ورود سامانه جدید بارشی از روز شنبه : امروز مناطق جنوب و جنوب شرق کشور شاهد ...


امروز مناطق جنوب و جنوب شرق کشور شاهد بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد هستند. باشگاه خبرنگاران: گودرزی کارشناس هواشناسی گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی امروز بارش باران در استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق استان فارس به صورت بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد همراه است که از فردا از میزان بارش‌ها کاسته اما در هرمزگان و جنوب کرمان همچنان به صورت بارش باران پراکنده ادامه دارد.  
 
*ورود سامانه جدید بارشی از روز شنبه به کشور  
 
وی ادامه داد: از روز شنبه سامانه جدید بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود که از همان شب باعث بارش در نواحی شمال غرب و غرب کشور خواهد شد که در مناطق مرتفع پیش‌بینی می‌شود این بارش‌ها به صورت برف و در سایر مناطق شاهد بارش باران همراه با رعد و برق خواهیم بود.  
 
وی ادامه داد: از روز شنبه بارش در سواحل شرقی دریای خزر و نواحی زاگرس در ارتفاعات عمدتا به صورت برف و در سایر قسمت‌ها به صورت بارش باران همراه با رعد و برق آغاز می‌شود.  
 
وی در رابطه با آخرین وضعیت هوای تهران گفت: امروز بیشینه دمای تهران 21 درجه و کمینه دمای آن 10 درجه است ضمن آن‌که از روز یکشنبه شاهد بارش باران در تهران خواهیم بود.


ویدیو : ورود سامانه جدید بارشی از روز شنبه