لوگوی جدید فیلیپس؛ بازگشت به دهه 1930 : شرکت فیلیپس ۷۵ سال پیش یعنی در دهه ...


شرکت فیلیپس ۷۵ سال پیش یعنی در دهه ۱۹۳۰ برای اولین بار لوگویی با شکل کلی سپر را استفاده کرد که در آن ستاره‌های چشمک‌زن طلایی به چشم می‌آمدند حالا غول هلندی دنیای الکترونیک تنها با تک‌رنگ کردن همان لوگو دوباره به استفاده از آن روی آورده است.  




فارنت: شرکت فیلیپس ۷۵ سال پیش یعنی در دهه ۱۹۳۰ برای اولین بار لوگویی با شکل کلی سپر را استفاده کرد که در آن ستاره‌های چشمک‌زن طلایی به چشم می‌آمدند حالا غول هلندی دنیای الکترونیک تنها با تک‌رنگ کردن همان لوگو دوباره به استفاده از آن روی آورده است.

لوگوی جدید اینستاگرام , ابتکار جدید گلشیفته فراهانی برای بازگشت به کشور , لوگوی جدید خودرو فورد

با بررسی لوگوهای مورد استفاده در تاریخ ۱۲۰ ساله این شرکت می‌توان این نکته را دریافت که شکل سپر در تقریبا بسیاری از لوگوها آن به چشم می‌خورد که در همین تصویر متحرک بالا می‌توانید به ترتیب آنها را ببینید اما ظاهرا این شکل خاص در چند دهه گذشته ظاهرا چندان مورد علاقه مدیران این شرکت نبوده است . حالا ظاهرا مدیران جدید فیلیپس بر این باورند که لوگوی جدید این شرکت برای استفاده در عصر دیجیتال مدرنیزه شده است.

لوگوی جدید شبکه سه , امید جدید برای بازگشت بیماران از کما به زندگی , دانلود آهنگ جدید

در واقع لوگوی جدید فیلیپس مانند بسیاری از لوگوهای جدید شرکت‌ها فلت شده و برای استفاده در صفحه نمایش دستگاه‌های دیجیتال ساده‌سازی شده است. یک لوگوی ساده‌تر و برجسته‌تر برای دیده شدن واضح‌تر در دستگاه‌های موبایل که احساس بیشتری را بر می‌انگیزاند و حالا که فیلیپس تمایل خود را برای حضور در دنیای اپلیکیشن‌ها نشان داده مناسب‌تر به نظر می‌رسد. در تصویر بالا می‌توانید تاریخچه لوگوهای مورد استفاده فیلیپس در تاریخ ۱۲۰ ساله این شرکت را ببینید.


ویدیو : لوگوی جدید فیلیپس؛ بازگشت به دهه 1930