ماشین‌های رادیوکنترلی، اسباب‌بازی‌ پولدارها : در این مطلب 10 تا از بهترین ماشین ...


در این مطلب 10 تا از بهترین ماشین های رادیوکنترلی را معرفی کرده ایم که کارکردهای عالی دارند. باورتان می شود یک ماشین اسباب بازی با سرعت 160 کیلومتر در ساعت حرکت کند؟        پادشا: در این مطلب 10 تا از بهترین ماشین های رادیوکنترلی را معرفی کرده ایم که کارکردهای عالی دارند. باورتان می شود یک ماشین اسباب بازی با سرعت 160 کیلومتر در ساعت حرکت کند؟

Traxxas XO-1


پیست ماشین اسباب بازی کرا , اسباب بازی , بازی ماشین

این ماشین فقط یک ماشین رادیوکنترلیِ زیبا نیست. یک سوپراتومبیل کنترلی است. چرا؟ زیرا می تواند تا 161 کیلومتر در ساعت حرکت کند. سریع ترین ماشین کوچک و  کنترلی دنیا در عرض 2.3 ثانیه از صفر تا صد کیلومتر را پر می کند و در عرض کمتر از 5 ثانیه می تواند به سرعت 160 کیلومتر در ساعت برسد. ریموت کنترل این دستگاه با سیستم رادیویی 2.4 گیگاهرتز کار می کند. این ماشین واقعا فوق‌العاده است.

Silverlit Mercedes-Benz SLS AMG

خرید اسباب بازی , اسباب بازی لگو , اسباب بازی کودک

مگر می شود این مینی مرسدس را دوست نداشت؟ این ماشین رادیوکنترلی با گوشی های هوشمند اندرویدی یا آی‌فون قابل هدایت است. فقط کافی است گوشی هوشمند خود را افقی در دست بگیرید و به لطف فناوری بلوتوث، می توانید خودروی کوچک مرسدس را کنترل کنید، درست انگار در حال بازی Need For Speed هستید. از این ها جالب تر این است که این مینی اتومبیل، بلندگو هم دارد و می توانید از طریق گوشی خود روی آن موسیقی هم پخش کرد. مردانِ عشقِ ماشین و البته پولدار می توانند با این مرسدس رادیوکنترلی خود کیف کنند.

Tamiya Toyota Land Cruiser 40 – CR01

بهترین بازی ماشین برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر , اسباب بازی کودکان

سرعت زیاد یکی از علاقه مندی های ماشین دوست ها است. اما همیشه سرعت حرف اول را نمی زند. وقتی بتوانید با ماشین کنترلی خود روی کوه و تپه ها حرکت کنید و ماشین چپ نشود و مثل ببر بتازد، آن وقت است که لذت می برید از ماشین شاسی بلندی که دارید. این نسخه شبیه سازی شده لندکروزر 40 تویوتا، فنربندی 4-link و تایرهای بزرگ و مخصوص صخره نوردی دارد.

Fast Lane RC Snake Bite Monster Truck

طبل اسباب بازی , اسباب بازی فروشی های بزرگ تهران , اسباب بازی فروشی

این هیولای دوست داشتنی، عجب چهره زیبایی دارد. آدم جذب ابهتش می شود. اسباب بازی به این می گویند. یک غول چهارچرخ و قدرتی بخرید و روزهای تعطیل با دوستان خود کورس بگذارید. این ماشین کنترلی زیبا 60 سانتی مترارتفاع دارد و یکی از بلندترین ماشین های رادیوکنترلی موجود در دنیا است. جالب است که با این چهره سنگین، بسیار سبک وزن است.

Vaterra 1969 Chevrolet Camaro RSV-100


اسباب بازی برای کودک یک ساله , برندهای اسباب بازی , خلاصه بازی پرسپولیس ماشین سازی

اینجا است که دوستداران ماشین های کلاسیک خودشان را می اندازند وسط و می خواهند از هیجان داشتن یک کاماروی فوق العاده جذاب لذت ببرند؛ هرچند که این کامارو بسیار کوچک باشد و فقط بتوان از راه دور آن را کنترل کرد. همه جزئیات کاماروهای شورلت در این نسخه رعایت شده اند و ظاهر آن همان جذابیت کاماروهای واقعی را دارد. این ماشین برقی، ضدآب نیز هست.

Traxxas Rustler XL-5


اسباب بازی کودک یک ساله , پدر اسباب بازی ایران , اسباب بازی فکری برای کودکان 3 ساله

این ماشین کنترلی جان می دهد برای هیجان و لذت بسیار. این مینی کامیون 1:10 می تواند با سرعت 56 کیلومتر در ساعت حرکت کند و تایرها و کمک فنر آن بسیار عالی طراحی شده اند تا در پیچ و سرعت و حرکت های زیاد بهترین پاسخ‌گویی را داشته باشد. این خودرو یکی از بهترین گزینه های خرید ماشین های رادیوکنتترلی به شمار می رود.

Vaterra 1/14 RTR Kemora 4WD

اسباب بازی فروشی های معروف تهران , اسباب بازی موزیکال , جشنواره ملی اسباب بازی

این اتومبیل رالی دو دیفرانسیل است و در همه زمین ها می توان با آن حرکت کرد. در ضمن، با اینکه برقی است اما ضدآب نیز هست.

Atomik Metal Mulisha Brian Deegan 1:18 Scale Ford Raptor


اسباب بازی بچه , بازی داستان اسباب بازی , بزرگترین فروشگاه اسباب بازی

این مینی کامیون در میان ماشین های رادیو کنترل جزو بهترین ها است. حرکت بسیار روان و تایرهای بزرگی دارد و می توانید در کوه و سربالایی ها روی آن حساب کنید.

Red Bull Racing RB7 Sebastian Vettel

اسباب بازی ترنسفورمرز , ساخت اسباب بازی , نتیجه بازی پرسپولیس و ماشین سازی

تماشای مسابقه های حرفه ای رالی و ماشین سواری هیجان بسیاری به آدم می دهد. حالا تصور کنید خودتان راننده یکی از همین خودروها باشید و با سرعت بسیار بالا به سمت جلو بتازید. البته، بیشتر ما فقط می توانیم در این زمینه رویاپردازی کنیم. اما روش دیگری نیز برای لذت بردن از هیجان ماشین های مسابقه ای وجود دارد: خریدن نسخه های مینی و رادیو کنترل. این خودروها نیز همچون نسخه های واقعی طراحی و ساخته شده اند با این فرق که به جای سوار آن شدن، فقط از راه دور کنترلش می کنید. همین کار نیز هیجان انگیز و دوست داشتنی است، مخصوصا که با ماشین دوست خود کورس هم بگذارید.

Exceed RC Mad Pulse Brushless Drift Car

اسباب بازی منس اسب کودک پیش دبستانی , اسباب بازی اعتماد به نفس , مخصوص حرف زدنکودک اسباب بازی

اگر بازی های کامپیوتری رالی و ماشین سواری را زیاد بازی کرده باشید، احتمالا با نحوه حرکت این نوع ماشین ها آشنایی دارید. مدل 1:18 نسخه واقعی، کمک فنر قابل تنظیم، دو دیفرانسیل و عملکرد بسیار عالی دارد. 


ویدیو : ماشین‌های رادیوکنترلی، اسباب‌بازی‌ پولدارها