«معمای شاه» به کجا رسید؟ +عکس : تهیه‌کننده سریال تاریخی «معمای شاه» درباره‌ی ...


تهیه‌کننده سریال تاریخی «معمای شاه» درباره‌ی آخرین روند تولید مجموعه‌اش اعلام کرد: همچنان در شهرک سینمایی غزالی مشغول تصویربرداری هستیم و تاکنون بیش از 70 درصد از کل تصویربرداری کار به پایان رسیده است. خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده سریال تاریخی «معمای شاه» درباره‌ی آخرین روند تولید مجموعه‌اش اعلام کرد: همچنان در شهرک سینمایی غزالی مشغول تصویربرداری هستیم و تاکنون بیش از 70 درصد از کل تصویربرداری کار به پایان رسیده است.

علی لدنی در گفت‌وگویی گفت: در حال حاضر سکانس‌های مربوط به شخصیت‌ خانواده دکتر وزیری و بخش‌های مردمی «معمای شاه» در حال ضبط است و بازیگرانی چون امیریل ارجمند، جمشید مشایخی، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی‌نیا، بهرنگ علوی، نرگس محمدی، علی دهکردی و... مقابل دوربین این مجموعه در حال ایفای نقش هستند.

وی سپس درباره‌ِ پخش سریال «معمای شاه» از شبکه اول اعلام کرد: اگر از این پس هم شرایط فراهم باشد کل تصویربرداری این سریال ظرف شش ماه آینده به پایان می‌رسد. هنوز برای پخش «معمای شاه» زمان قطعی در نظر گرفته نشده است. این مجموعه تاریخی یا از 28 مرداد سال 94 به روی آنتن می‌رود و یا پخش آن به پاییز 94 موکول می‌شود.

لدنی یادآور شد: موزه عبرت و کاخ سعدآباد از دیگر لوکیشن‌های «معمای شاه» هستند که بعد از پایان کارمان در شهرک سینمایی غزالی به آنجا خواهیم رفت.

او که تهیه‌کنندگی سریال در حال پخش «گذر از رنج‌ها» را نیز انجام داده است، در پایان گفت‌وگویش گفت: خدا را شکر این مجموعه انعکاس خوبی در میان مردم داشته و به نظرم کار متفاوتی از آب درآمده است. جا دارد از کارگردان و همه عواملی که با وجود مشکلات بسیار ما را در این پروژه یاری کردند و با تمام سختی‌های کار کنار آمدند، تشکر کنم. ما با عوامل خوب در سریال «گذر از رنج‌ها» دوران خوبی داشتیم.

لدنی همچنین اعلام کرد که سریال «گذر از رنج‌ها» تا اواسط اسفند ماه از شبکه اول پخش می‌شود. همچنین چند قسمت از پشت صحنه این مجموعه آماده پخش شده است که پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی برای پخش از شبکه یک سیما در حال ساخت است. داستان این سریال تاریخی به دوران رضا شاه و محمدرضا پهلوی مربوط می‌شود.

داریوش کاردان، قطب‌الدین صادقی، جعفر دهقان، احمد نجفی، ثریا قاسمی، فتعلی اویسی، نرگس محمدی، مهراوه شریفی‌نیا، سعید داخ، چنگیز جلیلوند، سیامک اطلسی، سپند امیرسلیمانی، فخرالدین صدیق شریف، حسین محب‌اهری، حدیث فولادوند، رامبد شکرابی، گیتی ساعتچی، کاظم هژیر آزاد، حسام نواب‌صفوی و... از بازیگران نقش اصلی «معمای شاه» هستند.

معمای شاه , معمای تصویری , سریال معمای شاه

معمای ریاضی , رسید تحویل کالا , بازیگران معمای شاه

سایت معمای شاه , جعفر والی در معمای شاه , معمای هوش


ویدیو : «معمای شاه» به کجا رسید؟ +عکس