فرار شجاعانه اختاپوس به سمت اقیانوس : اینکی اختاپوسی متعلق به آکواریوم ملی ...


اینکی اختاپوسی متعلق به آکواریوم ملی نیوزیلند بود که اخیرا یک کار شگفت انگیز انجام داده، او از طریق لوله های تخلیه به سمت آبهای مادری اش فرار کرده است، بدون اینکه هیچکس متوجه فرار او شود! پادشا: اینکی اختاپوسی متعلق  به آکواریوم ملی نیوزیلند بود که اخیرا یک کار شگفت انگیز انجام داده، او از طریق لوله های تخلیه به سمت آبهای مادری اش فرار کرده است، بدون اینکه هیچکس متوجه فرار او شود!

اینکی از سال 2014 در این آکواریوم زندگی می کرده، یعنی از وقتی که توسط یک ماهیگیر که او را در دام خرچنگ پیدا کرده و نجات داده بود. او با چند عضور قطع شده و جراحت های دیگر به آکواریوم رسید و کارمندان از او پرستاری کردند تا سلامتی اش را بازیابد، با دست به او ماهی می دادند، و او را با بازی و اسباب بازی سرگرم می کردند. او سریعا میان بازدیدکنندگان محلی طرفداران زیادی پیدا کرد.

باوجود توجه و مراقبت های دوستدارانه ای که به او می شد، اینکی یک شب که درپوش کمی باز مانده بود از مخزن خود فرار کرد، خود را مخفیانه به لوله تخلیه رساند، خودش را به اندازه یک توپ فوتبال فشرده کرد و بدن نرم و بی استخوان خود را از یک لوله 150 میلیمتری که به دریا راه داشت عبور داد و سرانجام به مقصدش رسید.

مدیر آکواریوم می گوید: «من فکر نمی کنم که اینکی از بودن با ما احساس نارضایتی یا تنهایی داشته باشد، اما او دوست داشته بداند که بیرون چه اتفاقاتی می افتد و این شخصیت اوست.»

فرار از زندان , اختاپوس , اقیانوس

دانلود فیلم فرار از زندان , فرار مالیاتی , اقیانوس اطلس

فرار , اقیانوس آرام , اقیانوس هند


ویدیو : فرار شجاعانه اختاپوس به سمت اقیانوس