جنجال حضور مجری تلویزیون در تبلیغات : مسوول تبلیغات اداره كل ارشاد استان تهران ...


مسوول تبلیغات اداره كل ارشاد استان تهران با اشاره به استفاده از چهره یک زن مجری در بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران گفت: در این بیلبورد به‌گونه‌ای تصویر این خانم كار شده كه بیشتر تمركز روی صورت وی است تا تبلیغ آن محصول. مسوول تبلیغات اداره كل ارشاد استان تهران با اشاره به استفاده از چهره یک زن مجری در بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران گفت: در این بیلبورد به‌گونه‌ای تصویر این خانم كار شده كه بیشتر تمركز روی صورت وی است تا تبلیغ آن محصول.

مریم ارسنجانی با بیان این مطلب افزود: استفاده از چهره زنان در تبلیغات تجاری كه مربوط به حوزه زنان باشد، اشكالی ندارد، اما اگر محصول ارتباطی با زنان نداشته باشد، مانع آن می‌شویم.

در هفته‌های اخیر، بیلبوردهای یک شركت لوازم خانگی خارجی در سطح شهر دیده می‌شود كه از چهره یک زن برای تبلیغات خود استفاده كرده است، در حالی‌كه طبق قانون تبلیغات مصوبه سال 1385، استفاده از چهره زنان در آگهی‌های تجاری ممنوع است.

وی ادامه داد: در تبلیغ اخیر چون محصول مربوط به حوزه زنان است، نمی‌توان ایرادی گرفت، اما واحد تبلیغات ارشاد تهران روی این مساله كه چهره زن مجری بیشتر از لوازم خانگی به چشم می‌آید، سوال دارد كه آن را به واحد تبلیغات وزارتخانه ارسال كرده‌ایم.



ویدیو : جنجال حضور مجری تلویزیون در تبلیغات