طلبم را خواستم، همسرم از خانه بیرونم كرد :   طلبم را خواستم، همسرم از خانه ...




خانه ملت , خانه هوشمند , یتیم خانه ایران

 

طلبم را خواستم، همسرم از خانه بیرونم كرد.مرد میانسال در دادگاه خانواده مدعی شد ، ‌بعد از اینكه طلب خود از برادر زنش را مطالبه كرده است ، همسرش مهریه‌اش را مطالبه و او را از خانه بیرون كرده است.





مرد میانسالی با مطالبه مهریه از سوی همسرش، به شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده مراجعه كرد و مدعی شد همسرش محل كارش را توقیف كرده است.



مرد میانسال كه ۵۰ سال سن داشت، به قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده گفت: بعد از اینكه طلب خود را از برادر همسرم مطالبه كردم، همسرم هم مهریه خود را به اجرا گذاشت.



وی در تشریح این موضوع گفت: چند سال قبل برادر همسرم برای فعالیت در یك پروژه، از من ۱۰۰ میلیون تومان قرض گرفت ولی بعد از گذشت چند سال پول را به من برنگرداند.



بارها به او گفتم به پول خود احتیاج دارم و باید پول من را بدهد ولی این موضوع باعث شد همسرم هم با من مشكل پیدا كند و وقتی دید من در گرفتن طلبم جدی هستم، مهریه‌اش را اجرا گذاشت.



وی با بیان اینكه حدود ۱۰ سال قبل با همسرش و با مهریه ۱۳۵۰ سكه، ازدواج كرده است، گفت: محل كار من در یكی از بهترین مناطق شهر قرار دارد و همسرم با مطالبه مهریه خود، آنجا را توقیف كرد. من دیگر قادر به كار كردن نیستم و حتی او اجازه نمی‌دهد من به خانه برگردم.



مرد میانسال با بیان اینكه ریشه اصلی اختلاف با همسرش، مادر همسرش و دخالت‌های بی‌جای او در زندگی آنها است ، افزود: مادر همسرم با ما زندگی می‌كند و هیچ وقت اجازه نداده من و همسرم با آرامش زندگی كنیم.



او همیشه همسرم را برای جنگ و دعوا با من تحریك می‌كند. به همین دلیل من و همسرم همیشه با هم درگیر هستیم.



همسر این مرد در دادگاه حاضر نبود و وكیلش به جای او در جلسه حضور داشت و تقاضای مطالبه مهریه موكلش را كرد.

 

قاضی عموزادی با بیان اینكه محل كار مرد، جزء مواردی نیست كه بتوان در مقابل مطالبه مهریه آن را توقیف كرد ، دستور رفع توقیف آن را صادر و اعلام نظر درباره این پرونده را به بعد از انجام تحقیقات بیشتر موكول كرد..../ جام‌جم آنلاین

 

 

 


ویدیو : طلبم را خواستم، همسرم از خانه بیرونم كرد