نیکبخت: اگر دربی جذاب نمی شود دلیل دارد : علیرضا نیکبخت واحدی هم از سوی رسانه ...


علیرضا نیکبخت واحدی هم از سوی رسانه ها یک لقب دهان پُرکن دریافت کرد؛ یاغیِ سرخابی! خبر آنلاین: فصل ششم از لیگ برتر بود که علیرضا تصمیم خود برای ترک استقلال و پیوستن به پرسپولیس را گرفت و سرخپوش شد. ستاره ای که بیش از یک دهه در فوتبال ایران درخشید اما در زندگی شخصی خود اشتباهاتی داشت تا زودتر از آنچه تصور می شد، از دنیای حرفه ای کنار برود. او قبل از دربی 79، چند جمله کوتاه در مصاحبه با ما به زبان آورد و به بررسی این موضوع پرداخت که چرا دربی های امروزی مانند سال های قبل جذابیتی ندارد. نیکبخت در میان حرف‌هایش گفت: «زمان ما احترام گذاشتن به بازیكنان پیشكسوت و بزرگتر یك اصل بود. ما نمی‌توانستیم غیر از این، كار دیگری انجام دهیم.»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش ادامه داد: «دربی جای بازیكنان بزرگ است. مثل یك فیلم كه باید بازیگران بزرگ و نامداری داشته باشد تا دیده شود. اگر بازیكنان بزرگ را از دربی بگیرید، چیز دیگری در آن وجود ندارد به غیر از حساسیت الكی.»

نیکبخت در انتها گفت: «امروز اگر دربی جذاب نیست، دلیل دارد‌؛ چون دیگر بازیكن بزرگی در پرسپولیس و استقلال متولد نشد كه محبوبیتش به سطح نسل‌های قبلی برسد.»


ویدیو : نیکبخت: اگر دربی جذاب نمی شود دلیل دارد