وضعیت رای دادن ایرانیان مقیم انگلیس و کانادا : رییس ستاد انتخابات خارج از کشور ...


رییس ستاد انتخابات خارج از کشور از ارسال تعرفه‌های اخذ رای به لندن برای حضور ایرانیان مقیم انگلیس در این دوره از انتخابات خبر داد. خبرگزاری فارس:  رییس ستاد انتخابات خارج از کشور از ارسال تعرفه‌های اخذ رای به لندن برای حضور ایرانیان مقیم انگلیس در این دوره از انتخابات خبر داد.

«سیدکاظم سجادی» مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه و رییس ستاد انتخابات خارج از کشور درباره حضور ایرانیان مقیم انگلیس در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با توجه به تعطیلی سفارت ایران در لندن، اظهار کرد: دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در محل سفارت ایران در لندن آماده ارائه خدمات به ایرانیان مقیم برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات است.

سجادی با بیان اینکه تعرفه‌ها و ملزومات برای برگزاری این دوره از انتخابات به لندن ارسال شده و همه چیز آماده است، افزود: ایرانیان مقیم انگلستان می‌توانند 24 خرداد ماه با مراجعه به محل سفارت، آرای خود را به صندوق رای بریزند.

رییس ستاد انتخابات خارج از کشور درباره حضور ایرانیان مقیم کانادا در این دوره از انتخابات نیز اظهار کرد: تلاش زیادی انجام شد تا تسهیلات برای حضور ایرانیان مقیم در این دوره از انتخابات فراهم شود، ولی متاسفانه دولت کانادا همکاری نکرد و نتوانستیم شعب اخذ رای را در آنجا دایر کنیم. سجادی این قضیه را متوجه دولت کانادا دانست که نسبت به حقوق شهروندان ایرانی مقیم این کشور بی‌اعتنا است.


ویدیو : وضعیت رای دادن ایرانیان مقیم انگلیس و کانادا