بهترین تقویت كننده‌های مو در بازار ایران : هر چند كه تغذیه و محیط فاكتورهای ...


هر چند كه تغذیه و محیط فاكتورهای بسیار مهمی در رشد و سلامت موهای شما به حساب می‌آیند اما استفاده از محصولاتی كه این رشد و سلامت را تقویت و باعث تحریك پیاز مو و تضمین موهایی درخشان و زیبا می‌شود انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای است.
مجله سیب سبز - شقایق جعفری: هر چند كه تغذیه و محیط فاكتورهای بسیار مهمی در رشد و سلامت موهای شما به حساب می‌آیند اما استفاده از محصولاتی كه این رشد و سلامت را تقویت و باعث تحریك پیاز مو و تضمین موهایی درخشان و زیبا می‌شود انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای است. در این شماره با پیشنهادهای متخصصان بازار زیبایی پرطرفدارترین سرم، آمپول و ماسك‌های تقویت‌كننده مو را به شما معرفی خواهیم كرد. دكتر هومن رفیعی و دكتر نگار كریمی به شما كمك می‌كنند تا در میان محصولات خوب بازارهای آرایشی و بهداشتی بهترین را انتخاب كنید.

مقاوم‌سازی موهای نازك

نازك شدن تارموها و در نتیجه آسیب‌پذیر شدن آنها مشكلی است كه اكثر ما گرفتارش هستیم. پزشكان راه خلاصی از این مشكل را مصرف فراوان حبوبات و فیبر و رساندن ویتامین‌های مختلف به سلول‌های سطح پوست سر می‌دانند. با این حال اگر در مصرف كافی این خوراكی‌ها سهل‌انگاری می‌كنید؛ لورال در میان محصولات آرایشی و بهداشتی خود ماسك تغذیه كننده‌ای را ارائه داده كه حاوی تمام ویتامین‌هایی است كه از نازك و شكننده شدن موها پیشگیری می‌كند و مقاومت آن را در برابر موخوره و استفاده از وسایل آرایش مو مانند سشوار و اتو افزایش می‌دهد.

بهترین تقویت کننده‌های مو در بازار ایران , بهترین تقویت کننده‌های مو در بازار ایران انجمن توپترینها , بهترین چای در بازار ایران

به عقیده متخصص بازار زیبایی این ماسك با مراقبت سه گانه خود از ریشه، ساقه و پیاز مو و از بین بردن آلودگی موها به تدریج باعث بازسازی و ترمیم موهای آسیب‌دیده می‌شود و به این وسیله روز به روز موها طراوت و شادابی خود را باز می‌یابد، به تدریج قوی‌تر و مستحكم‌تر شده و موهای ضعیف و وز شده را به مرور ضخیم و قوی‌تر می‌کند. این ماسك كه از محبوب‌ترین ماسك‌های این مجموعه آرایشی است، بافت موهای شما را با كمك تركیباتش به حالت اولیه باز می‌گرداند.

روش مصرف:

 این ماسك را بعد از شامپو زدن به موها به مدت سه دقیقه روی سر خود قرار داده و سپس به‌طور كامل آبكشی كنید. 

حدود قیمت:

 50 هزار تومان


موخوره را از ریشه بخشكانید

اگر روزانه هزار قرص و كپسول هم برای افزایش رشد و تقویت موهای‌تان مصرف كنید، هیچ كدام جای خواص اعجاب‌انگیز گیاهان را نمی‌گیرد. پس سراغ گزینه‌هایی بروید كه درمان شما را از دل طبیعت بیرون می‌آورد. سرم فیتوكراتین كه برای موهای آسیب‌دیده و شكننده طراحی شده، تغذیه‌كننده بسیار قوی مو است. این سرم مخلوطی از عصاره بنفشه سه رنگ وحشی، پروتئین‌های گیاهی هیدرولیز شده با ذرت، سویا و گندم و عصاره دانه انار است. متخصصان سیب سبز بر این باور هستند كه این سرم از بین برنده موخوره است و پیاز مو را برای رشد موهایی سالم و درخشان ترمیم می‌كند. مصرف كنندگان این محصول 80 درصد رضایت خود را از تاثیر آن اعلام کرده اند.

dslr موجود در بازار ایران بهترین , رود دوستان با شما هستیم با معرفی بهترین ماشین لباسشوی های بازار در ایران , بهترین گیرنده دیجیتال موجود در بازار ایران

روش‌مصرف:

 روزانه مقدار كمی از سرم را روی تار موها ماساژ دهید و برای اثربخشی آن را آبكشی نكنید.

حدود قیمت:

 120 هزار تومان


غذای مو را اسپری كنید

اكثر ما حداقل یك بار در طول عمرمان سری به متخصصین پوست و مو برای اطلاع از وضعیت سلامت موهای‌مان زده ایم. اما نسخه‌هایی كه دریافت كرده ایم یا موقتی بوده یا هیچ دردی از ما دوا نكرده است. این روزها خاصیت محصولات با تركیبات گیاهی ثابت كرده است كه سازگاری پوست سر با عصاره‌های برگرفته از طبیعت به مراتب بیشتر و مفیدتر از محصولات تهیه شده از مواد شیمیایی است. شركت بهداشتی آرایشی رولون با ارائه اسپری 10 كاره توانسته در مدت كوتاهی طرفداران زیادی را به استفاده از این محصول جذب كند.

بهترین بازار کار مهندسی در ایران , بازار موبایل ایران , بازار مبل ایران

تا جایی كه نتایج استفاده از این محصول در خانم‌ها در یك بررسی بین 80 تا 100 درصد رضایت و تاثیر در حالت دهندگی، نرم‌تر و سالم‌تر شدن و تقویت رشد موها بوده است. این محصول كه به شكل اسپری است در مدت كوتاهی می‌تواند موهای شما را احیا و ساختار آن را همانند دوران كودكی و نوجوانی نرم و درخشان كند. این اسپری از نظر متخصصین سیب سبز در مقابل اثرات مضر حرارت سشوار و اتو مو از موهای شما محافظت می‌كند و از بروز موخوره و بدرنگ و كدر شدن موهای شما بعد از شست‌وشو با شامپوهای شیمیایی مراقبت می‌كند. در كنار استفاده از این محصول شست‌وشوی صحیح و شانه زدن به موها هم روند سلامت مو را تسریع می‌بخشد.

روش مصرف: 

این اسپری را از فاصله 20 سانتی متری بر روی موهای خود اسپری نموده و بعد آن را شانه كنید.

حدود قیمت:   

 135 هزار تومان


از ریشه تقویت شوید

جوانی بهترین زمان برای شروع مراقبت‌ها از سلامت موهاست و شكننده، خشك و كدر شدن موها همگی هشدارهایی هستند كه در همین سن و سال باید به آنها توجه كنید. در میان محصولات مختلف زیبایی بهداشتی اگر به دنبال ماسكی موثر برای ترمیم موهای آسیب دیده و تقویت‌كننده هستید، باید به تركیبات تشكیل‌دهنده آن محصول نگاهی بیندازید تا علاوه بر اینكه انتخابی موثر داشته باشید، بتوانید از تركیبات آن به خواصش پی‌ببرید. تغذیه كردن مو از ماسك پرطرفدار كلیر كه به تازگی بعد از شامپوهای محبوب این برند به بازار عرضه شده، پر است از تركیباتی كه هر جنس مویی با آن سازگار است.

بهترین سایت شرط بندی فوتبال در ایران , بهترین تبلت های بازار , آخرین نرخ ارز در بازار ایران

این ماسك سرشار از ویتانین E (تقویت ساقه مو)، A (شفافیت و جلوگیری از ریزش مو) و C (رفع خشكی مو) است كه ضروری‌ترین ویتامین‌ها برای رشد و حفظ سلامت موهاست. از طرفی این ماسك كه غنی شده با خواص گیاهی روغن نارگیل، بادام و آلوورا است در حالت دهندگی و شفافیت و سلامت ساقه و ریشه مو تاثیر بسزایی دارد. به گفته متخصص بازار زیبایی این محصول با ساختار سبك و تركیبات خوش حالت‌كننده‌ای كه دارد انتخاب خوبی برای مراقبت مداوم از موهاست.

روش مصرف:

بعد از شستن موها  ماسك را به مدت سه دقیقه روی موهای آب گرفته شده خود قرار دهید و بعد آبكشی كنید.

حدود قیمت:

 60 هزار تومان


سرم از خواص كشمش سیاه

شاید تا امروز نمی‌دانستید كه اگر ساختمان موهای شما ناسالم باشد، موها علاوه بر ریزش و شكنندگی به سرعت سفید می‌شوند. در این مرحله بهترین قدم تغذیه مو با بهترین عصاره‌های گیاهی است تا از سفید و كم پشت شدن موهای شما به موقع جلوگیری شود. سرم فیتودنسیوم سرشار از محرك‌های گیاهی و طبیعی برای نوسازی و ترمیم موها با بهره‌گیری از خواص روغن دانه كشمش سیاه (مویز)، كه احیاكننده ساختمان و سلول‌های سطح موها است.

بهترین اینترنت پرسرعت در ایران , بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران , بهترین خواننده ایران

به گفته متخصصین بازار زیبایی این سرم سرشاز از امگا 3 و امگا 6 و مواد معدنی ضروری است، كه با تقویت و نوسازی بافت مو، حالت ارتجاعی موها را به‌شدت در برابر عوامل آسیب زا بیمه می‌كند. بنابراین بهتر است مصرف این گونه سرم‌ها را از همان دوران جوانی به لیست برنامه‌های مراقبت از مو خود اضافه كنید.

روش مصرف: 

سرم را خوب تكان داده، سپس روی كف سر تمیز و موهای نمدار ماساژ دهید. این سرم نیاز به آبكشی ندارد.

حدود قیمت:


 100 هزار تومان


سلول‌های مرده را زنده كنید

اگر برای حل مشكل ریزش و سلامت موهای خود به دنبال امتحان روش‌های تازه‌ای می‌گردید، بین محصولات بهداشتی بازار می‌توانید به سرم‌هایی كه زیر نظر متخصصان و با تركیبات استاندار تهیه شده، اعتماد كنید. این سرم‌ها دردسر استفاده مداوم از ماسك، شامپو و كرم‌های مو را ندارد چون با استفاده دو تا سه ماهه آنها و رعایت كردن نكات مراقبتی، مشكل ریزش و مرده بودن سلول‌های پوست سرتان را برای همیشه برطرف خواهد كرد. سرم‌های تقویت‌كننده بیوكلین با تحریك و بازسازی سلول‌های پوست به رویش مجدد موها كمك و پوست سر را در مقابل عوامل خارجی و آلودگی‌ها محافظت می‌كند.

بهترین لپ تاپ های بازار , بازار ایران , بهترین هتل ایران

از دیگر تركیبات موجود در این سرم مو هم تركیب پروتئین‌های مخمری و ویتامین‌های گروه B است كه موهای شكننده و سلامت و بافت مو را تضمین می‌كند. به عقیده متخصص بازار زیبایی این سرم با توجه به مخمرهای اكسیژن‌رسانی كه در تركیبات خود دارد به راحتی رطوبت را در سطح پوست سر پراكنده كرده و مانع باقی ماندن چربی، آلودگی و تجمع آنها اطراف ریشه مو می‌شود. این محصول در دو بسته‌بندی مجزا برای خانم‌ها و آقایون در بازار موجود است.

روش‌مصرف:

 
به مدت دو ماه یك روز در میان بعد از شست‌وشو و خشك كردن موها، آمپول را باز كرده و محتویات آن را روی پوست سر خود ریخته و به آرامی ماساژ دهید.

حدود قیمت:

70 هزار تومان


ویدیو : بهترین تقویت كننده‌های مو در بازار ایران