جایزه برج میلا به بازدید کننده نفر 2222222 : مدیرعامل برج میلاد تهران اعلام ...


مدیرعامل برج میلاد تهران اعلام کرد: برج میلاد تهران به مناسبت 22 بهمن برای بازدید کننده نفر دو میلیون و 222 هزار و 222 امکان بازدید از برج مخابراتی "المنارا" را در کشور مالزی فراهم می کند. خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل برج میلاد تهران اعلام کرد: برج میلاد تهران به مناسبت 22 بهمن برای بازدید کننده نفر دو میلیون و 222 هزار و 222 امکان بازدید از برج مخابراتی "المنارا" را در کشور مالزی فراهم می کند.

فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب گفت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین با توجه به استقبال شهروندان و گردشگران خارجی برای بازدید از ششمین برج مخابراتی دنیا، قرار شد که همزمان با روز 22 بهمن به بازدید کننده نفر دو میلیون و 222 هزار و 222 بلیت سفر به مالزی برای بازدید از برج مخابراتی "المنارا" به همراه یک نفر اهدا شود.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون دو میلیون و 37 هزار و 50 نفر از برج میلاد تهران بازدید کرده اند که که بخش قابل توجهی از این بازدیدها به گردشگران خارجی از کشورهای اروپایی و آسیایی اختصاص دارد.

هوشیار پارسیان تصریح کرد: گردشگرانی و شهروندان علاقه مند به سفر به کشور مالزی و بازدید از برج مخابراتی "المنارا" می توانند برای خرید بلیت بازدید از برج میلاد تهران به صورت حضوری به گیشه فروش بلیت مراجعه کنند و فردی که در فرصت باقی مانده بلیت شماره دو میلیون و 222 هزار و 222 را خریداری کند، برنده خوش شانس ما بوده که به همراه یک نفر از افراد خانواده می تواند به کشور مالزی سفر کند.


ویدیو : جایزه برج میلا به بازدید کننده نفر 2222222