بدقولی در ازدواج با قتل معشوقه تمام شد : اخبار حوادث - بدقولی در ازدواج با ...



اخبار حوادث - بدقولی در ازدواج با قتل معشوقه تمام شد

راز جنایتی كه اسفندماه گذشته در یكی از شهرهای بزرگ گیلان به وقوع پیوسته بود، در سینه مردی 39ساله می‌تپید. این مرد پس از دو ماه فرار توسط كارآگاهان به دام افتاد و انگیزه‌اش از جنایت را باز گفت.

به گزارش اعتماد، اسفند ماه سال گذشته هنوز به نیمه نرسیده بود كه فردی هراسان با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و از كشف جسد زنی جوان در یكی از شهرهای گیلان خبر داد، ماموران كلانتری در محل كه یك واحد مسكونی بود حاضر شدند و تحقیقات خود از محل جنایت و منطقه را آغاز كردند و پس از آن با توجه به حساسیت موضوع مقام قضایی رسیدگی به این پرونده را برعهده پلیس آگاهی قرار داد و جسد این زن نیز برای بررسی بیشتر به پزشكی قانونی استان منتقل شد.

ماموران پلیس آگاهی نخستین مرحله از تحقیقات خود را در فضایی كه جسد كشف شده بود آغاز كردند كه در این هنگام به هم ریختگی منزل و غیرمتعارف بودن صحنه جرم شك ماموران را برانگیخت به ویژه آنكه قفل در نیز سالم بود و این امر فرضیه آشنا بودن قاتل یا قاتلان با مقتول را تشدید می‌كرد. از سوی دیگر با توجه به اینكه چیزی از منزل سرقت نشده بود احتمال اینكه قتل از سوی نزدیكان این زن و به دلیل مسائل شخصی رخ داده باشد قوت گرفت به ویژه آنكه تحقیقات محلی نیز نشان از آن داشت كه پیش از حادثه فردی به منزل این زن وارد شده اما هیچ یك از افراد چهره او را به خاطر نداشتند.

پس از مدتی نتایج تحقیقات پزشكی قانونی اعلام و مشخص شد كه این زن 38 سال دارد و به علت برخورد جسم سخت به سرش جان خود را از دست داده است، همچنین نشانه‌هایی از درگیری نیز روی بدن این زن قابل رویت بود.

كسب این اطلاعات باعث شد تا كارآگاهان تحقیقات خود را روی افرادی كه با این زن ارتباط داشته و با وی در رفت و آمد بودند تشدید كنند اما نتایج تحقیقات حاكی از این بود كه عمده این افراد در زمان جنایت ارتباطی با مقتول نداشته‌اند و تحقیقات كارآگاهان پلیس آگاهی ادامه داشت تا این كه حدود دو ماه پس از وقوع جنایت ماموران سرنخی از مردی 39 ساله به نام محمدرضا به دست آوردند كه نشان می‌داد در ساعتی كه جنایت رخ داده او در كنار مقتول بوده و در واقع محمدرضا آخرین فردی بوده كه پیش از مرگ با این زن دیدار داشته است، این موضوع و اظهارات همسایه‌ها درباره حضور فردی در خانه این زن سبب شد تا كارآگاهان پس از هماهنگی با مقام فضایی وی را بازداشت كرده و به مقر انتظامی منتقل كنند.

با انتقال محمدرضا به مقر پلیس، وی ابتدا منكر آشنایی خود با این زن شد و سپس با بیان اینكه این زن را می‌شناسد مدعی شد كه در روز حادثه دیداری با او نداشته است و پس از آن نیز چندین بار اظهارات ضد و نقیض خود را تكرار كرد تا اینكه سرانجام در تحقیقات فنی پلیس به قتل این زن اعتراف كرد، محمدرضا در اعترافات خود گفت: «با مقتول در سال 88 آشنا شدم، قرار بود با هم ازدواج كنیم، اوایل ارتباط خوبی با هم داشتیم اما هربار كه بحث ازدواج را مطرح می‌كردم او به بهانه‌های مختلف بحث را عوض می‌كرد و آن را به زمانی دیگر موكول می‌كرد، در این بین او طی چندین مرحله از من 600 میلیون ریال پول گرفته بود اما وعده‌اش را عملی نكرد تا اینكه در یازدهم اسفندماه سال گذشته با من تماس گرفت و گفت كه به 15 میلیون ریال وجه نقد احتیاج دارد و از من خواست كه این مبلغ را برایش تامین كنم كه من به خانه‌اش مراجعه كردم و برای چندمین بار بحث ازدواج را به پیش كشیدم كه او باز هم صحبت درباره این موضوع را به زمانی دیگر موكول كرد و خواست كه ابتدا پول را در اختیارش قرار دهم اما من كه دیگر حوصله‌ام از كارهایش سر رفته بود با او درگیر شدم و نفهمیدم چطور شد كه ضربه‌یی به سرش زدم و او نقش بر زمین شد.

پس از آن من از محل فرار كردم و در حالی كه فكر نمی‌كردم پلیس ردی از من به دست بیاورد، دستگیر شدم. محمدرضا پس از تشكیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرمش روانه دادسرا شد. 

اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو : بدقولی در ازدواج با قتل معشوقه تمام شد