زمان پیش فروش بلیت قطار اسفند ماه : فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی به‌طور یكپارچه ...


فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی به‌طور یكپارچه و یكسان از طریق سیستم اینترنتی و Online2 شركت رجاء آغاز می‌شود. عصر ایران: فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی، حدفاصل تاریخ‌های 2 لغایت 23 اسفند ماه سال1391 از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 30 بهمن ماه 91 به‌طور یكپارچه و یكسان از طریق سیستم اینترنتی و Online2 شركت رجاء آغاز می‌شود.

 شركت حمل و نقل ریلی رجاء با اعلام این خبر افزود: در فروش یكپارچه بلیت قطار، هرگونه موجودی بلیت كه در كلیه نمایندگی‌های فروش سراسر كشور وجود داشته باشد در سیستم اینترنتی فروش (www.raja.ir) نیز قابل مشاهده است.

روابط عمومی رجاء از هموطنان گرامی درخواست كرد: بعد از دریافت بلیت بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 
هموطنان گرامی برای كسب اطلاعات بیشتر در خصوص نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت ، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شركت به نشانی : www.raja.ir مراجعه كنند.

شماره پیامك 3000139 شركت رجاء نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار می‌باشد.


ویدیو : زمان پیش فروش بلیت قطار اسفند ماه