فال روزانه 27 / 09 / 1393 :     فال روزانه 27 / 09 / 1393فروردینرفتارهای ...




   
فال روزانه 27 / 09 / 1393

فروردین


رفتارهای مدیریتی که برای اطرافیان هم چندان جالب نیست را می توانید کنترل کنید. می توانید از فاز بالاتر بودن بیرون بیایید و هم ردیف دوستان و همکاران خود به انجام کارها بپردازید. این قدرت را هم دارید که شرایط احساسی را از بین ببرید. یعنی اگر اطرافیان در ماجرایی دچار احساس می شوند، شما این توان را دارید که خیلی منطقی با آن برخورد کنید. برای تعطیلات برنامه ریزی کنید و کمی به خود استراحت دهید. هیچ رابطه ای عالی نیست. همه زوج ها بالاخره به نوعی با هم مشکلات یا مشاجره هایی دارند. امروز احساسات عاطفی شما برانگیخته هستند و شاید خیلی سریع عصبانی شوید. اگر نمی خواهید چیزی را خراب کنید، روی کارهای خود مدیریت داشته باشید.
  
اردیبهشت

از اینکه در کارهای خود تکروی کنید، دست بردارید. امروز باید ارتباط های سالم و همکاری بیشتری با اطرافیان داشته باشید. این مساله برای اجرایی شدن اهداف شما لازم و ضروری است. اگر دنبال شریک کاری هستید تا کاری را با هم آغاز کنید، امروز زمان مناسبی است. سعی کنید با کسی همکاری داشته باشید که مکمل شما است نه کسی که دقیقا شبیه شما است. دو دیدگاه متفاوت، موفقیت های بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. امروز باید تعادل رفتاری خود در مسایل عاطفی را نیز حفظ کنید. با عشقتان برای مسافرت و ریلکس کردن برنامه ریزی کنید و از تعطیلات پیش رو نهایت استفاده را ببرید.  اگر مجرد هستید، بعد از کار با دوستان خود قرار بگذارید و بیرون بروید تا حسابی خستگی کار را بیرون کنید.

خرداد

امروز عصبانیت های زیادی دارید. اما باید کنترل کنید. باید مراقب رفتارهای خود باشید. شاید بد نباشد امروز از دیگران کمی فاصله بگیرید. این موجب می شود از مشاجره های الکی دور باشید. حالت های تدافعی شما زیاد است. بسیار مهم است فردی که برای دوست داشتن انتخاب می کنید، فرد مناسبی باشد. فردی باشد که همه جانبه بتواند حالت های روحی شما را درک کند. به همین دلیل، فقط برای اینکه تنها نباشید هرکسی را به خلوت خود راه ندهید. اگر قرار است با کسی برای نخستین بار ملاقات داشته باشید، ترجیحا روی رفتارها و عقاید او تمرکز کنید و ببینید آیا واقعا فردی که شما را خوشحال کند هست یا خیر. 
 
تیر

با هر دستی بدهید، با همان دست می گیرید. شما انگیزه بسیاری برای موفقیت دارید. اما گاهی به شدت عصبی و کلافه هستید و سریع به همه چیز واکنش منفی نشان می دهید. این می تواند به موقعیت های اجتماعی شما لطمه بزند. امروز به خودتان برسید. لباس های زیبا بپوشید. آرایشگاه بروید و زیورآلات زیبا استفاده کنید. سعی کنید ذهنتان را از مسایل منفی دور کنید. امروز چیز بیشتری از زندگی می خواهید و همین باعث می شود به هر رابطه ای تن ندهید و با هرکسی طرح دوستی نریزید. این بسیار عالی است. اگر در رابطه عاطفی هستید، امروز ممکن است کمی با هم مشاجره داشته باشید و برخی بحث های قدیمی دوباره رو بیایند و سر آنها دوباره با هم جر و بحث کنید. 

مرداد

امروز می توانید از همه لحظه های زندگی استفاده کنید. رابطه اجتماعیتان خوب است و می توانید با همکاران برای یافتن راه های بهتر از همکاران کمک و همفکری بگیرید. حتی می توانید با دوستان برای آخر هفته خود برنامه ریزی کنید و فرصتی را برای استراحت فکری و جسمی برای خود مهیا کنید. یا حتی مرخصی بگیرید و به یک سفر چند روزه بروید تا کاملا تازه نفس بازگردید. امروز خلاقیت خوبی هم دارید و در محل کار حسابی می توانید خودتان را نشان دهید. امروز افکار احساسی شما مبتنی بر خانواده است. عاطفه کمی امروز میان شما و عشقتان برقرار است. نباید منتظر روز عاشقانه ای باشید. برای آغاز رابطه جدید هم زمان مناسبی نیست زیرا تفکرات شما پایدار و درست نیستند.

شهریور

وقتی امروز لیست کارهایی که باید انجام دهید را می بینید، جا نخورید و عصبی هم نشوید. از همکاری و همفکری دوستان و همکاران کمک بگیرید. با آنها تقسیم کار کنید و هر کدام یک بخش کارها را انجام دهید تا پروژه ای که در دارید به سرعت به انجام برسد. سپس می توانید در کنار هم یک چای یا قهوه بنوشید و خستگی کار را بیرون کنید. بعدازظهر را در جمع خانواده یا میان دوستان باشید و سعی کنید آخر هفته خوبی برای خود  رقم بزنید. خودتان را برای یک روز عاشقانه عالی آماده کنید. هیجانات و احساسات شما زیاد است. اگر مجرد هستید امروز می توانید با فردی که دوستش دارید از طریق ارسال پیام یا ایمیل ارتباط برقرار کنید و به تدریج با هم دوستی را آغاز کنید.

مهر

اگر پروژه های کاری نیمه نصفه دارید، امروز این فرصت را دارید با همکاری دوستان آنها را به انجام برسانید. برای اهداف و کارهایی که باید انجام شود، یک طوفان فکری با هم بگذارید و همه ایده هایتان را ارائه دهید تا یک برنامه واحد به دست بیاید و بتوانید تنش ها و فشارهای کاری را از بین ببرید. در مسایل عاطفی نیز بهتر است از جر و بحث های بی ارزش دوری کنیدو ناراحتی های گذشته را دوباره مرور نکنید که بخواهید به واسطه آن با هم بحث هم بکنید. با مهربانی بیشتری با عشقتان رفتار کنید. اگر مجرد هستید هم توصیه می کنیم سراغ آشنایی نروید و بگذارید چند روزی بگذرد تا وضعیت احساسی شما به ثبات برسد. 

آبان

هر نوع فشار و اجباری اعصاب شما را خورد می کند. دوست دارید آزادانه و بر اساس تفکرات خود کارهایتان را پیش ببرید. این آخر هفته فرصت خوبی برای فکر کردن به سیاست های رفتاری و کاریتان است. امروز در محل کار همکاری بیشتری داشته باشید تا بتوانید راهکارهای متنوعی برای انواع تصمیمات داشته باشید. خلاقیت های شما زیاد است و می توانید تعجب دیگران را بر بیانگیزید. بریا اینکه محیط خانه هم شاد باشد، مهمان دعوت کنید. البته لازم نیست خیلی خرید کنید، یک لیست ساده تهیه کنید و بر اساس آن خرید کنید. در جمع دوستان در مورد مسایل جالب و شاد حرف بزنید تا ساعات پر هیجانی را تجربه کنید. با عشقتان هم مهربانی بیشتر داشته باشید. البته اگر مجرد هستید، امروز خیلی وقت خوبی برای آشنایی نیست.
 
آذر

امروز کمی حس تنبلی یا خواب آلودگی دارید. اما باید هوشیار باشید. فرصت ها را تشخیص دهید. کارهایتان را با فکر انجام دهید را مجبور به عذرخواهی نشوید. با اطرافیان تعامل بهتری داشته باشید. امروز کارها را سریع تمام کنید و با دوستان بیرون بروید و لحظه های شادی برای خود و اطرافیان رقم بزنید. با مخفی کردن احساسات خود، آنها را فقط برای یک مدت کوتاه کنار می گذارید و دوباره در زمانی دیگر رو می آیند. پس بهتر است اگر مساله ای هست همین امروز حل و فصلش کنید. یا اگر لازم است به کسی در مورد علاقه خود بگویید، امروز مقدمات آن را بچینید. 
 
دی

امروز بهتر است از مود هیجان بیرون بیایید. کارها را سروقت انجام دهید و از کمک دیگران هم استفاده کنید. بعدازظهر را هم به تفریح با دوستان یا اعضای خانواده سپری کنید. در میان اتفاق هایی که برایتان روی می دهند به جای عصبانیت یا نشان دادن واکنش های منفی، سعی کنید جنبه مثبت آن را ببینید. گاهی برخی رویدادها از درک انسان خارج است اما مطمئن باشید برای شما بسیار عالی هستند. برای اینکه رابطه عاطفیتان نیز بیشتر و بهتر شود، کمی از هم دور شوید. چون کمی عصبی هستید، بهتر است زیاد با هم ارتباط کلامی نداشته باشید تا به مشاجره منتهی نشود.
 
بهمن

خلاقیت در کار بسیار عالی است. شما این توان را دارید اگرچه ممکن است امروز نتوانید از همه افکار د ایده های خود بهره بگیرید. دلیل آن این است که خیلی زود از کوره در می روید و نمی توانید روی مسایل اساسی تمرکز کنید. این حس ها موقتی هستند و در روزهای آینده از بین خواهند رفت. ناامیدی به خود راه ندهید. با عشقتان بحث نکنید. اگر می بینید خر حرفی به مشاجره منتهی می شود، سعی کنید کمی از هم دور باشید. یا کمتر حرف بزنید یا الکی به کوچک ترین حرف یا رفتاری واکنش نشان ندهید. خدا را شکر توان مدیریتی خوبی بر رفتارهای خود دارید و می توانید از عهده این تنش ها بر بیایید.

اسفند


شما باید کارهای خود را انجام دهید. اینکه دیگران چه فکری می کنند در حوزه وظایف شما نیست. آنها هر طور می هخواهند فکر کنند. هر طور می خواهند نظر دهند. مهم این است کاری که تصور می کنید درست است را انجام دهید. در مسایل عاشقانه هم باید خوش بین تر باشید. شما این توان را دارید تا تنش ها را از میان بردارید. به جای اینکه الکی مشکلات قدیمی را مرور کنید و با هم بحث کنید، سعی کنید اصلا حرف نرنید. چه لزومی دارد که به همدیگر گیر بدهید و موجبات ناراحتی همدیگر را به وجود بیاورید.


ویدیو : فال روزانه 27 / 09 / 1393