چرا برنامه بازی ها به نفع استقلال می شود؟ : اعتراضات سپاهانی ها به برنامه ریزی ...


اعتراضات سپاهانی ها به برنامه ریزی سازمان لیگ ادامه دارد. آنها که پیش از این به داوری بازی های استقلال هم معترض بودند در تازه ترین قسمت از اعتراضاتشان تغییر برنامه بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی را پیش کشیده اند. تماشا: اعتراضات سپاهانی ها به برنامه ریزی سازمان لیگ ادامه دارد. آنها که پیش از این به داوری بازی های استقلال هم معترض بودند در تازه ترین قسمت از اعتراضاتشان تغییر برنامه بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی را پیش کشیده اند.

در برنامه قبلی اعلام شده، قرار بود بازی استقلال و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی در تاریخ 9 فروردین 92 برگزار شد اما با اعلام برنامه جدید، استقلال در تاریخ 8 فروردین با گهر در لیگ برتر بازیب دارد و عملا امکان برگزاری بازی با سپاهان  وجود ندارد اما سپاهانی ها که یکی از جدی ترین رقیبان استقلال برای قهرمانی هستند از این تغییر ناراحت هستند.

خوروش سرپرست سپاهان در این باره می گوید: «اگر دیدار نهم فروردین نیمه نهایی جام حذفی بخواهد در تاریخ دیگری برگزار شو، باشگاه سپاهان به این تغییر زمانی شدیدا اعتراض دارد. هر چند فدراسیون هیچ اعلام رسمی به ما نداشته است، اما در برخی اخبار اعلام شده بود که دیدار نهم فروردین نیمه نهایی جام حذفی به علت بازی تیم ملی قرار است که به تاریخ دیگری موکول شود، اگر این خبر صحت داشته باشد این موضوع را خوش خدمتی دیگری به تیم استقلال می دانیم و غیر از نهم فروردین به برگزاری این دیدار در تاریخی دیگر اعتراض داریم و مصرا می خواهیم که طبق اعلام و برنامه ریزی قبلی فدراسیون این دیدار در نهم فروردین ماه برگزار شود.»

خوروش بازی تیم ملی را هم دلیل قانع کننده ای برای این تغییر نمی داند: «اگر بحث ملی پوشان استقلال مطرح است ما هم 4 بازیکن مان در تیم ملی هستند، ضمن آنکه در آن ایام اروین بولکحو را هم به دلیل حضور در تیم ملی آلبانی در اختیار نداریم و اگر بحث دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا مطرح است. سپاهان هم چند روز بعد باید به مصاف الاهلی عربستان برود و از همه جهات شرایط ما و استقلال مشابه است. امیدواریم دیدار نیمه نهایی جام حذفی طبق اعلام و برنامه ریزی قبلی در همان تاریخ نهم فروردین ماه برگزار شود تا هیچ شائبه ای در این باره پیش نیاید.»

رابطه خوب فدراسیون فوتبال و استقلال قبل از این هم به علامت سوال تبدیل شده بود. آخرین بار ماجرای بدهکاری استقلال به رینالدو این رابطه خوب را نمایان کرد. جایی که فدراسیون فوتبال به قول کفاشیان حاضر شد به قول کفاشیان پولی «قرض الپس نده» را به استقلال بدهد.

حضور علی فتح الله زاده در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و روابط خوب او با رئیس فدراسیون، علی کفاشیان از دلایلی است که برای روابط مثبت آبی ها و فدراسیون نام برده می شود. فتح الله زاده حتی در روزهایی که فدراسیون فوتبال زیر هجمه انتقادات بود به ارکان فدراسیون حمله می کرد و به رئیس کاری نداشت.


ویدیو : چرا برنامه بازی ها به نفع استقلال می شود؟