فـال روزانه 91/4/13 :    فـال روزانه  1391/04/13فروردینامروز مهارت های کاری ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
   


فـال روزانه  1391/04/13



فروردین

امروز مهارت های کاری و حرفه ای شما قوی خواهد بود و به شما کمک می کند از موقعیتی که پیش می آید بهترین استفاده را ببرید. کاری در حال انجام است که دوست دارید ادامه پیدا کند، همه چیز را به خوبی بررسی کنید و شرایط را برای پیشرفت کارتان فراهم نمایید. ممکن است به دیدن کسی بروید و برای او هدیه ای بخرید. مهمانی به منزلتان می آید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 9


اردیبهشت

روند یکی از کارهای شما سریع تر می شود به همین دلیل لازم است کنترل خود را بر همه جنبه های آن حفظ کنید. در محیط کارتان تغییراتی به وجود آمده که خود شما یکی از طرفداران آن بوده اید. اما هنوز آثار درازمدت این تغییر مشخص نیست. این روزها مهمان های زیادی به منزلتان رفت و آمد می کنند و شاید حس کنید که بیشتر از قبل به تنهایی نیاز دارید.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 6


خرداد

بعضی تنش ها در رابطه عاطفی شما اوج می گیرند و بر آن اثر می گذارند. البته بحث ها و تنش ها همیشه بد و منفی نیستند و گاهی موجب می شوند چشم های ما به روی بعضی مسائل باز شوند و چیزهایی که قبلا از کنارشان بی تفاوت رد می شدیم اهمیت بیشتری پیدا کنند. علاقه عمیق شما نسبت به یکی از اعضای خانواده پس از بعضی اتفاقات و گفت و گوها عمیق تر شده است. مراقب بعضی حرف ها و بدگویی هایی که در اطرافتان جریان دارد باشید.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 12


تیر

امروز از توانایی فوق العاده ای برای برقراری ارتباط با دیگران برخوردار خواهید بود. جسارت و اشتیاق فوق العاده ای در وجود خود احساس می کنید که به شما کمک می کند بعضی موانع را پشت سر بگذارید. از تغییراتی که در محل کار یا خانواده به وجود آمده ناراضی هستید چون بدون مشورت با شما در موردشان تصمیم گیری شده است. این تغییرات مقطعی هستند و به زودی رفع خواهند شد.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 8


مرداد

احساس می کنید به چیزی که می خواهید نخواهید رسید، و بعضی موانع و مشکلات همچنان به قوه خود باقی خواهند بود. ممکن است مشکلات مالی هم مزید بر علت شوند و کم کم امیدتان را از دست بدهید. بعضی رفتارهای اعضای خانواده آزارتان می دهد. همه این مشکلات با کمی توجه و برنامه ریزی حل خواهد شد، هرچند ممکن است لازم باشد از بعضی چیزها و از بعضی خواسته ها بگذرید. به هر حال بعضی اوقات الزم است بعضی چیزها را فدای چیزهای دیگر کرد.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 1


شهریور

یکی از اطرافیان یا دوستان شما در حال ورود به مرحله ای مهم و جدید از زندگی خود است. بد نیست اگر همدلی و همفکری بیشتری از خود نشان بدهید.تابستان امسال تابستان بسیار خوب و پربرکتی برای خانواده شما خواهد بود ولی لازم است بعضی رازهای خانوادگی همچنان در محیط خانه حفظ شوند و از حریم خصوصی خانواده بیرون نروند.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 11


مهر

اگر کسی که دوستش داشته اید یا برایتان مهم بوده از شما دور است، یا دیگر صمیمیت گذشته را ندارد، علت آن را در خود جستجو کنید. شما هم مثل دیگران نقاط ضعفی دارید که باید در رفع آنها بکوشید. شرایط زندگی همیشه به یک صورت باقی نخواهد ماند، و بودن بعضی افراد در زندگی شما کاملا ضروری است. یکی از کارهای مهم شما به تعویق خواهد افتاد، در عوض فرصتی برای تلاش بیشتر برای شما پیش خواهد آمد.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 3


آبان

هیچ دلیلی وجود ندارد که دیگران مثل شما فکر کنند یا با همه احساسات شما را درک کنند. بنابراین در بعضی موارد کوتاه آمدن و چشم پوشی از اختلافات بهترین راه برای جلوگیری از تنش ها و اختلافات است. نسبت به بعضی چیزهایی که قبلا دوست داشتید دلسرد شده اید، چراکه آنچه را از آنها می خواسته اید به دست نیاورده اید، نگران نباشید به زودی نظرتان راجع به بعضی چیزها عوض خواهد شد.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 1


آذر

یکی از دوستان قدیمی به شما فکر می کند و دوست دارد دوباره با شما ارتباط داشته باشد. بعضی رفتارهای شما در محیط کار باعث شده تا دیگران برداشت های غلطی داشته باشند. دغدغه اصلی شما در حال حاضر یک مسئله عاطفی است، که ذهنتان را به خود مشغول کرده است. بعضی چیزها را تنها گذر زمان تعیین می کند، و تا زمان کافی نگذشته باشد هر تلاش و کوششی بی فایده است. پس فقط صبر و حوصله داشته باشید و از خدا کمک بخواهید

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 11


دی

هرچند بعضی اختلافات و مشاجره ها به ظاهر تمام شده اند، تاثیر آنها ذهن و روان طرف مقابل شما را عمیقا آزار می دهد. از سوی دیگر اتفاقات اخیر شما را شدیدا تحت تاثیر قرار داده و با دیدن بعضی نشانه ها هم خشمگین و هم ناراحت می شوید. متاسفانه در مورد بعضی چیزها کاری از دست کسی بر نمی آید و تنها گزینه شما در حال حاضر صبر و بردباری است.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 10
بهمن

اگر در کار یک دوست یا همکار ایرادی مشاهده می کنید فعلا در مورد آن حرفی نزنید، و در صورت لزوم این مشکل را در جایی مطرح کنید که شخص سومی حضور نداشته باشد. دوست دارید فعلا یکی از کارهای مهم زندگیتان را به تاخیر بیندازید، یا به نوعی از زیر آن فرار کنید. ولی توصیه ما این است که هرچه زودتر آن را انجام بدهید و برای همیشه خیال خودتان را راحت کنید.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 7

اسفند

آنچه شما را می آزارد مربوط به گذشته است پس بهتر است آن را فراموش کنید و همه فکر و حواستان را بر زمان حال متمرکز کنید. اتفاقی در انتظار شما است که در عین مثبت بودن، استرس زیادی را به همراه دارد. به توانایی های خود ایمان داشته باشید و بدانید که اعتماد به نفس مهم ترین عامل موفقیت شما در این مورد خاص است.

رنگ شانس شما: قهوه ای

عدد شانس شما: 12


اگر امروز روز تولدتان است

تام کروز هم متولد امروز است. شما محیط اطراف خود و آنچه را که در اطراف شما می گذرد به دقت تحت نظر دارید. ترتیب وقایع را به خاطر می سپارید یا یادداشت می کنید، و همیشه به دنبال کشف واقعیت هستید. دوست دارید در مورد هرچیزی بیشتر بدانید و به مسائل جامعه شناختی علاقمندید.


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/4/13