خاموش کردن شمع با "کنگ فو" +عکس : خاموش کردن شمع با "کنگ فو" +عکس کنگ فو یک ...



خاموش کردن شمع با "کنگ فو" +عکس

کنگ فو یک ورزش رزمی است و زادگاهی چینی دارد. حتما با فیلم های بروس لی آشنا هستید که در آن از فنون متفاوت رزمی بهره می برد و قدرت بدنی خارق العاده ای داشت."ژانگ فنگ" جوان 23 ساله چینی است که این روزها در چین سروصدای بسیاری برپا کرده است چراکه قدرت مشت بسیار زیادی دارد.

این جوان که تبحر خاصی در فنون کنگ فو دارد می تواند با ضربه مشت شعله پانزده شمع را خاموش کند و این در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

 

خاموش کردن آپدیت ویندوز 10 , نحوه خاموش کردن ویندوز 8 , خاموش کردن کامپیوتر در زمان مشخص

 

نمایش او بدین صورت است که 15 شمع را پشت سرهم و در یک ردیف قرار می دهد و می تواند با ضربه مشت خود آن ها را خاموش کند. هوایی که بر اثر مشت او به جلو پرتاب می شود می تواند شمعی را که در فاصله سه متری قرار دارد را خاموش کند.

در ابتدا عده ای بسیار زیادی کار او را یک حقه می خواندند اما او از چندین خبرنگار دعوت کرد تا در مقابل ان ها این نمایش را انجام دهد و همین کار او به همه ثابت کرد که هیچ حقه ای درکارش وجود ندارد.

او می گوید به مدت 8 سال زمان برای تمرین این حرکت گذاشته است و در این مدت تنها تمرکز خود را بر روی ضربه های مشت مستقیم گذاشته است. او می گوید در این مدت به اندازه ای تمرین کردم که خانواده ام من را از تمرین منع کردند ولی باز در خفا به تمرین پرداختم.

او در مدت 8 سال  دچار اسیب دیده گی های بسیار زیادی نیز شده است که از جمله آن ها می توان به پیچ خوردگی مفصل ها و یا در رفتگی آرنج اشاره کرد./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : خاموش کردن شمع با "کنگ فو" +عکس