حماسه ناتمام جواد خیابانی! : گزارش جواد خیابانی در بازی استقلال با الهلال بیش ...


گزارش جواد خیابانی در بازی استقلال با الهلال بیش از آنچه انتظار می رفت بد بود. او بسیار جانبدارانه حرف زد و بارها تلاش کرد با اطلاعات نادرست، بینندگان را گمراه کند. تماشا: گزارش جواد خیابانی در بازی استقلال با الهلال بیش از آنچه انتظار می رفت بد بود. او بسیار جانبدارانه حرف زد و بارها تلاش کرد با اطلاعات نادرست، بینندگان را گمراه کند.

در دقایقی از نیمه اول به مانند سخنگوی باشگاه استقلال بازی متوسط استقلال را به تدابیر قلعه نویی ربط داد و مدعی شد که «قلعه نویی هنوز دستور اکید حمله را صادر نکرده است.»

اواسط نیمه دوم سیاوش اکبرپور که تازه به زمین آمده بود، بی دلیل مچ پای بازیکن الهلال را زد و کارت زرد گرفت. او اعتراض کرد و تماشاگران هم برای چندمین بار ترقه زدند. حتی چیزهایی هم به سمت بازیکنان حریف پرت کردند و به آنها بهانه دادند تا وقت کشی کنند.

خیابانی بی توجه به همه این اشتباهات بچگانه، گفت که اتفاق خاصی نیفتاده. او حتی در جمله ای تاریخی مدعی شد که «در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، بارها رفتار بدتر با بازیکنان ایران شده اما آنها بازی را ادامه داده اند.

 او برای این ادعای بزرگ حتی یک مثال هم پیدا نکرد چون کمتر کسی به یاد دارد که عرب ها در ورزشگاه ترقه زده باشند یا سنگی چیزی به زمین پرت کرده باشند. این درست که آنها از هر فرصتی برای کشتن وقت بازی استفاده می کنند اما معمولا روی سکوها رفتار خشونت آمیز ندارند.

خیابانی در این بازی هم مثل همیشه به روز نبودن و کم اطلاعی اش را نشان داد. وقتی تماشاگران استقلال در اعتراض به سکونشینی فرهاد مجیدی نامش را صدا می زدند، آقای گزارشگر جوابشان را داد و گفت که بازیکن مصدوم را نمی توان به زمین فرستاد. خیابانی اگر یک روز قبل سایت ها را نگاهی می انداخت یا روزنامه های دیروز را خوانده بود، حتما متوجه می شد که مجیدی مصدوم نبوده و سکونشینی اش دلایل دیگری داشته است.

خطای امیرحسین صادقی روی مهاجم الهلال درحالی که داشت با رحمتی تک به تک می شد مجازاتش دست کم می توانست کارت زرد دوم و اخراج صادقی باشد. داور از کنارت این خطا گذشت و جواد خیابانی هم طوری حرف زد که انگار اتفاقی نیفتاده. آیا انتظار زیادی است اگر از گزارشگر بازی بخواهیم بیطرفانه گزارش کند؟ آیا اگر فردوسی پور به جای خیابانی بود همین اندازه جانبدارانه حرف می زد؟


ویدیو : حماسه ناتمام جواد خیابانی!