خانم های 206 سوار مراقب باشند : دو جوان 17 ساله که با شگرد خاصی از خانم های ...


دو جوان 17 ساله که با شگرد خاصی از خانم های 206 سوار سرقت می کردند، در نهایت توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند.  باشگاه خبرنگاران جوان: دو جوان 17 ساله که با شگرد خاصی از خانم های 206 سوار سرقت می کردند، در نهایت توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند.
 

رئیس کلانتری 132 نبرد در تشریح خبر فوق گفت: این دو جوان پشت چرغهای قرمز خانم های 206 سوار را رصد و شناسایی می کردند و پس از آن با خونسردی کامل کنار درب عقب سمت شاگرد می رفتند و با بازکردن درب کیف های خانم ها را به سرقت می برند.
 
سرهنگ محمد گودینی در ادامه اظهار داشت: پس از مراجعه چندین فرد از شهروندان خیابان زمزم به کلانتری و گزارشی مبنی بر سرقت کیف زنانشان از داخل خودرو اطلاعات پلیس اقدام گسترده شناسایی و ردیابی این افراد را آغاز کرد.
 
این مقام مسئول انتظامی با اشاره به گشت زنی های مستمر و دقت در عملکرد مأموران گفت: مأموران در حین گشت زنی در محدوده خیابان زمزم بودند که مشاهده نمودند دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت پشت چراغ قرمز لابه لای خودروها پارک کرده و ترک نشین آن از موتورسیکلت پیاده شده و به سمت یک دستگاه خودروی پژو که دارای 2 نفر سرنشین خانم که در پشت چراغ قرمز در تقاطع زمزم بلوار ابوذر متوقف بودند رفتند.
 
وی در خاتمه با اشاره به سرقت ترک نشین موتورسیکلت از داخل پژو 206 خاطرنشان کرد: مأموران بلافاصله به تعقیب آنان پرداختند که به دلیل توجه نکردن به هشدارهای پلیس، مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح یک تیر هوایی تشکیل می کنند که سارقان از هراس مأموران متوقف شده و خود را تسلیم می نمایند.

لازم به ذکر است، در بازرسی از آنان یک عدد کیف زنانه که حاوی یک میلیون تومان پول نقد بود به همراه یک سری مدارک و تعدادی گوشی همراه کشف و ضبط می نمایند که در نهایت در بازجویی از آنان به چندین فقره سرقت مشابه خود اعتراف نموده و خود را به نام های داوود 17 ساله و سعید 17 ساله معرفی کردند.


ویدیو : خانم های 206 سوار مراقب باشند