حضور در مراسم پانزدهم خرداد ... :       شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاكید ...



 

 

حضور هنرمندان در مراسم کیارستمی عکس , حضور هنرمندان در مراسم بزرگداشت ناصر تقوایی , حضور بهران رادان در مراسم های موبایل

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاكید كرد؛

حضور در مراسم پانزدهم خرداد سند پیوند ناگسستنی امام و امت است


پانزدهم خرداد یادآور قیام با شکوه و حماسه شورانگیز ملت قهرمان ایران در پاسداشت ارزش‌های والای اسلامی ـ انسانی است؛ قیامی که تاریخ را ورقی دیگر زده و فصلی نوین به روی حیات طیبه بشری گشود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه فراخوان عمومی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره قیام پانزدهم خرداد و شهدای گلگون‌کفن آن، از عموم امت شهید‌پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی خواست تا با حضور پرشور و گسترده خود در " ویژه مراسم چهل و هفتمین سالگرد قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد" بار دیگر سند پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر و میثاقی دوباره با امام و رهبری را امضاء نموده و پیوند مقدس و ناگسستنی میان امام و امت را به اثبات رسانند.
در این اطلاعیه آمده است:
ویژه مراسم چهل و هفتمین سالگرد قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد با سخنرانی آیت‌الله " سید احمد خاتمی" در روز شنبه "15/3/1389" از ساعت 10:00 صبح الی 12:00 ظهر " با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشگری، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردمی به مناسبت بزرگداشت و تکریم شهدای والامقام آن قیام و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن ایام در مهدیه بزرگ تهران، برگزارمی‌شود.
در این اطلاعیه آمده است:
قیام حماسه آفرین پانزدهم خرداد 1342، سرچشمه زلال انقلاب اسلامی و سرآغازی برای شکوفایی اسلام، استقلال و آزادی ملت مبارز ایران اسلامی است که مسیری پانزده ساله را تا بیست و دوم بهمن 1357 طی کرده است. عصیان خونین مردم مسلمان و مبارز ایران در پانزدهم خرداد علیه طاغوتیان زمان، نشانی دیرینه از استواری بیعت راستین مردم با اسلام، ولایت و روحانیت و سندی گویا از پیوند ناگسستنی امام و امت در جامعه ولایی است.
پانزدهم خرداد یادآور قیام با شکوه و حماسه شورانگیز ملت قهرمان ایران در پاسداشت ارزش‌های والای اسلامی ـ انسانی است؛ قیامی که تاریخ را ورقی دیگر زده و فصلی نوین به روی حیات طیبه بشری گشود و حماسه‌ای عاشورایی خلق کرد که بستر‌ساز ظهور انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 1357، شد و به تمامی ناباوران کوردل تاریخ و استکبار جهانی و تمامی سردمداران کفر و الحاد، درسی بزرگ و عبرتی جاودان از قدرت سلاح ایمان مسلمانان داد.
این بیانیه قیام و عصیان مردمی پانزدهم خرداد، را حرکتی شجاعانه و مهم در خشکاندن ریشه‌های سلطه‌گری و سلطه‌پذیری در عصرحاضر دانست که سرانجام توانست دستان تجاوزگرانه و خون‌آشام رژیم فاسد و تبهکار 2500 ساله پهلوی را قطع کند.
در پایان بیانیه با دعوت از آحاد مردم، اقشار و اصناف مختلف مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی برای حضور پرشور و گسترده در ویژه مراسم بزرگداشت سالگرد قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد آمده است: اینک پانزدهم خردادی دیگر فرا می‌رسد و در چهل و هفتمین سالگرد حماسه‌ساز یوم‌الله پانزدهم خرداد 1342 گردهم می‌آئیم تا با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر بیعتی مجدد با آرمان‌های والامقام امام و رهبری داشته باشیم...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : حضور در مراسم پانزدهم خرداد ...