زندان در انتظار مردی که زنش را به خاطر مهریه به کمک برادرش کشت : مردی که با ...



مردی که با همدستی برادرش، زن جوان خود را به قتل رسانده و طلاهایش را دزدیده بود به اتهام سرقت و معاونت در قتل به 15 سال زندان و برادرش به قصاص محکوم شد .

 

در این پرونده امید 31 ساله متهم است با همدستی برادر کوچک خود نقشه قتل همسرش و سرقت طلاهای او را طراحی و اجرا کرده است. در جلسه دادگاه متهمان که صبح دیروز برگزار شد، نماینده دادستان گفت: در این پرونده لقمان 27 ساله متهم به مباشرت در قتل زینب و امید 31 ساله متهم به معاونت در قتل است. آنها با طرح نقشه‌ای زینب را به بیابان‌های اطراف شهریار کشانده و پس ازخفه کردن، طلاهای او را سرقت کرده بودند. در ادامه جلسه نیز اولیای دم خواستار مجازات دو برادر جنایتکار شدند.

 

لقمان نیز مدعی شد مرتکب قتل نشده و برادرش امید، زن جوان را به قتل رسانده است. امید هم در دفاع از خود گفت: خانواده همسرم مرا خیلی اذیت می‌کردند و زینب هم می‌خواست مهریه اش را به اجرا بگذارد. وقتی موضوع را به برادرم گفتم، او نقشه قتل را طراحی و اجرا کرد. من در کلاس اول ابتدایی چند بار مردود شده‌ام و عقل درست و حسابی برای نقشه کشیدن ندارم.

 

وی افزود: من فقط در بیابان‌های اطراف شهریار یک ضربه به همسرم زدم و سپس دست و پای او را گرفتم. قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکیل مدافعشان وارد شور شده و لقمان را به قصاص و زندان محکوم کردند. امید هم به اتهام سرقت و معاونت در قتل به 15 سال زندان محکوم شد.... / روزنامه جام جم


ویدیو : زندان در انتظار مردی که زنش را به خاطر مهریه به کمک برادرش کشت