قتل برادرزن در جلسه آشتی‌کنان : قتل برادرزن در جلسه آشتی‌کنان مردی که برادرزنش ...



قتل برادرزن در جلسه آشتی‌کنان

مردی که برادرزنش را به قتل رسانده است پای میز محاکمه رفت و اتهامش را پذیرفت.

کارآگاهان جنایی استان فارس آخرین روزهای سال گذشته از وقوع جنایت در خانه‌ای مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند دریافتند جوانی به نام میثم با ضربه چاقو از پادرآمده است.

کارآگاهان با پرس‌وجو از اعضای خانواده مقتول پی بردند داماد خانواده به نام محمود عامل این قتل است.  تحقیقات برای دستگیری محمود بعد از انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی آغاز شد و کارآگاهان بعد از جست‌وجو و پیگیری سرنخ‌ها متهم را به دام انداختند.  محمود در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت به دلیل اختلافاتی که از مدتی قبل با میثم داشت دست به جنایت زد.

او ادعا کرد زمان حادثه به‌شدت عصبانی شده بود و کنترلی بر رفتارش نداشت. متهم گفت: «من اصلا قصد قتل نداشتم اما وقتی دعوا بالا گرفت ضربه‌ای را به برادرزنم وارد کردم.»

متهم در ادامه، صحنه قتل را نیز بازسازی کرد و برای برگزاری جلسه محاکمه به دادگاه کیفری استان فارس معرفی شد. نماینده دادستان در جلسه رسیدگی به این پرونده که دو روز قبل برگزار شد جرم محمود را محرز دانست و خواستار مجازات وی شد. اولیای دم مقتول نیز اعلام کردند خواسته‌شان صدور حکم قصاص برای متهم است.  سپس محمود در جایگاه ایستاد.

او گفت: «من و همسرم مدتی قبل دچار اختلاف شدیم و کشمکش‌های ما ادامه داشت تا اینکه زنم به حالت قهر خانه را ترک کرد و به منزل پدرش رفت. من برای آشتی‌کردن و بازگرداندن او به منزل راهی خانه پدرزنم شدم اما در آنجا باز هم اختلاف پیش آمد.»

متهم ادامه داد: «در حالی‌که مشغول مشاجره با والدین همسرم بودم برادرزنم هم جلو آمد و در ماجرا دخالت کرد همین کار او باعث شد به‌شدت عصبانی شوم و نتوانم خودم را کنترل کنم. من برای آشتی‌کردن با همسرم و بازگرداندن او به خانه پدرزنم رفته بودم و به هیچ‌وجه قصد نداشتم با کسی دعوا کنم یا مرتکب قتل شوم اما زمان حادثه نتوانستم خودم را کنترل کنم.»

بنا بر این گزارش هیات قضات بعد از شنیدن صحبت‌های متهم ادامه رسیدگی به این پرونده را به آینده موکول کردند. /شرق

 


ویدیو : قتل برادرزن در جلسه آشتی‌کنان