شش اپلیکیشن برای سفرهای نوروزی : سفرهای نوروزی در پیش هستند. عید امسال قرار ...


سفرهای نوروزی در پیش هستند. عید امسال قرار است شما قهرمان خانواده باشیدو به کمک گجت هوشمند خود، نقش یک راهنمای ماهر در سفرهای نوروزی را ایفا کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از برترین اپلیکیشن هایی که در این ایام می تواند به کمک شما بیایید، آشنا شویم. نارنجی: سفرهای نوروزی در پیش هستند. عید امسال قرار است شما قهرمان خانواده باشیدو به کمک گجت هوشمند خود، نقش یک راهنمای ماهر در سفرهای نوروزی را ایفا کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از برترین اپلیکیشن هایی که در این ایام می تواند به کمک شما بیایید، آشنا شویم.

اپلیکیشن اینستاگرام برای کامپیوتر , خنک ترین نقاط دیدنی ایران برای سفرهای تابستانی  , بهترین و کاملترین اپلیکیشن برای پیدا کردن خانه

1- مسیریابی

بزرگترین دغدغه هر توریست در شهر غریبه، یافتن مسیر مورد نظرش است. اگر دلتان نمی خواهد برای هر قدمی که برمی دارید، از اهالی بومی آدرس را سوال کنید، توصیه می کنیم برای این منظور حتما اپلیکیشن مسیریابی Sygic را روی دستگاه خود داشته باشید. این برنامه با جزئیات خوبی نقشه شهرها و جاده های ایران را در خود جای داده است و بدون نیاز به اینترنت و تنها از طریق GPS مکانیابی می کند و مسیر مناسب را به شما پیشنهاد می دهد.

سیستم عامل: آندروید و iOS



اپلیکیشن برای روشن کردن gps , چگونه برای اپلیکیشن خود اسم انتخاب کنیم , بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما

2- همسفر

همسفر یک اپلیکیشن خوش ساخت و جامع است که اطلاعات مفیدی را در رابطه با جاده های کشور در اختیار شما قرار می دهد. در این برنامه می توانید اخبار مربوط به راه های کشور را مشاهده کنید، این موضوع با توجه به اینکه در ایام نوروز محدودیت های ترافیکی زیادی در جاده ها اعمال می شود، بسیار ضروری است. از دیگر امکانات همسفر می توان به گزارش تصافات مهم و محاسبه مسیر بین دو شهر اشاره کرد. توجه داشته باشید که قیمت این برنامه1000 تومان بوده و جهت استفاده از آن احتیاج به اینترنت خواهید داشت.

سیستم عامل: آندروید



دلیور اس ام اس برای سرویس های رجیستر اپلیکیشن , اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام برای آیفون , کشورهای زیبا و ارزان برای سفرهای خارجی

3- بانک اطلاعات شهری

این اپلیکیشن اطلاعات مراکز مورد نیاز هر توریستی را در شهرهای مختلف ایران، در اختیارتان قرار می دهد. آدرس و شماره تلفن مراکزی همچون هتل، رستوران، سینما، موزه، پارک و ... در این برنامه گردآوری شده اند.

سیستم عامل: آندروید



نکات لازم برای برگشت از سفرهای خارجی , پیشنهادهایی برای آخرین سفرهای پاییزی شما , اپلیکیشن‌ هایی برای سلامتی

4- Foursquare

فوراسکوئر یک شبکه اجتماعی است که به کمک آن می توانیدمکان های جذابی را که دوستانتان قبلا در آن حضور داشته اند را پیدا کنید. خوشبختانه مدتی می شودکه استفاده از این سرویس در ایران رواج یافته و به واسطه همین اتفاق، دیتابیس این شبکه در رابطه با رستوران ها، مغازه ها و دیگر اماکن دیدنی در شهرهای ایران گسترش پیدا کرده و اکنون می تواند راهنمای بسیار خوبی برای پیدا کردن نقاط دنج و زیبا در شهرهایی باشد که با آن آشنایی چندانی ندارید.

سیستم عامل: آندروید و iOS



اپلیکیشن جالبی برای خرید , اپلیکیشن itehran برای ویندوزفونی ها , اپلیکیشن آلونک برای کدوم شرکته؟

5- تورهای لحظه آخری

از این اپلیکیشن به عنوان مرجعی برای آژانس های مسافرتی می توان نام برد. اگر برای سفرهای عیدانه خود به دنبال تورهایی با شرایط ویژه می گردید، به کمک این اپلیکیشن می توانیدگزینه های داخلی و خارجی متعددی را پیدا کنید. شرایط تور، قیمت، نوع هواپیما و ... از جمله اطلاعاتی هستند که در این برنامه در اختیار شما قرار می گیرند. این برنامه همچنین قسمتی به عنوان راهنمای گردشگری را در خود جای داده که در آن می توان اطلاعات ضروری درباره برخی شهرها را مطالعه کرد.

سیستم عامل: آندروید



اپلیکیشن آموزش زبان برای آیفون سرگرمی , بارداری سفرهای نوروزی 96 , اپلیکیشن استارت آپ برای بیمه

6- حسابدار

همیشه یکی از مهمترین مسائل سفر، دخل و خرج آن بوده است که این موضوع در شرایط کنونی نیز از اهمیت دو چندانی برخوردار شده است. به کمک اپلیکیشن «حسابدار» شما می توانید کلیه دخل و خرج خود را در طی سفر ثبت کنید و روی مسائل مالی مدیریت جامعی را لحاظ کنید.

سیستم عامل: آندروید


ویدیو : شش اپلیکیشن برای سفرهای نوروزی