تبدیل پارکینگی بی مصرف به خانه ای نقلی و زیبا : برای اینکه یک گاراژ تاریک و ...



برای اینکه یک گاراژ تاریک و نمور به خانه‌ای نقلی اما روشن و خوب برای زندگی تبدیل شود، طراحان داخلی اینجا را حسابی به‌هم ریختند و نورپردازی‌اش را هم دستکاری کردند تا جای زندگی شود.

 

اول که وارد ساختمانش می‌شوی، آن‌قدر همه‌چیز لوکس و شیک است که ممکن است با خودت فکر کنی، کاش این خانواده مرا هم به فرزندی قبول می‌کردند. برای اینکه یک گاراژ تاریک و نمور به خانه‌ای نقلی اما روشن و خوب برای زندگی تبدیل شود، طراحان داخلی اینجا را حسابی به‌هم ریختند و نورپردازی‌اش را هم دستکاری کردند تا برای گذراندن روزها و شب‌های چالش‌‌انگیز دانشگاه جای زندگی شود. داستان تغییرات این خانه گاراژی را «بكی هریس»  روایت كرده است.

استوانه بی‌مصرف اخراج شد

خانه زیبا , خانه های زیبا , چگونه خانه ای زیبا داشته باشیم

از استوانه های بی مصرف به عنوان هواکش استفاده شده است


یكی از محدودیت‌های جدی اینجا برای طراحان، یك دیوار استوانه‌ای‌شكل دراز بود كه قبلا به عنوان راه هواكش به بیرون استفاده داشت. این استوانه بی‌مصرف تمام فضا را گرفته بود و گرچه قبل‌ترها مصرف بهتری داشت اما دیگر به هیچ دردی نمی‌خورد بنابراین آن را از فضا بیرون بردند و خب، نتیجه هم عالی بود؛ هم یك چیز بی‌خودی دور انداخته شد و هم فضا 24 متر بزرگ تر شد. وقتی بدانید كل این خانه 75 متر فضا دارد، ارزش 24 متر فضای بیشتر را خیلی راحت‌تر درك می‌كنید.

محدودیت سقف در حمام

چگونه خانه خود را زیبا کنیم , چگونه خانه ام را زیبا کنم , تصاویر خانه های زیبا

با یک در شیشه ای مات حمام را از بقیه خانه جدا كنید


یك در با شیشه مات حمام را از بقیه خانه جدا می‌كند. این همان حمامی است كه كمی جلوتر در راهرو به گنجه لباس‌ها می‌رسد. سقف اینجا كمی كوتاه بود و شیب داشت برای همین دوش در بلندترین نقطه ممكن قرار داده شد؛ البته وان به دوش ترجیح داشت.

اتاقی برای استراحت

زیبا ترین خانه های جهان , چیدمان خانه های نقلی , بالکن کوچک خانه تان را زیبا کنید

معجزه پنجره‌ها و نور زیاد را در بزرگتر نشان دادن فضا دست كم نگیرید


كمی جلوتر از تختخواب یك در كوتاه به بیرون راه دارد و مبل یك‌نفره كوچكی هم محض نشستن هست. معجزه پنجره‌ها و نور زیاد را در بزرگتر نشان دادن فضا دست كم نگیرید.

آشپزخانه یا آشپز؟

زیبا تر کردن بالکن کوچک خانه , چیدمان وتزیین خانه های نقلی نو عروس , خانه 60 متری زیبا

رنگ سفید رنگی كه همیشه فضا را بازتر از آنچه هست، نشان می دهد


بزرگترین چالش به آشپزخانه مربوط می‌شد چون فضا آن‌قدر كوچك بود كه جای ایستادن هم برای آدم نمی‌ماند. درواقع یا جای آشپز بود یا آشپزخانه. برای همین از كوچك‌ترین كابینت‌های بازار استفاده كردند. دور سینك ظرفشویی کلاسیک را هم خط كشیدند. یخچال هم 60 سانتی‌متر بیشتر جا نمی‌گرفت و خوب بود و كوچك. غیر از اینها یك ترفند قدیمی و ساده هم برای بزرگ‌تر كردن فضا به كار بردند و آن‌ استفاده از جادوی رنگ سفید و براق بود؛ رنگی كه همیشه فضا را بازتر از آنچه هست، نشان می‌دهد.

لم بده، مشق بنویس

کم مصرف ترین خانه جهان , دکوراسیون زیبا برای خانه مستاجری , رنگ آمیزی زیبا برای خانه

مبلی برای لم دادن و درس خواندن طراحی کنید


صاحبخانه زیاد اهل تماشای تلویزیون نبود برای همین طراحان نگرانی چندانی در این‌باره نداشتند. فقط یك مبل بود و یك میز كه پشتش می‌توانست لم بدهد كنار پنجره و درس‌هایش را حاضر كند.

عمومی‌ها بیرونی، خصوصی‌ها اندرونی

از خانه بیرون بیا تا زیبا شود این شهر، , مبل خانه زیبا , متن زیبا در مورد خانه هوشمند

یک ردیف طولانی كابینت، اتاق نشیمن را از اتاق خواب جدا می كند


یك ردیف طولانی كابینت، اتاق نشیمن را از اتاق خواب جدا می‌كند؛ بدون دیوار و هیچی. این‌جوری می‌شود نگران دیوار كوتاه یا كمبود فضا هم نبود. فقط باید حواس‌تان به تمیز نگه‌داشتن اتاق باشد؛ مهمان است و هزار دردسر. البته این‌طور كه طراحان می‌گویند، تلاش شده اتاق خواب و سرویس بهداشتی، خصوصی بودن‌شان را حفظ كنند. برای همین هم این دو فضا به بخش پشتی خانه منتقل شده‌اند. آشپزخانه و اتاق نشیمن هم همین جلو هستند.

گنجه پاریسی برای لباس‌ها

ایده هایی برای زیبا سازی دکوراسیون خانه , خانه های زیبا و کوچک , زیبا ترین خانه امریکا

برای جدا کردن فضاها از گنجه روباز استفاده کردند


سمت دیگر تختخواب، پشت دیوار درست در راهرویی كه به سمت حمام می‌رود، یك گنجه روباز به دیوار چسبیده است. پشت دیوار گنجه هم با كاغذدیواری‌هایی پر شده كه تمیز كردن‌شان راحت‌تر است!

اتاق خواب است وارد نشوید

دکوراسیون زیبا برای خانه اجاره ای , زیبا سازی خانه اجاره ای , خانه ای زیبا درکالیفرنیا

برای دید نداشتن اتاق خواب ، تخت را به یک دیوار پیش‌ساخته كوتاه تكیه دادند


قرار بود ورودی اتاق خواب طوری باشد كه به داخل اتاق و تخت صاحبخانه دید نداشته باشد؛ برای همین تخت را به یك دیوار پیش‌ساخته كوتاه تكیه دادند. 

 

منبع : مجله منزل - bartarinha.ir


ویدیو : تبدیل پارکینگی بی مصرف به خانه ای نقلی و زیبا