسپرت برای خواننده‌ پاپ مناسب است. پیراهن سرمه‌ای، شلوار کتان سرمه‌ای و یک سوئی‌شرت آبی‌ آسمانی میتواند یک ست مناسب را به نمایش بگذارد. به نظر من رنگ آبی با وجودی که در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیرد، انتخاب مناسبی برای او در این کنسرت بوده، چرا که از آن دسته از رنگ‌هایی است که ضمن ایجاد آرامش در نگاه مخاطب، حس اعتماد را هم بر می‌انگیزد. انتخاب کفشی به همین رنگ هم باعث شده تا رنگ آبی در پوشش او جریان داشته باشد. اما کمربند؛ به نظر من بهتر بود در این سبک پوشش، به جای انتخاب رنگ مشکی، سراغ یک کمربند به رنگ قهوه‌ای تیره‌ می‌رفت.

بیوگرافی احسان خواجه امیری , احسان خواجه امیری سی سالگی , فول آلبوم احسان خواجه امیری

تهران 7 بهمن 91
احسان خواجه‌امیری در این اجرا باز هم سراغ بلوز و شلوار مشکی ساده رفته و همه چیز را به جلیقه مخملش سپرده است؛ جلیقه مخمل سرمه‌ای با یراق ساتن آبی. همین یراق اجازه می‌دهد او به اندازه کافی روی صحنه به چشم بیاید.

دانلود آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری , دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری , دانلود آهنگ احسان خواجه امیری

تهران  11 بهمن 91
پارچه مخمل، پارچه فاخری است بنابراین بخواهید یا نخواهید به ظاهر شما اعتبار می‌دهد، بنابراین می‌توان گفت آقای خواجه‌امیری نگاه مناسبی برای انتخاب جنس این کت داشته است. امادر مورد رنگ، من با رنگ سرمه‌ای چندان موافق نیستم چون در روانشناسی رنگ‌ها این رنگ در گروه رنگ‌هایی قرار می‌گیرد که بیشتر حس تاثیرپذیری را تشدید می‌کند تا تاثیرگذاری را  با این حال باید گفت، مجموعه پوشش او یعنی انتخاب کت سرمه‌ای با شلوار کتان و کالج سرمه‌ای همراه با پیراهن چهارخانه‌ای که آن هم روی اسپرت بودن ظاهرش تاکید دارد پوشش مناسبی بوده‌ است که هم با کنسرت و هم با چهره‌اش هماهنگی دارد.

احسان خواجه امیری و همسرش , آلبوم احسان خواجه امیری , دانلود اهنگ احسان خواجه امیری

تهران  20 بهمن 91
انتخاب پیراهن مردانه و شلوار کتان هر دو به رنگ مشکی كه در عین سادگی به‌دلیل تاثیر ناخودآگاه رنگ مشکی، حس اقتدار را در مخاطب ایجاد می‌کند، انتخاب  بدی نیست. با این حال من با این ترکیب به‌دلیل سادگی بیش از حد آن چندان موافق نیستم زیرا به هر حال جایگاه او به عنوان نفر اول این مراسم ایجاب می‌کرد که متفاوت‌تر از دیگران لباس بپوشد.

سایت احسان خواجه امیری , دانلود آلبوم احسان خواجه امیری سی سالگی , خندوانه احسان خواجه امیری

تهران 25 بهمن 91
نقطه عطف انتخاب لباس خواجه‌امیری در این کنسرت، پوشیدن جلیقه، آن هم از جنس مخمل است. پوشیدن یک پیراهن مشکی ساده با یک شلوارکتان ساده به تنهایی نمی‌توانست او را به قدر کافی روی صحنه متمایز کند. اما انتخاب این جلیقه آن هم به رنگ قهوه‌ای که رنگ ثبات و استواری است و تاثیر ناخودآگاه آن جلب اعتماد مخاطب است، نقطه عطف پوشش او در این کنسرت به شمار می‌آید، به خصوص که برای جنس آن سراغ پارچه فاخری مثل مخمل رفته است. دستبند چرمی او هم یکی دیگر از ذکاوت‌های او در پوشش است. انتخاب این دستبند ضمن همخوانی که با ظاهرش دارد بدون شک خیلی از طرفداران جوانش را راضی می‌کند.

احسان خواجه امیری در خندوانه , همسر احسان خواجه امیری , آهنگ های احسان خواجه امیری

اراک  بهمن 91
در این کنسرت، خواجه‌امیری سراغ یک دست کت و شلوار ساده به رنگ مشکی رفته است. انتخاب پیراهن مشکی هم نشان می‌دهد او در این مراسم روی انتخاب مشکی به عنوان رنگ غالب پوشش تاکید داشته. استفاده از این رنگ به هر حال قابل احترام است و به خاطر تاثیر ناخودآگاه رنگ مشکی در مخاطب حس اقتدار را ایجاد می‌‌کند. اما تصویری که در نگاه اول به مخاطب می‌دهد این است که باید منتظر یک اجرای سنگین و کاملا کلاسیک از خواننده پاپ محبوبش باشد!

کنسرت احسان خواجه امیری , احسان خواجه امیری و پسرش , احسان خواجه امیری بیوگرافی

 چالوس فروردین 91
نمی‌توان منکر شد که انتخاب کت با چهره مردانه احسان خواجه‌امیری همخوانی عجیبی دارد و ناخوادآگاه کلاسیک بودن ظاهر او را حفظ می‌کند. اتفاق خوب این ماجرا درست زمانی است که او درست مثل این کنسرت سراغ کت‌ اسپرت می‌رود و با پوشیدن شلوار جین از آن حالت مردانه در می‌آید و در عوض کمی اسپرت‌تر به نظر می‌آید تا با حال و هوای یک كنسرت پاپ همسوتر باشد.

پدر احسان خواجه امیری , دانلود آلبوم های احسان خواجه امیری , احسان خواجه امیری و جناب خان


 29کیش خرداد 91
احسان خواجه‌امیری این بار سراغ کت و شلوار رفته آن هم در طیف رنگی کرم و قهوه‌ای. یک کت قهوه‌ای تیره که به هر حال رنگ ثبات و اصالت است و اجازه می‌دهد دیگران بیشتر روی او حساب باز کنند! اما ترکیب آن با شلوار کرم و بلوز مشکی یک ترکیب کلاسیک است که بدون شک طرفداران زیادی دارد اما نمی‌توان منکر شد که سادگی بیش از حدی دارد.

پسر احسان خواجه امیری , آلبوم های احسان خواجه امیری , زن احسان خواجه امیری

تهران- 8 آبان 91
من میان کنسرت‌های آبان‌ماه آقای خواجه‌امیری بیشترین امتیاز را به این ترکیب می‌دهم. چون در این ترکیب، او علاوه بر انتخاب درست جنس(پارچه مخمل) انتخاب رنگ درستی هم داشته است. زرشکی از آن رنگ‌های گرمی است که علاوه بر اینکه نشانگر احساسات، هیجان و سرعت است شخص را در نگاه مخاطب فردی با نفوذ و پرانرژی نشان می‌دهد و این همه ویژگی‌هایی است که یک خواننده در اجرای کنسرتش به آن نیاز دارد.

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پریا احسان خواجه امیری , بیوگرافی احسان خواجه امیری و همسرش لیلا ربانی عکس , تاریخ تولد احسان خواجه امیری

تهران- 13 آبان 91
یک ظاهر کاملا متفاوت! این بار بیش از هر چیز اسپرت بودن خواجه‌امیری به چشم می‌آید. انتخاب شلوار جین آن هم به رنگ روشن فقط مناسب خواننده‌ای است که قرار است پاپ بخواند، بنابراین جای خرده گرفتن باقی نمی‌ماند به خصوص که خواجه‌امیری یک کت اسپرت روشن را برای این ترکیب انتخاب کرده است. تکه‌دوزی‌های روی آستین کت او هم تاکید مناسب دیگری است که نشان می‌دهد، او برای رسیدن به این ظاهر اسپرت کاملا برنامه‌ریزی شده اقدام کرده است..../bartarinha.ir


ویدیو : احسان خواجه امیری واقعا خوش لباس است؟