سوار ابـرها شویـــد! : خیلی از خانم‌ها عادت به پوشیدن كفش‌های پاشنه‌دار دارند ...


خیلی از خانم‌ها عادت به پوشیدن كفش‌های پاشنه‌دار دارند و نمی‌توانند با كفش تخت راه بروند اما خیلی از خانم‌ها هستند كه دوست دارند كفش‌های پاشنه‌دار پا كنند و به این ترتیب، قدبلند‌تر به‌نظر برسند اما نمی‌توانند؛ چاره كار خیلی راحت است.


راه‌حل خیلی راحت

خیلی از خانم‌ها عادت به پوشیدن كفش‌های پاشنه‌دار دارند و نمی‌توانند با كفش تخت راه بروند اما خیلی از خانم‌ها هستند كه دوست دارند كفش‌های پاشنه‌دار پا كنند و به این ترتیب، قدبلند‌تر به‌نظر برسند اما نمی‌توانند؛ چاره كار خیلی راحت است. شما باید یك جفت كفش با پاشنه‌های پرانتخاب كنید كه هم قدتان را بلند‌تر   و هم به‌دلیل این‌كه پاشنه‌اش پر است، تعادل‌تان را حفظ می‌كند. در ضمن باید به یاد  داشته باشید كه  اگر  ساق  داشته باشد، از مچ پای شما  حفاظت می‌كند.



بازیگر نقش حسین در کهنه سوار , موتور سوار , دوچرخه سوار

 را حت و طبی

دخترهای جوان و نوجوان بیشتر از خانم‌های میانسال طرفدار كفش‌های عروسكی هستند. این كفش رنگ بنفش مات دارد و در نتیجه هماهنگ‌كردنش كمی سخت است، ‌اما اگر بدانید كفی استاندارد دارد، راحت‌ شسته می‌شود و پنجه گردش، انگشتان پای شما را آزار نمی‌دهد، مطمئنا آن را انتخاب می‌كنید.



سوار شدن زن روی مرد , بازیگر نقش حسین در سریال کهنه سوار , دختر پورشه سوار

 راحتی برای سركار

واقعا راحت‌تر از این كفش می‌شود سراغ گرفت؟ این نمونه یكی از راحت‌ترین كفش‌های تابستانه برای خانم‌های شاغل است. نه پاشنه‌ دارد كه در محیط كار سر و صدا ایجاد كند، نه مدل متفاوت و خاصی دارد كه جلب توجه كند و نه رنگ تند و تیز. یك نمونه مشكی كاملا ساده كه البته به‌دلیل باز بودن، بسیار هم خنك است. می‌توانید این كفش را سركار با یك جوراب مناسب پا كنید تا پای‌تان در آن عرق نكند.



سوار کاری , دوچرخه سوار هلندی , رضا نیک پناه دوچرخه سوار

 كفش صندلی

شاید نه بشود ‌اسم كفش را روی این نمونه گذاشت و نه اسم صندل را. از طرفی شباهت زیادی به كفش‌های عروسكی دارد و از طرف دیگر به‌دلیل جلو باز بودن و كناره‌هایی كه واقعا خالی است، به صندل شبیه است. به هر حال این كفش یكی از راحت‌ترین‌هایی است كه می‌توانید پا كنید. یك گل درشت هم روی آن هست كه شما را با فصل هماهنگ می‌كند. دلیل راحتی این نمونه این است كه بدون نیاز به پاشنه‌كش در پای‌تان می‌رود، نیاز به جوراب ندارد و بیشتر مثل دمپایی است!



شکار لحظه جدا شدن روح از بدن یک موتور سوار , اسب سوار , تعبیر خواب هواپیما سوار شدن

برای سلیقه‌های خاص

شاید خیلی از خانم‌ها هنوز هم احساس كنند نمی‌توانند یك جفت كفش قرمز پا كنند اما این كفش به‌دلیل مدل رسمی‌اش برای یك مهمانی‌ زنانه رسمی عالی است. اولا كه كفی این كفش طبی است، ثانیا رنگش از یك نمونه فوق‌العاده‌ برای تابستان ساخته شده و ثالثا به‌دلیل ورنی بودن و برق زدنش مناسب شب است و نه صبح و عصر.



سوار شدن پیرزن بر ترم هوایی , تخته موج سوار , 5 نفر سوار اتوبوس می شوند

 شتری راحت

دیگر همه می‌دانند یكی از راحت‌ترین كفش‌ها، كالج‌ها هستند. به‌خصوص اگر این كالج‌ها، استاندارد هم باشند. این كالج خوش‌ر‌نگ، با چرم خوش‌جنسی كه دارد یكی از راحت‌ترین كفش‌ها برای تابستان است. با این كالج، لطفا جوراب مخصوص كالج پا كنید تا پاهای‌تان عرق نكنند و بو نگیرند. این مدل با شلوار جین خیلی شیك می‌شود و البته یك كیف درشت شتری رنگ مثل خودش.



موج سوار , ورزش سوار کاری , سرگیجه موقع سوار شدن ماشین

از پیر تا جوان

اگر گفتید حسن اصلی این كفش چیست؟ این‌كه هم برای دخترهای جوان مناسب است، هم خانم‌های میانسال و هم حتی خانم‌های جاافتاده. طرح‌ این كفش رسمی است؛ مشكی‌بودن و البته براق‌بودن متعادلش، آن را محبوب همه خانم‌ها می‌كند. این كفش هم برای موقعیت‌های رسمی مناسب است و هم غیررسمی. دیگر چه چیزی از یك جفت كفش راحت می‌خواهید.



زنان باردار هواپیما سوار شدن , بیشترین سرعتی که دوچرخه سوار در مسابقات , فیلم چهار سوار کار3 کی ساخته میشود

 باغ گل‌ها

پارچه‌ این كفش را نگاه كنید؛ حالا نگاهی به سادگی مدلش بیندازید. مدل این كفش، یك عروسكی كاملا ساده است اما در عوض پارچه كفش با گل‌های ریزی كه دارد، ‌جان می‌دهد برای روزهای گرم تابستان. یك شلوار پارچه‌ای گشاد سفید  و یك كیف دستی حصیری كاملا ساده، ظاهر شما را برای حاضرشدن در یك مهمانی دوستانه عصرانه عالی می‌كند.



بهناز شفیعی موتور سوار , سوار کردن نوزاد در هواپیما , با 23 میلیون تومان بنز سوار شوید

استاندارد دوجانبه

كفش‌های ورزشی طبیعتا جزو كفش‌های بسیار راحت‌ هستند. این كفش اسپرت، محصولی از «اكو» است. همانطور كه می‌دانید «اكو» كفش‌های استاندارد و طبی تولید می‌كند. این كفش هم اسپرت است و هم محصول «اكو»، پس دوجانبه راحت و استاندارد است؛ هم با شلوار گرم‌كن و هم با جین عالی می‌شود.



عکس سوار شدن به این آسانسور ممکن است جانتان را بگیرد  , بهناز شفیعی بانوی موتور سوار ایرانی , لوگو موج سوار و تخته اش

گوره‌خر پاشنه‌دار

حیف است بخواهیم در مورد كفش‌های راحت زنانه حرف بزنیم و از كفش‌های پاشنه‌بلند، یادی نكنیم، این نمونه یكی از نمونه‌های راحت برای طرفداران كفش پاشنه‌دار است. پاشنه آن 3 سانتی‌متری است. پنجه‌‌اش نه خیلی پهن است و نه‌خیلی تنگ و بندی كه پشت مچ پا می‌افتد، به‌دلیل كشی‌بودن، كاملا راحت است. این كفش گوره‌خری را با مشكی هماهنگ كنید.



لوگو موج سوار و نخنه اش , ایا با دفترچه بیمه میشه سوار هواپیما شد , تعبیر خواب سوار اتوبوس شدن

به یاد سقراط!

این مدل صندل‌ها، به صندل‌های یونانی معروفند. به‌دلیل این‌كه با بندهای ریز و درشت رو و دور پا را می‌گیرند، شبیه كفش‌های یونانیان باستان هستند؛ چنین صندل‌هایی اصولا بسیار راحتند. چون بیشتر حكم دمپایی پیدا می‌كنند. بند دور مچ پای این صندل و همچنین بند روی انگشتان پا، قابلیت بلند و كوتاه شدن دارد و همین باعث می‌شود كفش دقیقا سایز پا شده و راحت بودنش تضمین شود.


ویدیو : سوار ابـرها شویـــد!