عماد افروغ: با یک پوپولیسم متوهمانه ناصادق مواجه هستیم :   عماد افروغ: با یک ...



پوپولیسم , عماد , مواجه

 

عماد افروغ: با یک پوپولیسم متوهمانه ناصادق مواجه هستیم

افروغ در بخشی از این گفت وگو می‌گوید: «اگر كسی اهل فن باشد متوجه مانورهای رئیس‌جمهور می‌شود. یكسری مانورهایی هست كه مطرح می‌شود و من نامش را فرصت‌طلبی گذاشته‌ام.

 روزنامه ایران در ستون "دیگه چه خبر" امروز خود، قسمت هایی از مصاحبه عماد افروغ با یکی از خبرنگاران مقیم خارج را منتشر کرد. "ایران" درباره این مصاحبه نوشت:

عماد افروغ، منتقد سیاسی دولت كه كار خود را روشنفكری كردن می‌داند در مصاحبه‌ای با مسیح (معصومه) علی‌نژاد، روزنامه‌نگار ضدانقلاب ساكن خارج از كشور، ضمن پوپولیست و ناصادق خواندن رئیس‌جمهور، از خروج ناطق نوری در هنگام سخنرانی دكتر احمدی‌نژاد از مجلس نیز دفاع كرد. افروغ در بخشی از این گفت وگو می‌گوید: «اگر كسی اهل فن باشد متوجه مانورهای رئیس‌جمهور می‌شود. یكسری مانورهایی هست كه مطرح می‌شود و من نامش را فرصت‌طلبی گذاشته‌ام. ما یك (پوپولیسم متوهمانه صادق) داریم و یك (پوپولیسم متوهمانه ناصادق). امروز ما با یك پوپولیسم متوهمانه ناصادق مواجه هستیم!» وی در قسمتی دیگر از مصاحبه خود نیز اظهار می‌دارد: «ناطق نوری حق دارد جلسه سخنرانی رئیس‌جمهور را ترك كند، چون وقتی احمدی‌نژاد در مبارزات انتخاباتی اسمش را می‌آورد، او آزرده خاطر شده و مجلس را ترك می‌كند!» افروغ پیش از این نیز در یك گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، تلویحاً نظام جمهوری اسلامی را به دیكتاتوری متهم كرد!/عصرایران


ویدیو : عماد افروغ: با یک پوپولیسم متوهمانه ناصادق مواجه هستیم