همکاری پدر با پسر جنایتکار : اخبار حوادث - همکاری پدر با پسر جنایتکار پدر وقتی ...




اخبار حوادث - همکاری پدر با پسر جنایتکار

پدر وقتی متوجه شد پسرش دست به جنایت زده به‌جای اینکه او را لو بدهد تصمیم گرفت در پنهان کردن جسد به او کمک کند.

به گزارش همشهری، راز این پدر و پسر سحرگاه سوم اردیبهشت‌ماه با اظهارات یک شاهد فاش شد. آن روز شخصی در یکی از خیابان‌های شرق تهران بود که رفتارهای مرموزانه 3سرنشین پراید نظرش را جلب کرد.

این شخص از دور دید که آنها وسیله‌ای از صندوق عقب پراید خارج کرده و به کنار خیابان انداختند. سرنشینان پراید وقتی متوجه شدند که شاهدی آنها را زیرنظر گرفته به سرعت سوار ماشین شدند و پا به فرار گذاشتند.

همزمان شاهد شماره پلاک خودروی پراید را یادداشت کرد و وقتی کمی جلوتر رفت جسد پسر جوانی را کنار خیابان دید. آنجا بود که متوجه شد سرنشینان پراید، قصد رها کردن جسد را داشتند. به همین‌خاطر موضوع را به پلیس اطلاع داد.

دقایقی بعد تیمی از مأموران به همراه قاضی قریشی‌زاده کشیک جنایی پا در محل حادثه گذاشتند و دریافتند که قربانی بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

با دستور قاضی، جسد مقتول برای مشخص شدن هویت وی به پزشکی قانونی منتقل شد و از همان زمان، مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت تجسس‌های خود را برای شناسایی سرنشینان پراید آغاز کردند.

 تنها سرنخ شماره پلاک ماشین بود که مأموران در کمتر از چند ساعت موفق به شناسایی خودرو در همان شرق تهران شدند. مأموران با متوقف کردن خودرو، پدر و پسری را دستگیر کردند که آنها در بازجویی‌ها راز قتل را فاش کردند.

پسر 17ساله به مأموران گفت: چند وقت پیش وقتی به‌خاطر دعوا و شرارت از مدرسه اخراج شدم و در دام اعتیاد گرفتار شدم. مقتول نیز از دوستانم بود. مدتی بود که دچار اختلاف شده بودیم تا جایی که از او کینه به دل گرفتم. شب حادثه وقتی در پارک با هم مشغول مصرف مواد بودیم یک دفعه کنترلم را از دست دادم و او را خفه کردم. بعد از قتل با پدرم و دوستم تماس گرفتم و با کمک آنها تصمیم گرفتیم جسد را به جاده قم ببریم و در آنجا دفن کنیم. اما در بین راه نظرمان تغییر کرد و تصمیم گرفتیم جسد را کنار خیابان رها کنیم اما بالاخره دستمان رو شد.

 بعد از اعتراف این پسر جنایتکار، مأموران همدست وی را نیز دستگیر کردند و هر سه متهم در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند. 

اخبار حوادث  -  همشهری


ویدیو : همکاری پدر با پسر جنایتکار