بـرای تناسب اندام از کتاب خواندن شروع كنید! : وقتی از جمعیت هفتاد و اندی میلیونی ...


وقتی از جمعیت هفتاد و اندی میلیونی كشورمان حدود 26 میلیون نفر چاق هستند، با یك تناسب ساده می‌توان به این نتیجه رسید كه یك سوم از جمعیت با چاقی درگیرند.
مجله زندگی ایده آل: وقتی از جمعیت هفتاد و اندی میلیونی كشورمان حدود 26 میلیون نفر چاق هستند، با یك تناسب ساده می‌توان به این نتیجه رسید كه یك سوم از جمعیت با چاقی درگیرند و شاید آرزوی‌شان این است كه روزی بتوانند لاغری‌شان را ببینند. آنها به انواع رژیم، ورزش، قرص و. . . متوسل می‌شوند كه از این میان تعدادی موفق و برخی هم ناموفق هستند.

پیشنهاد ما این است كه علاوه بر رژیم‌های متخصصان تغذیه و ورزش و انواع تكنیك‌ها یا حتی جراحی‌های لاغری سری هم به كتاب‌هایی كه در این زمینه چاپ شده بزنید. این كتاب‌ها محصول سال‌ها تلاش متخصصان است، بنابراین ارزش آن را دارد كه نگاهی به آنها بیندازید و دستورالعمل‌های‌شان را امتحان كنید.

رژیم غذایی 14 روزه

نویسنده: دكتر رابرت اتكینز

مترجم: دكتر آذین حمزه‌لو

ناشر: شادان

کتاب خوب درباره تناسب اندام , تناسب اندام , مجله تناسب اندام

هرجا نامی از رژیم غذایی آورده می‌شود، بدون شك نام دكتر اتكینز نیز همراه آن می‌آید. این متخصص كتابی دارد كه می‌تواند راه نجات بسیاری از افرادی باشد كه با چاقی دست‌ به گریبان هستند. كتاب دكتر اتكینز چهار بخش دارد كه در بخش اول روش این متخصص در كاهش وزن آورده شده است.


رژیم غذایی گروه خونی

نویسنده: پیتر. د. آدامو/ كاترین ویتنی

مترجم: گیله گل بهروزان

ناشر:  امیركبیر


کتاب خواندن , تناسب اندام ایده آل , سایت تناسب اندام

مدت‌هاست كه درباره ارتباط رژیم غذایی با گروه خونی مطالعاتی انجام شده است. در این كتاب با انواع گروه‌های خونی آشنا می‌شوید و در ادامه بهترین رژیم غذایی برای شما ارائه می‌شود. در این رژیم‌ها سن، جنسیت، جغرافیا، بیماری‌های مختلف و ... در نظر گرفته شده است.


كاهش وزن بی‌خطر

نویسنده: لوسی بیل

مترجم: الهام شریف

ناشر: نسل نواندیش


تناسب اندام بانوان , کاهش وزن و تناسب اندام , کتاب های خوب برای خواندن

اساس این كتاب بر رژیم غذایی كم چرب و پركربوهیدرات است. در این كتاب تاكیده شده است كه اگر تا به حال هر رژیمی گرفته‌اید و ناموفق بوده‌اید، علت این بوده كه رژیم درستی را انتخاب نكرده‌اید. اگر دنبال راهكاری عملی برای حفظ وزن كاهش یافته بعد از رعایت رژیم لاغری هستید، باید الگوی غذایی سالمی را رعایت كنید.


رژیم درمانی نوین ویژه خانم‌ها

نویسنده: دكتر حمیدرضا فرشچی/ دكتر سیده آمنه مجد

ناشر: فرهنگ سبز


تناسب اندام مردان , لاغری و تناسب اندام , رژیم و تناسب اندام

سری كتاب‌های رژیم درمانی نوین، انواع كتاب‌های مفید در زمینه تغذیه را معرفی می‌كند اما رژیم درمانی نوین ویژه خانم‌ها می‌خواهد به آنها بگوید براساس آخرین اطلاعات علمی افزایش وزن و چاقی خانم‌ها در سنین مختلف به چه علت است.


راهنمای تغذیه و رژیم درمانی

نویسنده: دكتر باقرزاده

ناشر: قابل دانلود


باشگاه تناسب اندام , تغذیه و تناسب اندام , تاثیر خودارضایی بر تناسب اندام

خیلی اوقات خیال می‌كنید با خوردن سالاد لاغر می‌شوید و لاغر می‌مانید در حالی كه نمی‌دانید وقتی همه گروه‌های غذایی را در یك وعده غذایی به بدن‌تان نمی‌رسانید، در اصل هیچ كمكی به رژیم‌تان نكرده‌اید. در كتاب راهنمای تغذیه و رژیم درمانی روش‌های علمی رژیم‌های غذایی به منظور تناسب اندام و بدنی سالم آورده شده است.


من می‌توانم شما را لاغر كنم

نویسنده: پل مكنا

مترجم: هاله صفوی

ناشر: كتابسرای تندیس


وب سایت تناسب اندام , ورزش در خانه برای تناسب اندام , ورزش و تناسب اندام

این كتاب كم حجم اما بسیار مفید بر سر ادعایی كه كرده، محكم ایستاده است. در این كتاب علت اصلی در رعایت نكردن رژیم غذایی یا بازگشتن به وزن قبل از رژیم‌های مختلفی كه گرفته‌اید، كشف می‌شود. این كتاب نكاتی كلیدی در مورد كاهش وزن و البته نگه‌داشتن آن وزن به شما ارائه می‌كند.


لاغری با ان ال پی

نویسنده: لینزی اگنس

مترجم: مهین خالصی

ناشر: نسل نواندیش


تناسب اندام بعد از زایمان , تناسب اندام و کاهش وزن , زیبایی و تناسب اندام

خیلی اوقات نداشتن اراده و انگیزه یا خستگی از ادامه برنامه رژیم غذایی را برای خیلی از شماها سخت می‌کند. نكته اینجاست كه شما باید علاوه بر رژیم غذایی از ابزار روانی قدرتمند ان ال پی (برنامه ذهنی و زبانی) برای دگرگون كردن برنامه غذایی و ورزش‌تان استفاده كنید.


كاهش وزن و لاغری با چهار كلید طلایی

نویسنده: بهمن ابراهیمی

ناشر: الماس دانش


تناسب اندام چیست , تناسب اندام با ورزش , تناسب اندام با کنترل کالری

هدف اصلی از نوشتن این كتاب معرفی و شناساندن چند اصل ساده رفتاری برای زدودن چاقی است. بدون شك حجم بسیار كم كتاب متعجب‌تان خواهد كرد و شاید بتوانید در یك جلسه آن را مطالعه و تمام كنید اما در این كتاب سعی شده مسائل علمی به زبان خیلی ساده نوشته شود تا استفاده از آنها راحت باشد.


كاهش وزن

نویسنده: دكتر جودیت بك

مترجم: دكتر مژگان آگاه هریس و. . .

ناشر: ارجمند


لوگوی تناسب اندام , دستبند تناسب اندام , تست تناسب اندام

كتاب كاهش وزن گام به گام با شما پیش می‌رود و كاربرگ‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد كه از دید روانشناسان مورد بررسی زیادی قرار گرفته است. دراین اثر آمده است: «این كتاب به شما كمك می‌كند تا آنچه می‌خواهید را به شیوه صحیح بخورید و  از آن لذت ببرید. »


ویدیو : بـرای تناسب اندام از کتاب خواندن شروع كنید!