کودکانتان را شاد کنید!! :   کمی به بچه ها سواری بدهید! می توانید او را روی ...





کلیک کنید , خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید  , دوستان شرح پریشانی من گوش کنید

 

سه اشتباه بزرگ در بازاریابی که باید از آن ها اجتناب کنید , خودداری کنید , هشدار google allo را حذف کنید کمی به بچه ها سواری بدهید! می توانید او را روی دوشتان دور خانه بگردانیدو آنها را شاد کنید



اگر استرس دارید با این عادات مبارزه کنید , کلیک کنید پول بگیرید , پیدا کنید در جنگل یا پارکی نزدیک خانه، با بچه ها پیاده روی کنید.بچه ها در کنار شما بودن را د وست دارند و شاد می شوند.

 

 

شبکه های اجتماعی خود را اتوماتیک کنید , از هر کلیک 7 هزار تومان درآمد کنید , با اطمینان خرید کنید خودتان دوچرخه سواری را به بچه ها یاد بدهید.

 

 

ورزش کنید , کسب درآمد کنید , با کمر درد خداحافظی کنید ستاره ها و پرتاب شهاب ها را تماشا کنید.اول یا دوم اردیبهشت، اوایل مرداد و اواخر آبان می توانید پرتاب شهاب ها را در آسمان ببینید.

 

 

تلاش کنید , با این گیاهان شربت ضد سرماخوردگى درست کنید ‏ , آیا در جمع احساس راحتی می‌کنید؟ فرزندانتان را به محلی ببرید که در آن بزرگ شده اید. حتی اگر لازم است که به شهر دیگری سفر کنید،این کار را انجام دهید.

 

 

در صورت فراموشی سجده و همچنین تشهد در نماز چه کار می کنید؟ , پیدا کنید پرتقال فروش را , انتخاب کنید آنها را به یک کارخانه شکلات سازی یا آشپزخانه یک قنادی ببرید.

 

 

چطور خودتان را بدون خطر برنزه کنید؟ , چطور با این همه کار، ورزش کنید؟ , استرس نمی گذارد شما پیشرفت کنید خواب هایتان را برای یکدیگر تعریف کنید.

 

 

جنسیت فرزندتان را خودتان تعیین کنید , با تخم کدو تنبل پروستات را درمان کنید , خودروی خود را با گوشی ردیابی کنید در روزهای پیروزی انقلاب یا جشن های دیگر، بچه ها را به خیابان ببرید تا آتش بازی و شادی مردم را ببینند.

 

 

شکست های عشقی را چطور درمان کنید؟ , آیا می‌توانید در این عکس، یک گوشی موبایل پیدا کنید؟ , اینگونه تماس را در آیفون مسدود کنید  در صورت امکان، در یکی از گردش های علمی یا دیگر فعالیت های گروهی مدرسه، بچه ها را همراهی کنید.

 

 

چرا گوش نمی کنید , بهترین تخت‌ خواب را برای اتاق خواب‌تان انتخاب کنید , درباره نحوه تربیت فرزندان صحبت کنید کتابی را که خودتان در بچگی دوست داشتید، برای فرزندتان بخوانید. و کودکتان را شاد کنید.

 

 

با انجام اینگونه کارها بچه هایتان را شاد و شاد و شادتر کنید.

 

 

 


ویدیو : کودکانتان را شاد کنید!!