منصور برزگر: بودجه گنجشک می‌دهند توقع کار شیر دارند! : منصور برزگر: بودجه گنجشک ...



منصور برزگر: بودجه گنجشک می‌دهند توقع کار شیر دارند!

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران امسال مدیریت تیم‌های کشتی داماش صدرای زیر آب بابل در لیگ برتر کشتی آزاد را قبول کرده است.

 

منصور پورحیدری , منصور , منصور پور حیدری

 

منصور برزگر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به عنوان مدیر تیم با داماش صدرای بابل همکاری خواهم کرد و سرمربی تیم هم تقی اکبرنژاد است و کارهای یارگیری تقریبا انجام شده است. گروه بدی هم نداریم و باید کمی بگذرد تا بتوانیم درباره روند تیم و نتیجه‌ گرفتن صحبت کنیم، اما هر چه به جلو برویم انسجام بهتری خواهیم داشت.

وی همچنین درباره همکاری‌اش با کمیته‌ استعدادیابی فدراسیون کشتی گفت: استعدادیابی در حرف خوب است، ولی در عمل کاری انجام نمی‌شود چون تا بودجه و برنامه‌ها مشخص نباشد این کار فایده ای نخواهد داشت. فرض کنید اگر استعدادی پیدا شد می‌خواهیم با او چه کار کنیم؟ چقدر بودجه هست؟ مرکز استعدادیابی کجاست؟ چه تسهیلاتی در نظر گرفته شده؟ وقتی همه این مسایل در نظر گرفته شود آن زمان می‌توان درباره این مسایل در عمل فعالیت کرد. البته در این زمینه وزارت ورزش و جوانان کارهایی انجام داده است.

پیشکسوت کشتی ایران افزود: تمام فدراسیون‌های تاریخ کشتی ایران یک مشکل اساسی داشته‌اند و آن واقعیت موجود و برداشت مسئولان از وقایع است . وزارت ورزش و جوانان بودجه گنجشکی می‌دهد و توقع انجام کار شیر را دارد! واقعیت این است که بودجه فدراسیون خیلی مختصر است، اما توقع از آن این است که در تمام مسابقات شرکت و اردوهای کامل برگزار کند و در المپیک و جهانی و آسیایی هم مدال بیاورد. کسی هم که رییس فدراسیون می‌شود با این وجود و امکانات اگر کار نکند می‌گویند بلد نیست و اگر هم کار کند که بودجه کم می‌آورد پس وزارت ورزش و جوانان اگر می‌خواهد کار درست و حسابی انجام شود باید فکر اساسی کند تا قهرمانی فرنگی و سه مدال آزاد در المپیک دوباره تکرار شود.

وی ادامه داد: فدراسیون‌های طالقانی، یزدانی‌خرم، خطیب و بقیه همه همین مشکل کمبود بودجه را داشتند که این برای ایران به عنوان قدرت کشتی دنیا خوب نیست و ما باید اول کل را درست کنیم و بعد شمشیر برداریم و به جان جز بیفتیم. اصل قضیه مشکلات فدراسیون است که وزارت ورزش و جوانان برای آن برنامه‌ریزی می‌کند.

برزگر در ادامه درباره خانه کشتی که به نام او در ولنجک احداث شده ، گفت: فکرش را هم نمی کردم که در این منطقه چنین جوان‌های با استعدادی به خانه کشتی بیایند و انگار جوان‌های اینجا برای کشتی از همه جای دنیا تشنه‌ترند و استقبال فوق‌العاده‌ خوبی از این خانه کشتی شده است.

وی در پایان اظهار کرد: خود من، سعید جلالی، مرتضی میران و اخیرا هم غلامرضا محمدی در این خانه کشتی جوانان را تمرین می‌دهیم و از مسئولان شهرداری و به خصوص آقای یزدانی تشکر می‌کنم و خدا را شاکرم که در و تخته را با هم جور کرد و این جوانان را به خاطر وجود خانه کشتی به سمت ورزش سوق داد./ایسنا

 


ویدیو : منصور برزگر: بودجه گنجشک می‌دهند توقع کار شیر دارند!