چرا نسل مدرن آیفون و آیپد می خرند؟ : یكی از مهم‌ترین مزیت‌های آیفون و آیپد ...


یكی از مهم‌ترین مزیت‌های آیفون و آیپد وسایل جانبی زیادی است كه می‌توان برای آنها تهیه كرد. وسایلی كه هر كدام از آنها از آیپد یا آیفون یك وسیله جدید با كاربری‌های متفاوت می‌سازند.

پادشا: یكی از مهم‌ترین مزیت‌های آیفون و آیپد وسایل جانبی زیادی است كه می‌توان برای آنها تهیه كرد. وسایلی كه هر كدام از آنها از آیپد یا آیفون یك وسیله جدید با كاربری‌های متفاوت می‌سازند. كاربری‌هایی كه شاید هیچگاه تصور نمی‌كردیم بتوان از یك تلفن همراه انتظار داشت و همین امر محصولات اپل را زیبا‌تر می‌كند؛ اینكه بدانیم مدام قابلیت‌های دستگاهمان افزایش پیدا می‌كند و باعث می‌شود هیچگاه برایمان تكراری نشود و از آن خسته نشویم البته اگر جزو دارندگان دستگاه‌های اپل نیستید، چندان ناراحت نباشید چون بعضی از این وسایل جانبی روی بقیه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها هم كار می‌كنند.



خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ , خالی کردن حافظه داخلی در آیفون و آیپد , آیفون 7

Irig

آیفونی كه آمپلی‌فایر می‌شود

اگر اهل موسیقی و گیتار زدن هستید، می‌توانید با آیپد یا آیفون‌تان برای گیتارتان یك آمپلی‌فایر‌ بسازید. كافی‌است كه یك سیم از آیفون یا آیپد را به گیتار وصل كنید و بعد هدفون‌های آیفون را در گوش‌تان بگذارید. همچنین می‌توانید صدای گیتار را هم تنظیم كرده و هم تقویت كنید تا به آن صدایی كه می‌خواهید، برسید.

حدود قیمت : 145 هزار تومان



قیمت آیفون 7 , خرید آیفون 7 , آیفون

Magic Cube Celluon

كیبورد جادویی

اگر دوست دارید برای آیفون یا آیپدتان یك كیبورد بگیرید ولی حوصله حمل یك كیبورد را ندارید به شما پیشنهاد می‌كنیم، یك كیبورد لیزری بخرید.  این كیبورد مثل یك جعبه جادویی كوچك است كه وقتی آن را روشن كنید، نور لیزری حاصل از آن مثل كیبورد روی میز می‌افتد و شما می‌توانید به راحتی متن مورد نظرتان را تایپ كنید. این كیبورد با هر وسیله دارای بلوتوث‌كار می‌كند.

حدود قیمت : 280 هزارتومان



آیفون 6 , آیفون تصویری , فروش آیفون 7

Remote Control  Griffin

همه چیز را با آیفون كنترل كنید

اگر جزو كسانی هستید كه در خانه‌تان مدام كنترل تلویزیون گم می‌شود و باید زمانی را برای پیدا كردن آن اختصاص دهید و آخر هم ممكن است آن را پیدا نكنید، ما برایتان یك پیشنهاد خوب داریم. می‌توانید دستگاه آیفون خود را به كنترل تلویزیون تبدیل كنید. كافی است این دستگاه را در اختیار داشته باشید تا بتوانید تمام وسایل را با آیفون كنترل كنید.

حدود قیمت : 155 هزار تومان



خرید آیفون , قیمت آیفون 6 , قاب گوشی آیفون 6

dot

فیلمبردار آیفونی استخدام

این لنز شگفت‌انگیز روی آیفون 4 و 4S با پایه‌ا‌ش نصب می‌شود و بعد به صورت خودكار فیلمبرداری را شروع می‌كند، یعنی لنز درون آن شروع به چرخیدن می‌كند و به‌صورت 360‌درجه و پانوروما شروع به فیلمبرداری می‌كند. مثلا تصور كنید در یك كنسرت هستید، می‌توانید بدون اینكه دست​تان را تكان دهید هم صحنه را فیلمبرداری می‌كنید و هم تماشاگران را.

حدود قیمت : 180 هزارتومان



قیمت آیفون , قیمت آیفون 7 در ایران , آیفون 7 پلاس

ILUVE

هم بلندگو هم محافظ

این وسیله می‌تواند برای شما چند كاربرد داشته‌باشد؛ اول از همه اینكه یك بلندگوی مسافرتی محسوب می‌شود، یعنی همه جا می‌توانید آیفون‌تان را در آن قرار دهید و بعد آهنگ‌های محبوب‌تان را با صدای خوب بشنوید. علاوه بر این از آنجا كه گوشی در آن به‌خوبی جا می‌گیرد، گوشی‌تان از تمام حوادث احتمالی در امان می‌ماند.

حدود قیمت : 45 هزارتومان



آیفون 8 , آیفون se , قیمت آیفون se

Powerdock Dual Griffin

اگر منظم بودن برایتان مهم است

اگر می‌خواهید برای آیفون و آیپد یا حتی آیپادتان یك جای ثابت داشته‌باشید این وسیله بسیار مناسب است. كافی است آن را در گوشه میزتان بگذارید و آیفون یا آیپد را روی آن قرار دهید در این صورت هم آنها شارژ می‌شوند(این وسیله شارژر هم هست) و هم برای استفاده و كار كردن لازم نیست آنها را در دست بگیرید.

حدود قیمت : 130 هزارتومان



آیفون 6 اس , فروش آیفون , قیمت گوشی آیفون 7

Itrip Dual Connect Griffin

از آیفون تا اتومبیل

اگر می‌خواهید در ماشین آهنگ‌های روی آیفون یا آیپدتان را گوش كنید، احتیاج به یك تبدیل رادیو FM دارید تا آهنگ‌ها را بدون واسطه از آیفون یا آیپد به پخش‌كننده ماشین منتقل ‌كند. علاوه بر آهنگ‌ها می‌توانید هنگام صحبت كردن نیز صدای تماس‌گیرنده را به وسیله ضبط در ماشین پخش كرده و راحت‌تر صحبت كنید.ناگفته نماند در این مدت تلفن‌تان با شارژر فندكی هم شارژ می‌شود.

حدود قیمت : 75 هزارتومان

5 راهكار برای  افزایش عمر باتری‌های آیفون

1. تنها ماهی یك‌بار كالیبره كنید

خیلی‌ها گمان می‌كنند اگر اجازه دهند شارژ باتری كامل خالی شود و بعد شارژ شود، عمر آن افزایش می‌یابد اما كاملا اشتباه می‌كنند چون اپل به مشتریانش توصیه می‌كند، ماهی یك بار وسیله خود را كالیبره كنند ولی نه بیشتر. كالیبره كردن یعنی استفاده از گوشی تا زمانی كه شارژش كامل تمام شود و بعد شارژ كامل ولی به یاد داشته باشید انجام مداوم این كار می‌تواند عمر باتری را كم كند.

2. كم كردن میزان روشنایی صفحه افزایش عمر باتری

 ios به‌صورت خودكار میزان روشنایی صفحه نمایش را با میزان روشنایی محیط پیرامون، تطبیق می‌دهد اما شك و تردیدهایی در مورد میزان كارایی این مكانیسم خودكار وجود دارد، بنابراین خودتان هم می‌توانید میزان روشنایی را هر گاه خواستید، پایین بیاورید یا بالا ببرید.

3. برنامه‌های اضافه را خاموش كنید

اگر می‌خواهید باتری مدت بیشتری شارژ نگه‌دارد تا جایی كه می‌توانید فعالیت‌های پشت صفحه را كم كنید، مثلا از اپلیكیشن‌های تعیین موقعیت مثل Foursquare وقتی كه میزان شارژ كمی دارید،  استفاده نكنید. همچنین به یاد داشته باشید دستگاه را فقط برای سرویس‌های ضروری روشن بگذارید و بلوتوث و وای‌فای را هم خاموش كنید.

4. شارژ منظم فراموش نشود

شارژ كردن منظم باتری به افزایش عمر باتری كمك می‌كند؛ به این معنی كه اگر مرتب در هر بار شارژ مثلا بین ۱۰تا صددرصد شارژ حركت كند، نسبت به باتری كه در هر بار شارژ بین ۴۰تا صد درصد حركت می‌كند، ظرفیت باتری‌ زودتر كاهش می‌یابد.

5. شارژ طولانی مدت به باتری آسیب نمی‌زند

اگر گوشی‌تان برای مدت طولانی به شارژر متصل بود نگران خراب شدن باتری نباشید چون اپل قابلیتی در وسایل خود گنجانده است كه این نگرانی را رفع می‌كند. وقتی باتری كاملا پر‌شده همچنان به شارژر متصل باشد گوشی به‌صورت خودكار تا ۹۹درصد شارژ می‌شود و سپس دوباره به صد درصد می‌رسد. این چرخه به‌صورت پیوسته ادامه می‌یابد.




قیمت آیفون 6 اس , نقاشی مدرن , رونمایی از آیفون 7

Bamboo Stylus

روی تلفن‌تان نقاشی كنید

دوست دارید بتوانید به راحتی همانند دفتر روی آیپدتان با خودكار بنویسید و نقاشی كنید؟ اگر جوابتان مثبت است این قلم حرارتی می‌تواند برایتان جذاب باشد چون از آیپد شما یك كاغذ می‌سازد كه می‌توان به راحتی روی آن طراحی كرد و یادداشت نوشت. همچنین سر دیگر این قلم حرارتی یك خودكار معمولی است كه اگر نیاز به نوشتن روی كاغذ داشتید، لازم نباشد خودكار دیگری همراه داشته‌باشید.

حدود قیمت : 85 هزارتومان


ویدیو : چرا نسل مدرن آیفون و آیپد می خرند؟