نا امیدی آفریقایی ها از کی‌روش : کی روش در تیم ملی افریقای جنوبی دوران موفقی ...


کی روش در تیم ملی افریقای جنوبی دوران موفقی داشت و توانست این تیم را به جام ملتهای افریقا و جام جهانی 2002 برساند اما به خاطر مشکلاتی که با مسئولان وقت فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی داشت، از سمتش استعفا داد. آی اسپورت: کی روش در تیم ملی افریقای جنوبی دوران موفقی داشت و توانست این تیم را به جام ملتهای افریقا و جام جهانی 2002 برساند اما به خاطر مشکلاتی که با مسئولان وقت فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی داشت، از سمتش استعفا داد.

کارلوس کی روش قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران را تمدید کرد. وقتی رسانه های افریقای جنوبی چنین خبری را کار می کنند یعنی دیگر امیدی به حضور سرمربی تیم ملی ایران در کشورشان ندارند.

سایت sport24 و دیگر رسانه های افریقای جنوبی با استناد به صجبتهای رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر آنکه با کی روش به توافق قطعی رسیده، دور او را خط کشیده اند.

sport24 نوشته که کی روش گزینه اصلی هدایت تیم ملی افریقای جنوبی محسوب می شد و او بعد از جام جهانی اعلام کرده بود که به همکاری اش با فدراسیون فوتبال ایران خاتمه داده اما آنطور که رسانه های ایرانی نوشته اند، او با فدراسیون فوتبال این کشور برای ادامه همکاری به توافق رسیده است.

کی روش در تیم ملی افریقای جنوبی دوران موفقی داشت و توانست این تیم را به جام ملتهای افریقا و جام جهانی 2002 برساند اما به خاطر مشکلاتی که با مسئولان وقت فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی داشت، از سمتش استعفا داد.

حالا که حضور کی روش در تیم ملی افریقای جنوبی منتفی شده، استفن کشی سرمربی تیم ملی نیجریه و شیکس ماشابا سرمربی تیم زیر 23 سال افریقای جنوبی گزینه های اصلی هدایت تیم ملی افریقای جنوبی هستند.


ویدیو : نا امیدی آفریقایی ها از کی‌روش