قوانین حجاب برای گردشگران خارجی : رییس جامعه‌ی تورگردانان ایران تأكید كرد: ...


رییس جامعه‌ی تورگردانان ایران تأكید كرد: گردشگران خارجی قوانین مربوط به حجاب را به‌شكل كامل رعایت می‌كنند و تا كنون هیچ گزارش و تذكری درباره‌ی بی‌توجهی آن‌ها به حجاب نگرفته‌ایم. رییس جامعه‌ی تورگردانان ایران تأكید كرد: گردشگران خارجی قوانین مربوط به حجاب را به‌شكل كامل رعایت می‌كنند و تا كنون هیچ گزارش و تذكری درباره‌ی بی‌توجهی آن‌ها به حجاب نگرفته‌ایم.

ابراهیم پورفرج درباره‌ی انتشار خبری مبنی بر طرح برخورد پلیس با گردشگران بد حجاب، اظهار كرد: ما تا كنون چنین خبری را نشنیده‌ایم و از آن اطلاع نداریم. به نظر نمی‌رسد، منظور پلیس گردشگران خارجی باشد و شاید مقصود، گردشگران داخلی بوده است.

کد فراگیر اتباع خارجی برای بانک , گردشگران خارجی , اطلاعات پرواز قوانین کشور ژاپن برای توریست ها

وی گفت: تا كنون اطلاعیه‌ای درباره‌ی گوشزد كردن قوانین مربوط به حجاب برای جامعه‌ی تورگردانان نیامده است.

این تورگردان ادامه داد: اصولا تمام گردشگران خارجی از مرد و زن، قوانین و عرف مربوط به حجاب را در ایران رعایت می‌كنند، چون آژانس‌های گردشگری پیش از سفر آن‌ها، اطلاعات لازم را در قالب عكس در اختیار گردشگران قرار می‌دهند تا بدانند باید چه پوششی در ایران داشته باشند.

او تأكید كرد: ما تا كنون گردشگری نداشتیم كه به قوانین مربوط به حجاب در ایران بی‌توجه باشد. حتا گاهی حجاب گردشگران خارجی در مقایسه با برخی مردم داخل كشور محكم‌تر است. گردشگران خارجی خیلی به استفاده از روسری و لباس‌های مناسب توجه می‌كنند.

پورفرج افزود: ما اصلا نگران این مسأله نیستیم، چون گردشگران را خوب توجیه می‌كنیم و تا كنون نیز مشكلی نداشته‌ایم.

منبع : ایسنا


ویدیو : قوانین حجاب برای گردشگران خارجی