عاقبت غذا خوردن در بشقاب طلا! +عکس :             سلطان کشور برونئی علاقه زیادی ...



 

 

خوردن قهوه , سبزی خوردن , حکم شرعی خوردن واژن زن

 

 

 

 

سلطان کشور برونئی علاقه زیادی به استفاده از طلا و جواهر در همه چیز دارد. او در کودکی غذای خود را در ظرف‌های طلا و با قاشق‌های طلا میل می‌کرده.

 

 

جام جم: سلطان برونئی حسن البلکیا است. وی سلطان کشور ثروتمندی است و علاقه زیادی به استفاده از طلا و جواهر در همه چیز دارد. او در کودکی غذای خود را در ظرف‌های طلا و با قاشق‌های طلا میل می‌کرده. درهمه لباس‌های او به میزان زیادی طلا و جواهر به کار رفته است.

 

 

 

 

خوردن شیر همسر , خوردن منی , خوردن واژن

 

 

 

 

این کاخ اشرافی دارای 650 سوئیت مجزا و در عین حال 257 سرویس بهداشتی و حمام مستقل دارد. این قصر خانگی یكی از بزرگترین و لوكس ترین مكانهای موجود بر روی كره زمین است. دارای 1788 اتاق می باشد و با مبلمانهایی از طلا و جواهر آراسته شده است.

 

 

یك بازدید كننده برای آنكه هر اتاق این كاخ را به مدت 30 ثانیه نگاه كند، برای دیدن كل اتاقها باید زمانی بیش از 24 ساعت وقت صرف كند.

 

 

اما اجازه دهید در مورد هواپیمای شخصی او صحبت كنیم. لوكس ترین و اشرافی ترین هواپیمای دكوراسیون شده در دنیا! بوئینگ سلطان به بهای 747 میلیون دلار خریداری شده. داخل آن طراحی مجدد شده است و دیزاینرها دكوراسیون یك خانه با تمام امكانات را در آن پیاده كرده اند . كل هزینه صرف شده چیزی در حدود 102میلیون دلار برآورد شده است.../جام جم

 

 

 


آداب غذا خوردن , خوردن , سیلی خوردن زن دستفروش

 

 

 

خواندن پیام در تلگرام بدون تیک خوردن , فواید خوردن اسپرم , غصه خوردن

 

 

 

آب خوردن , ضربت خوردن حضرت علی , بشقاب داغ

 

 

 

خوردن آب , غذا خوردن , حرص خوردن


ویدیو : عاقبت غذا خوردن در بشقاب طلا! +عکس