ادعای دیوانگی مرد همسرکش در صحن دادگاه : اخبار حوادث - ادعای دیوانگی مرد همسرکش ...



اخبار حوادث - ادعای دیوانگی مرد همسرکش در صحن دادگاه

مرد میان سالی  که همسرش را کشته در جلسه دادگاه جنایی ادعای دیوانگی کرد.

هشتم شهریورماه سال 91 مأموران پلیس ورامین در جریان کشته شدن زن جوانی به نام «مریم» در خانه‌اش قرار گرفتند.

 

خیلی زود تیم پلیسی به قتلگاه این زن در منطقه پیشوای ورامین رفته و در نزدیکی افتادن جسد، چوب دستی‌ای پیدا کردند که مشخص بود عامل جنایت با ضربات چوب دستی مریم را به قتل رسانده است. تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که قربانی جنایت با جدایی از همسرش با «محمدرضا» که وی نیز از زن اولش جدا شده بود ازدواج کرده است.


محمدرضا خیلی زود از سوی پلیس دستگیر شد و لب به اعتراف گشود.


محمدرضا  گفت: به مریم علاقه‌مند بودم و هیچ اختلافی با هم نداشتیم تا اینکه او خواست از هم طلاق بگیریم و من با شنیدن این حرف 100تا قرص خوردم تا بمیرم اما پیش از اینکه خودم بمیرم با چوب‌دستی ضرباتی به مریم زدم. این مرد روز 26 مردادماه سال 92 در برابر پنج قاضی شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و ادعای عجیبی کرد.


قاتل ادعا کرد در گذشته سابقه بیماری روانی داشته و از دادگاه خواست به او فرصت دهد تا مدارکش را جمع‌آوری کند.


 در دادگاه
روز گذشته با گذشت یک سال از جلسه رسیدگی به این پرونده در حالی که هیچ مدرکی تحت عنوان بیماری روحی و روانی به دادگاه ارائه نشده بود بار دیگر پرونده همسرکشی تحت بررسی قرار گرفت.


«محمدرضا» که می‌داند خانواده همسرش خواستار قصاص وی هستند برای دفاع در جایگاه قرار گرفت و گفت روز حادثه ابتدا قصد داشتم خودکشی کنم ولی بعد از خوردن قرص‌ها به خاطر علاقه‌ای که به مریم داشتم و نمی‌خواستم بدون او باشم با چوب چند ضربه به سرش زدم. وی افزود: مشکل روحی و روانی دارم و از آن لحظه چیزی به یاد ندارم و حتی در این مدت دو بار در زندان اقدام به خودکشی کرده‌ام که بی‌نتیجه مانده است.


بنابر این گزارش، قاضی «باقری» و چهار قاضی مستشار پس از محاکمه وارد شور شدند و برای اطمینان از سلامت روحی و روانی، وی را به کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی معرفی کردند تا پس از اظهارنظر علمی درخصوص محمدرضا تصمیم‌گیری نهایی کنند.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو : ادعای دیوانگی مرد همسرکش در صحن دادگاه