وزیر بازرگانی: بسته های حمایتی، نوسازی تجارت و تولید را به همراه دارد :       'مهدی ...



 

 

بسته های اینترنت همراه اول , بسته اینترنت همراه اول , خرید بسته اینترنتی همراه اول

 

'مهدی غضنفری' در ادامه سفرهای استانی هیات دولت به استان یزد روز چهارشنبه در جمع نمایندگان اتاق بازرگانی با تاكید بر اهمیت اجرای بسته های حمایتی، افزود: اجرای بسته های حمایتی سالانه موجب نوسازی 20 درصد در حوزه های تولید و تجارت می‌شود كه در پایان برنامه پنج ساله به طور قطع شاهد به كمال رسیدن این حوزه ها خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری كرد با آغاز سایر محورهای طرح تحول اقتصادی به دستور رییس جمهور كه از سال آینده در دستور كار قرار می‌گیرد، كشور شاهد رشد و شكوفایی سایر بخش های اقتصادی باشد.

به اعتقاد وزیر بازرگانی اجرای قانون هدفمندی یارانه ها فرصت خوبی را برای نوسازی و بهسازی بخش صنعت فراهم كرده و قانون نیز پیش بینی های لازم را در این خصوص در نظر گرفته است.

حذف رانت ها و شكوفایی اقتصاد ملی از دیگر مزایای قانون هدفمندی یارانه ها بود كه غضنفری در جمع فعالان اتاق بازرگانی در یزد درباره آن سخن گفت.

وی افزود: همزمان با همیاری مردم در اجرای قانون هدفمندی تولیدكنندگان، توزیع كنندگان و اصناف به نحو شایسته ای مسوولان را در اجرا یاری كرده اند كه جای تقدیر و سپاس دارد.

وی در ادامه با تاكید بر توانمندی تجار استان یزد، عنوان كرد: فعالان بخش خصوصی و صادر كنندگان این استان نقش مهمی را در توسعه صادرات ایفا می‌كنند.

وی ابراز امیدواری كرد تا انتخابات اتاق بازرگانی در سراسر كشور با شور و نشاط بیشتر برگزار شود.

یادآور می‌شود وزیر بازرگانی قرار است به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در جمع مردم شهرستان میبد حضور یابد.... / تحلیل :ایرنا


ویدیو : وزیر بازرگانی: بسته های حمایتی، نوسازی تجارت و تولید را به همراه دارد