من خوش تیپ ترین و جذاب ترین مربی دنیا هستم : سرمربی ملوان انزلی اعلام كرد كه ...



جذاب ترین مکانهای دنیا , جذاب ترین ماشین های دنیا , جذاب ترین معلم ریاضی دنیا

سرمربی ملوان انزلی اعلام كرد كه باشگاه ملوان در صدد استخدام مهاجم باتجربه استقلال با قراردادی 3 ساله برآمده است.

  چند روز پس از دیدار ملوان و استقلال در شهر انزلی، فیروز کریمی گفت: «به نظر من عنایتی بهترین بازیکن استقلال در بازی مقابل ما بود. من عنایتی را خودم به فوتبال آوردم و اعلام می‌کنم که اگر استقلالی‌ها او را دوست ندارند، این بازیکن پا به سن گذاشته را به ما بدهند چون ما او را روی چشممان می‌گذاریم.»

کریمی همچنین می‌گوید در اعلام این پیشنهاد با سیروس محجوب مالک باشگاه هماهنگ بوده است ...

در ادامه متن كامل صحبت های كریمی را می خوانید:

* بچه‌ها بی‌دلیل عقب‌نشینی می‌کنند
اوضاع ملوان خوب است، شرایط مناسبی از لحاظ جانبی و فنی داریم. شرایط تیم ایده آل است، ما با کسب امتیازات لازم جایگاه ملوان در بالای جدول را پس می‌گیریم. من فکر می‌کنم جدول روی بازی بچه‌های ما تاثیر گذاشته و به آنها استرس می‌دهد. به‌هرحال حفظ جایگاه در ضمیر ناخودآگاه بازیکنان وجود دارد و حفظ رسیدن به هدف‌هایشان نهادینه شده و در ضمیرشان رسوخ کرده است. آنها بی‌دلیل در بازی‌ها عقب‌نشینی کردند و سعی ما هم همین است که این طرز فکر و تاکتیک را از تیممان خارج کنیم.

 * به دنبال ارتقای رتبه ملوان هستیم نه سقوط آن
اصلا جای نگرانی وجود ندارد، ما به دنبال ارتقا رتبه ملوان در جدول هستیم. نه اینکه قرار است سقوط کنیم یا خیر. انشاالله شرایط به‌طوری پیش برود که به دوران اوج چند هفته قبلمان برگردیم.

* کاری به نام حریفان نداریم
همه می‌گویند 4 بازی پیش روی ملوان بسیار سخت است ولی اتفاقا من می‌گویم قرعه خوبی به ما خورده. ما کاری نداریم که نام حریفمان چیست و کجای جدول قرار دارد؟ کلیه بازی‌ها سخت است و همه بازی‌ها ویژگی‌های خاص خودش را دارد. ما کاری به ناآمادگی نداریم ما به آمادگی تیم ملوان کار داریم. ما می‌توانیم در بازی آینده نتیجه بگیریم. ضمن احترامی که برای حریفانمان قائل هستیم، اما از 4 بازی پیش رو فقط برد می‌خواهیم باتوجه به اینکه شرایط بازی با ما روی جایگاه حریفان در جدول بسیار تاثیرگذار است.

 * استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل ملوان انجام داد
استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل ما انجام داد و اگر این بازی را جلوی هر تیم دیگری انجام می‌داد، الان صدرجدول بود. آنها با تمام قوا و با شناختی که روی وضعیت ما داشتند، جلو آمدند و برای خارج نشدن از کورس قهرمانی و تثبیت جایگاهشان جنگیدند. بازی بسیار خوبی از جانب هر دو تیم دیدیم و چه آنهایی که به استادیوم آمدند و چه کسانی که از پای گیرنده این بازی را پیگیری کردند، شاهد یک بازی جذاب، تاکتیکی و باطراوت بودند.

* باید راه تعامل با کرار را یاد گرفت
کرار جاسم بسیار بچه خوبی است و در شاهین بوشهر شاگرد من بود. اگر کسی راه تعامل با کرار را یاد بگیرید، به این حرف من می‌رسد که کرار بسیار خوب و بااخلاق و باادب است.

* با وجود کمبود بازیکن بازهم خوب هستیم
با وجود اینکه تعدادی از بازیکنانمان را در اختیار نداریم و در هر بازی بازیکنان مصدوم یا محروم دست کادرفنی را می‌بندند اما در بازی‌های آینده خواهید دید که تیم ما چه عملکردی خواهد داشت.

* از رقبایمان شناخت کافی داریم
ما از نفت‌تهران شناخت کامل داریم و این را می‌دانیم که این تیم بی‌دلیل در کورس قهرمانی نیست و بدون علت چندین ماه صدرنشین نبوده. بازی دشوار و سنگینی است اما ملوان امروز آمادگی روزهای سخت را دارد با علم به اینکه در تهران ما میهمان نفت هستیم و ویژگی‌های سخت‌کوشی ما را در این بازی خواهید دید. مطمئن باشید که ما روی تمام رقبایمان شناخت کافی داریم.

* منتظر گذر زمان هستیم
ما می‌خواهیم شخصیت بازگشت تیم به اوج را حفظ کنیم. یک برنامه بسیار مدون 3 ساله به کمک آقای محجوب ریخته‌ایم و به دنبال پیاده کردن آن هستیم. انشاالله که بتوانیم در پایان این برنامه به اهداف والا و بالا برسیم. تمام این ممیزات این برنامه‌ریزی هم به‌جای خود و درست حساب‌شده ما منتظر گذشت زمان هستیم.

* من خوش‌تیپ‌ترین و جذاب‌ترین هستم
در مورد خودم و اینکه شایسته هدایت تیم‌ملی بوده‌ام یا نه دیگران باید نظر بدهند، صدالبته که آقای جلالی مربی بسیار خوبی است. در ایران مربی‌های خوب زیادی داریم اما دیگران باید راجع به شایسته بودن یا نبودن یک فرد نظر بدهند. من جواب این سوال شما را نمی‌دهم چون اعتقاد دارم بقیه باید اظهارنظر کنند اما اگر نظر خودم را بخواهید که آیا شایسته سرمربیگری در تیم‌ملی هستم یا خیر به شما این‌گونه پاسخ می‌دهم که من خوش‌تیپ‌ترین مربی دنیا هستم و اگر قرار باشد کسی بر اساس این‌جور چیزها به تیم‌ملی برود، من جذاب‌ترین و تو دل برترین فرد برای انجام این کار هستم.

 اخبار  ورزشی  - ورزش سه


ویدیو : من خوش تیپ ترین و جذاب ترین مربی دنیا هستم